Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    al dwars gegaan?

't zaligste vond ik in tweede of derde, langs een rij muren of een bergwand ofzo aan de linkerkant, met het raampje open..... brullen
    Nog niet dwars gegaan, nee .

Sound is echt wel . in tweede vanaf 4000 rpm door een smal straatje is soms wel een beetje .

Trekt ook wel deftig. Gister es in laatste instantie een paar cocks met een 307 op hun plaats kunnen zetten, ze vonden het blijkbaar nodig om alles eens open te gooien aan de lichten (had ze wel al eens zien kijken naar die kar met een blik van , maar had niet door dat ze alles aan't geven waren om me eens op m'n doos te geven 't was rap gedaan ).

Een dezer de lampen erin zwieren, ben benieuwd of het vlot gaat gaan...

Keep you posted.

grtz

Comment

• Mezelf even quoten uit m'n eigen topic.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise

Ik zie ze graag.

Comment

• is hier nog een e30'er geïnteresseerd in een exclusief setje stalen velgen met banden?
        Firestone Roadbrol 195/65r14 ca. 5mm profiel
        4 stuks
        en met BMW Individual wieldoppen

indien ja ->PM me maar

Comment

• Ik ga m'n achterbank eruithalen, voornamelijk met 't oog op Croix binnen een paar weken, het onderste deel ik gewoon los te klikken meen ik, maar de is rugleuning te verwijderen zonder schade aan te richten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Ik ga m'n achterbank eruithalen, voornamelijk met 't oog op Croix binnen een paar weken, het onderste deel ik gewoon los te klikken meen ik, maar de is rugleuning te verwijderen zonder schade aan te richten?
            Onderste is zoals je zegt gewoon naarboven trekken en dan klikt het los.
            Rugleuning zit vast met 2 vijsjes (1 per kant), die achter je linker en rechter zijpanelen zitten, (Er hangt wat losse zijpaneel stof boven.)
            Als die vijsjes los zijn kan je je achterbank eruit schuiven. (naar boven toe)

Tip: plooi de metalen strippen waar uit je de vijzen hebt gedraaid een beetje naar binnen, zo zal je geen schade aanrichten aan je zijpanelen bij het eruithalen/ terug erinsteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Ik ga m'n achterbank eruithalen, voornamelijk met 't oog op Croix binnen een paar weken, het onderste deel ik gewoon los te klikken meen ik, maar de is rugleuning te verwijderen zonder schade aan te richten?
              Met het oog op minder gewicht, of waarom juist?
              Want zoveel weegt een achterbank vij een E30 niet he? Om goed te zijn moet en de bank eruit en het stalen paneel erachter weggeslepen worden en vervangen door kunststof ofzo, heb ik me laten vertellen...

Comment

• Alle beetjes helpen. Een lege koffer en achterbankloze E30 is duidelijk iets meer tailhappy.

Je hoort dan wel continu de benzinepomp. Maar boven 4000rpm hoor je enkel de motor, en aangezien je daar toch niet onder komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Alle beetjes helpen. Een lege koffer en achterbankloze E30 is duidelijk iets meer tailhappy.
                  kben curieus als mijne racer klaar zal zijn, achterpaneel tussen kofferruimte en rugleuning achterzetels weg, reservewielbak weg , zal wel tailhappy zijn
                  BMW E10 1600ti 1967
                  BMW E10 2002tii 1973
                  BMW E30 325i sedan 1986
                  BMW E36 318is cabrio 1995
                  BMW E36 320i cabrio 1994
                  BMW E91 318d touring 2006
                  MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                    kben curieus als mijne racer klaar zal zijn, achterpaneel tussen kofferruimte en rugleuning achterzetels weg, reservewielbak weg , zal wel tailhappy zijn
                    Vergeet zeker niet het FUN-pakket te steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• fak, e30 =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Ela, gij post ier mijnen e30 zonder eerst toestemming te vragen!
                          Mooiste e30 ooit, want het is de mijne

Comment

• Nog 3 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Nog 3 jaar
                              waarvoor ?

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Shit, de mijne was veels te duur man!

J/K

't kan dan wel erg exclusief zijn, maar 'k vind hem nog niet half zo mooi dan een facelift die verlaagd is en kruisspaakjes heeft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Shit, de mijne was veels te duur man!

J/K

't kan dan wel erg exclusief zijn, maar 'k vind hem nog niet half zo mooi dan een facelift die verlaagd is en kruisspaakjes heeft!
                                    Kleine verlaging eronder en de centercaps op de wielen en deze is echt zalig zie die voorlip, daar kunde sneeuw mee ruimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• uhu
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis

Comment

Working...
                                        X