Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Welk objectief gebruik je, mayo?

En welke instellingen? Is er iets mis met je toestel?
    Ik vermoed dat dat gewoon weer aan dat HDR programma ligt.

Comment

• In ieder geval

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Deze week een kleine 318is mini-meet gehouden met Max Dish en Mafia Coureuro.

Italian Job style.

(Meer foto's volgen als ik nog wat tijd heb )
      Thanks!

Nog eentje:

Standaard kitlens op een 400d 18-55.

Die eerste is idd niet super, die 2de was scherpgesteld op Max Dish zijn kraam.

Nog eentje:

fack

ik blijf er toch een zwak voor hebben vooral in het rood, die van maffiaman is zaaaaaaaaalig (op foto).

Comment

• trouwens, mayo, je moet 'autoretro' eens kopen. Heb ik ook al bij die of dat in porkie z'n topic gepost. Staat oa. een test in van een E30 318is.... in identiek dezelfde kleurstelling als de jouwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          trouwens, mayo, je moet 'autoretro' eens kopen. Heb ik ook al bij die of dat in porkie z'n topic gepost. Staat oa. een test in van een E30 318is.... in identiek dezelfde kleurstelling als de jouwe

Zaliiiiiiiiiigggg!!! Waar vind'k dat? Trek daar vlug eens wat foto's van! Wil ik zoiezo!

Ik dacht dat het eerder renault williamsen enzo waren aan je porkerpost te zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Zaliiiiiiiiiigggg!!! Waar vind'k dat? Trek daar vlug eens wat foto's van! Wil ik zoiezo!

Ik dacht dat het eerder renault williamsen enzo waren aan je porkerpost te zien..
            komt er aan, is aan't uploaden

Comment

Moet je wel kunnen vinden in één van de grote tijdschriftenwinkels in Gent - deze op de Rooigem en deze aan de Leiekaai moeten dit volgens mij zeker hebben.

Comment

• alstublieft.... ohja, boekje heb ik gewoon in de carrefour zien liggen, en uiteraard niet laten liggen

Comment

• Comment

• Comment

• die gele koplampen staan er trouwens vet in, mayo!

Comment

• Zaligheid!! Thanks fiddy!

Comment

Zaliiig. Proficiat! (Er zit hier nog een lagunengruntouring op 't forum!)

Ik zal je wat helpen met geplande mods:
                          • Lagunengrun + gele kop -en mistlampen is ubergeil!
                          • 15" oem BBS'jes
                          • 'is lipje, zeker nog te vinden! (nieuw +- 100 ongespoten)
                          • sportinterieurtje, eventueel in 'edition' uitvoering passend bij de buitenkleur
                          Dat zou 't moeten zijn.
                          Die lichten zal ik laten zoals ze zijn maar die 15" BBS wielen moeten zeker ! Voor die IS lip zal ik zeker eens kijken. het edition interieur is niet echt prachtig maar wel beter dan het originele dat er nu in steekt maar liefst van al zwart leer natuurlijk aangezien de deurpanelen nu al zwart zijn zou het zeer goed passen.

Comment

• Stof is echt vééééél vetter.

Welk interieur zit er nu in?

Comment

Stof is echt vééééél vetter.

Mijn interieur bestaat mss maar uit 2 stukken, maar tis toch het vetste! En leder

Comment

Stof is echt vééééél vetter.

Waarschijnlijk het standaard stof interieur ? met een namaak leder overtrek voor de bestuurder !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                  Bekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
                                  Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
                                  Er is wel nog wat werk aan :
                                  -Voorbumper herspuiten
                                  -zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
                                  -BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
                                  -originele bestuurderszetel !
                                  -hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
                                  ...
                                  En dankzij wie in het bijzonder!?!?
                                  p.s; gij moest al lang liggen pitten, morgen vroeg vertrekken voor de bmw-days!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                    En dankzij wie in het bijzonder!?!?
                                    p.s; gij moest al lang liggen pitten, morgen vroeg vertrekken voor de bmw-days!
                                    En hier de foto's van de BMW Days !

BMW Trackday

Comment

• Hallo,
                                      kennis heeft voor/achter bumper en sidescurts liggen van een E30. Op de binnen kant staat er M-tech I met het bmw logotje. Nu is men vraag of iemand fotos heeft van een E30 waar deze kit opzit, heb ooit eens een foto gezien maar anders nog nooit tegengekomen of op foto gezien.
                                      Bumpers zien eruit als M-bumpers maar er zitten een soort lijntjes in de onderkant.
                                      Het is de bedoeling om die originele kit te plaatsen maar we weten niet of er nog een spoiler bijhoort of andere dingen zodat hij mss volledig gezet kan worden zoals het vroeger was.

Hopelijk weten de echte kenners wat ik bedoel

Comment

• Das M tech I, de spoiler is fout, rest klopt.

Comment

• Vind geen betere foto, zo iets moet er op. Ik heb dat nog liggen, maar ik weet niet of ik dat weg doe Ergens wil ik M tech I en ergens wil ik mijn eerste generatie E30 volledig origineel houden.

Comment

Working...
                                          X