Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zwaardere
    efficientere

Comment

• Wat moeten 2 e30 318is sportzeteltjes nog kosten tegenwoordig?
      En wat zijn de taksen voor die auto?

Comment

• De normale taks voor een 1.8!

Voor enkel de voorste zetels zou ik ni meer betalen dan 150euro. Maar der zijn er velen die denken dat ze goud in un pollekes hebben.

Comment

• Ok, thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            ik wil die fucking sticker ook
            En dan door overstuur uw kar crashen, ik ken dat.

Comment

• Echt hé, da's het willen jinxen man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Wat moeten 2 e30 318is sportzeteltjes nog kosten tegenwoordig?
                En wat zijn de taksen voor die auto?
                Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                De normale taks voor een 1.8!

Voor enkel de voorste zetels zou ik ni meer betalen dan 150euro. Maar der zijn er velen die denken dat ze goud in un pollekes hebben.
                Dat hangt allemaal af van de staat hé.

Comment

• Zijnt die van u mss da em zou kopen? Dan moet ik zeggen dat 750 de normale prijs is zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Zijnt die van u mss da em zou kopen? Dan moet ik zeggen dat 750 de normale prijs is zeker

Neen

Comment

• Auto'ke met klasse,spijtig dat tjoeners er zoveel verkracht hebben
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Deze week een kleine 318is mini-meet gehouden met Max Dish en Mafia Coureuro.

Italian Job style.

(Meer foto's volgen als ik nog wat tijd heb )

Comment

• über!

Comment

• Leuk shot!

Spijtig dat 'ie helemaal niet scherp is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              über!
                              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Leuk shot!

Spijtig dat 'ie helemaal niet scherp is.
                              Thanks!

Nog eentje:

Comment

• Welk objectief gebruik je, mayo?

En welke instellingen? Is er iets mis met je toestel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Welk objectief gebruik je, mayo?

En welke instellingen? Is er iets mis met je toestel?
                                  Standaard kitlens op een 400d 18-55.

Die eerste is idd niet super, die 2de was scherpgesteld op Max Dish zijn kraam.

Nog eentje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Die is vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                                      Die is vet
                                      akkoord!

Comment

• Bekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
                                        Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
                                        Er is wel nog wat werk aan :
                                        -Voorbumper herspuiten
                                        -zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
                                        -BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
                                        -originele bestuurderszetel !
                                        -hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
                                        ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Bekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
                                          Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
                                          Er is wel nog wat werk aan :
                                          -Voorbumper herspuiten
                                          -zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
                                          -BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
                                          -originele bestuurderszetel !
                                          -hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
                                          ...
                                          Zaliiig. Proficiat! (Er zit hier nog een lagunengruntouring op 't forum!)

Ik zal je wat helpen met geplande mods:
                                          • Lagunengrun + gele kop -en mistlampen is ubergeil!
                                          • 15" oem BBS'jes
                                          • 'is lipje, zeker nog te vinden! (nieuw +- 100 ongespoten)
                                          • sportinterieurtje, eventueel in 'edition' uitvoering passend bij de buitenkleur
                                          Dat zou 't moeten zijn.

Comment

Working...
                                          X