Vette sticker.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
shit, ik dacht da'k hier vanavond en morgen vrij kon posten :o
zitten jullie niet op de aw trackday? Of pas morgen vertrekken?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichtenge zou nen bmw kopen alleen om er zo'n sticker op te kunnen plakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenik wil die fucking sticker ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik wil die ook en ik heb nen bimmer
Comment
-
Zijn er hier mensen die een idee hebben hoe moeilijk of makkelijk het is om een motor van een 525i E34 (de 12-klepper) in een E30 kas te droppen? Wat moet je nog allemaal mee overzetten? 'k Veronderstel dat het aandrijfgeheel van een 318 of 316 de boel niet gaat houden. Net zoals de boite en cardans van de 5-serie waarschijnlijk niet gaan passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZijn er hier mensen die een idee hebben hoe moeilijk of makkelijk het is om een motor van een 525i E34 (de 12-klepper) in een E30 kas te droppen? Wat moet je nog allemaal mee overzetten? 'k Veronderstel dat het aandrijfgeheel van een 318 of 316 de boel niet gaat houden. Net zoals de boite en cardans van de 5-serie waarschijnlijk niet gaan passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDeze ziet er mooi uit, maar heeft roest rond z'n veerpoot.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=143183864
Of zie jij iets wat ik niet zie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZijn er hier mensen die een idee hebben hoe moeilijk of makkelijk het is om een motor van een 525i E34 (de 12-klepper) in een E30 kas te droppen? Wat moet je nog allemaal mee overzetten? 'k Veronderstel dat het aandrijfgeheel van een 318 of 316 de boel niet gaat houden. Net zoals de boite en cardans van de 5-serie waarschijnlijk niet gaan passen...
Ook gade als em oldie is een VFL model nu hebben en dat heeft 2 rijen ipv 3 bij de ECU, dus gade moeten zien dat de kabelboom zeker compleet is.
2.5i + 260vbak betekend 325i cardan
En achteras best ook aanpassen en schijfremmen steken. Is ook simpele ombouw. Geraakt zo door de keuring indien 6cil kas.
Voor mij deze aub:
Comment
Comment