Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener zijn haast geen mooie e30's over
ze hebben allen een slecht 2de leven gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten'k vraag mij eigenlijk af of er nu nog wel ièmand een 325 automaat wil hebben, bij die ouw bakken fnuikt zoiets toch alle rijplezier? denk ik...
Heeft ook zo een boot-stuur (zo een gigantisch groot standaard stuur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener zijn haast geen mooie e30's over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwaarom noem je de dingen niet gewoon bij hun naam? foorbak lijkt me zowat het meest geschikt.
Een E30 maakt nu geen indruk meer bij Marina's ... ge ziet, ook zeer trage evolutie, is evolutie
Foorbak nu : E36 en het volledige Seat gamma
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWij hebben ooit een "gouden" E30 gehad. Iemand enig idee welke kleur ik juist bedoel. Op nog geen enkele andere gezien. Vind er geen foto's van ook.
?
Op deze foto is da wel wa donkerder, weet ook ni zeker of deze origineel E30 staat. Sepang Bronze is het kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZalig kleur! Maar het was zo bruin niet...
Sam325 heeft mss die in het juiste kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEej sorry he man, EX-foorbak
Een E30 maakt nu geen indruk meer bij Marina's ... ge ziet, ook zeer trage evolutie, is evolutie
Foorbak nu : E36 en het volledige Seat gamma
@CAS: was het de bedoeling dat ik m'n living zou behangen met die foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
@CAS: was het de bedoeling dat ik m'n living zou behangen met die foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenEn die foto past zijn eigen toch aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjaja, nadat die pokke verbinding eerst een paar minuten is blijven hangen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZal er int vervolg proberen op te letten Maar ik en resizen... Dat gebeurd hier nog met paint!
Dat is gebeurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat gebeurt
Dat is gebeurd
Comment
Comment