Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In ieder geval
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDeze week een kleine 318is mini-meet gehouden met Max Dish en Mafia Coureuro.
Italian Job style.
(Meer foto's volgen als ik nog wat tijd heb )Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenThanks!
Nog eentje:
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStandaard kitlens op een 400d 18-55.
Die eerste is idd niet super, die 2de was scherpgesteld op Max Dish zijn kraam.
Nog eentje:
ik blijf er toch een zwak voor hebben vooral in het rood, die van maffiaman is zaaaaaaaaalig (op foto).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtentrouwens, mayo, je moet 'autoretro' eens kopen. Heb ik ook al bij die of dat in porkie z'n topic gepost. Staat oa. een test in van een E30 318is.... in identiek dezelfde kleurstelling als de jouwe
Zaliiiiiiiiiigggg!!! Waar vind'k dat? Trek daar vlug eens wat foto's van! Wil ik zoiezo!
Ik dacht dat het eerder renault williamsen enzo waren aan je porkerpost te zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZaliiiiiiiiiigggg!!! Waar vind'k dat? Trek daar vlug eens wat foto's van! Wil ik zoiezo!
Ik dacht dat het eerder renault williamsen enzo waren aan je porkerpost te zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZaliiiiiiiiiigggg!!! Waar vind'k dat? Trek daar vlug eens wat foto's van! Wil ik zoiezo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZaliiig. Proficiat! (Er zit hier nog een lagunengruntouring op 't forum!)
Ik zal je wat helpen met geplande mods:
- Lagunengrun + gele kop -en mistlampen is ubergeil!
- 15" oem BBS'jes
- 'is lipje, zeker nog te vinden! (nieuw +- 100 ongespoten)
- sportinterieurtje, eventueel in 'edition' uitvoering passend bij de buitenkleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStof is echt vééééél vetter.
Welk interieur zit er nu in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStof is echt vééééél vetter.
Welk interieur zit er nu in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenBekentenis : sinds 2 weken ben ik eigenaar van een Lagunengrün 1993 316i Touring BMW e30 na lang e30 lover te zijn nu owner dit dankzij welbepaalde leden op dit forum
Ondertussen heb ik al een pagina gemaakt voor mijn foto's : e30 touring
Er is wel nog wat werk aan :
-Voorbumper herspuiten
-zwarte voorlip bumper (of IS als dat nog te vinden is ?)
-BBS originele kruisspaak wielen (of andere suggesties ?)
-originele bestuurderszetel !
-hier en daar wat lichte roestvorming wegwerken
...
p.s; gij moest al lang liggen pitten, morgen vroeg vertrekken voor de bmw-days!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenEn dankzij wie in het bijzonder!?!?
p.s; gij moest al lang liggen pitten, morgen vroeg vertrekken voor de bmw-days!
BMW Trackday
Comment
-
Hallo,
kennis heeft voor/achter bumper en sidescurts liggen van een E30. Op de binnen kant staat er M-tech I met het bmw logotje. Nu is men vraag of iemand fotos heeft van een E30 waar deze kit opzit, heb ooit eens een foto gezien maar anders nog nooit tegengekomen of op foto gezien.
Bumpers zien eruit als M-bumpers maar er zitten een soort lijntjes in de onderkant.
Het is de bedoeling om die originele kit te plaatsen maar we weten niet of er nog een spoiler bijhoort of andere dingen zodat hij mss volledig gezet kan worden zoals het vroeger was.
Hopelijk weten de echte kenners wat ik bedoel
Comment
Comment