Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Redden wat er te redden valt, is de boodschap!

Op het net staat nog ergens een E30 PF met automatiek en m-tech 1 voor jou.
    "Bij ons op het werk" rijdt er eentje rond, E30, post-facelift, 325i, automaat, soort van baksteenrood ... en maakt bakken lawaai, ziet er ook afgeleefd uit

Comment

• 'k vraag mij eigenlijk af of er nu nog wel ièmand een 325 automaat wil hebben, bij die ouw bakken fnuikt zoiets toch alle rijplezier? denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        er zijn haast geen mooie e30's over

ze hebben allen een slecht 2de leven gehad
        De mijne is net begonnen aan zijn derde (en beste) leven. Foto's voor en na
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          'k vraag mij eigenlijk af of er nu nog wel ièmand een 325 automaat wil hebben, bij die ouw bakken fnuikt zoiets toch alle rijplezier? denk ik...
          Dunno, het is wel een 325i he, maar idd.

Heeft ook zo een boot-stuur (zo een gigantisch groot standaard stuur).

Comment

waarom noem je de dingen niet gewoon bij hun naam? foorbak lijkt me zowat het meest geschikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              waarom noem je de dingen niet gewoon bij hun naam? foorbak lijkt me zowat het meest geschikt.
              Eej sorry he man, EX-foorbak

Een E30 maakt nu geen indruk meer bij Marina's ... ge ziet, ook zeer trage evolutie, is evolutie

Foorbak nu : E36 en het volledige Seat gamma

Comment

• Wij hebben ooit een "gouden" E30 gehad. Iemand enig idee welke kleur ik juist bedoel. Op nog geen enkele andere gezien. Vind er geen foto's van ook.

Comment

uitzondering aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Wij hebben ooit een "gouden" E30 gehad. Iemand enig idee welke kleur ik juist bedoel. Op nog geen enkele andere gezien. Vind er geen foto's van ook.

?

Op deze foto is da wel wa donkerder, weet ook ni zeker of deze origineel E30 staat. Sepang Bronze is het kleur.

Comment

• Zalig kleur! Maar het was zo bruin niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Zalig kleur! Maar het was zo bruin niet...
                        Denk dat ge alle bronze kleuren eens moet afgaan, ik weet dat er hier ergens in huis een foto ligt van de 323i dat hier vroeger stond, die was goudkleurig en dacht dat dat infeite bronze was. Zalig kleur infeite voor in die tijd. En nu nog steeds Maar dan enkel op een E30.

Sam325 heeft mss die in het juiste kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                          Eej sorry he man, EX-foorbak

Een E30 maakt nu geen indruk meer bij Marina's ... ge ziet, ook zeer trage evolutie, is evolutie

Foorbak nu : E36 en het volledige Seat gamma
                          de gemiddelde marina is dan ook geboren in de periode dat de E30 z'n laatste dagen stilaan geteld waren. een E36 is voor die Bacardi-trutjes puur nostalgie.

@CAS: was het de bedoeling dat ik m'n living zou behangen met die foto?

Comment

• de E30.... De enige BMW waar ik een zwak voor heb

Comment

• oh, en de isetta ook natuurlijk

Comment

@CAS: was het de bedoeling dat ik m'n living zou behangen met die foto?
                                Sorry, ik woon niet in een doos. En die foto past zijn eigen toch aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  En die foto past zijn eigen toch aan?
                                  jaja, nadat die pokke verbinding eerst een paar minuten is blijven hangen.

Comment

jaja, nadat die pokke verbinding eerst een paar minuten is blijven hangen.
                                    Zal er int vervolg proberen op te letten Maar ik en resizen... Dat gebeurd hier nog met paint!

Comment

Dat gebeurd hier nog met paint!
                                      hier ook.

Comment

Zal er int vervolg proberen op te letten Maar ik en resizen... Dat gebeurd hier nog met paint!
                                        Dat gebeurt

Dat is gebeurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Dat gebeurt

Dat is gebeurd
                                          Gaat dit nog gebeuren?

Comment

Working...
                                          X