Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenik wil die fucking sticker ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat moeten 2 e30 318is sportzeteltjes nog kosten tegenwoordig?
En wat zijn de taksen voor die auto?Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDe normale taks voor een 1.8!
Voor enkel de voorste zetels zou ik ni meer betalen dan 150euro. Maar der zijn er velen die denken dat ze goud in un pollekes hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZijnt die van u mss da em zou kopen? Dan moet ik zeggen dat 750 de normale prijs is zeker
Neen
Comment
-
Auto'ke met klasse,spijtig dat tjoeners er zoveel verkracht hebbenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtenüber!Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLeuk shot!
Spijtig dat 'ie helemaal niet scherp is.
Nog eentje:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWelk objectief gebruik je, mayo?
En welke instellingen? Is er iets mis met je toestel?
Die eerste is idd niet super, die 2de was scherpgesteld op Max Dish zijn kraam.
Nog eentje:
Comment
-
-
-
Bekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
Er is wel nog wat werk aan :
-Voorbumper herspuiten
-zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
-BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
-originele bestuurderszetel !
-hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenBekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
Er is wel nog wat werk aan :
-Voorbumper herspuiten
-zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
-BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
-originele bestuurderszetel !
-hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
...
Ik zal je wat helpen met geplande mods:
- Lagunengrun + gele kop -en mistlampen is ubergeil!
- 15" oem BBS'jes
- 'is lipje, zeker nog te vinden! (nieuw +- 100 ongespoten)
- sportinterieurtje, eventueel in 'edition' uitvoering passend bij de buitenkleur
Comment
Comment