Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenweer een M3 naar de kloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk BerichtenEen E30 hoeft echt geen 1000€ te kosten hoor, op de juiste plaatsen zoeken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaar? Ik vind er wel maar er is altijd wel iets aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWat is er mis met deze?
Hoe vind je die trouwens? Als ik die op Kapaza zoek, staat hij er niet tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiets, maar het is de enige deftige die ik kan vinden, dat vind ik raar
Hoe vind je die trouwens? Als ik die op Kapaza zoek, staat hij er niet tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenkijken bij bmw te koop en ordenen volgens prijs.
Maar eigelijk is die 318is echt wel nice, en niet duur om in te schrijven en verzekeren zeker? Ik ga eens een eerste voorzichtige poging bij de papa doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiets, maar het is de enige deftige die ik kan vinden, dat vind ik raar
Hoe vind je die trouwens? Als ik die op Kapaza zoek, staat hij er niet tussenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZoiets kan ik ook wel pruimen: wel nog BBS erop, voorlip en kofferspoiler. De sedan van porkers kar qua looks
Gaat een 320i wat vooruit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDan wil ik een Touring of een Sedan
Maar ik ben tot het besef gekomen dat ik nooit een deftige E30 voor minder dan €1000 zal vinden op deze moment
En dan nog inschrijven en verzekeren, en 2 auto's voor een 18-jarige is misschien er wat over
Eerst nog wat sparen
Wel maar een 318i, maar tot mijn verbazing is dat nog redelijk vlot. Heb zelfs vorig jaar ofzo één gekocht voor 150euro en de keuring was nog geldig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenweer een M3 naar de kloten
Blijkaar was Malaise mij voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZoiets kan ik ook wel pruimen: wel nog BBS erop, voorlip en kofferspoiler. De sedan van porkers kar qua looks
Gaat een 320i wat vooruit?
318is 0-100km/h 9.8 sec
allebei een top van rond de 200 km/hAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten318is is gewoon de betere en goedkopere kar.
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenLaatste dat ik gekocht heb heb ik 650 voor betaald. ABS, servo, verwarmde zetels, touring, '92, kruisspaakvelgen, open dakje...
Wel maar een 318i, maar tot mijn verbazing is dat nog redelijk vlot. Heb zelfs vorig jaar ofzo één gekocht voor 150euro en de keuring was nog geldig
Waar vind je die karren dan, gewoon op internet? Geduld hebben zeker? En is er dan niet nog veel werk aan?
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenvolgens autoweek 320i 0-100 km/h 10.4 sec
318is 0-100km/h 9.8 sec
allebei een top van rond de 200 km/h
Als ik de kans krijg ga ik voor
1) 318is
2) 320i Touring of sedan
3) 318i Touring of sedan
Als er iemand een van deze modellen tegenkomt voor minder dan 1000€ en technisch goed, laat het me weten aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Waar vind je die karren dan, gewoon op internet? Geduld hebben zeker? En is er dan niet nog veel werk aan?
Voor 800 heb ik die dan meegenomen met 4 extra velgen met band bij. Dus gewoon altijd eens bellen en ni te haastig zijn eigenlijk.
Die Touring heeft mij gevonden, die stond vroeger altijd in Gent, knap exemplaar, heb die toevallig tegengekomen toen een maat van mij die had opgekocht. Heb daar dan een mooi prijsje op gekregen. En die van 150euro heeft Stancke mij voor gebeld om te vragen of ik die wou kopen Voor dat geld zeg ik geen nee, zaten trouwens 4 nieuwe banden op...
Nu, ik geef ook eerlijk toe dat ik niet ga zitten zagen op nadelen aan een auto. Zit er een deukje in, dan zit er een deukje in. Als je één wilt dat echt perfect staat, vragen ze 9/10 teveel en of dat dan echt perfect staat?
Het interieur maakt voor mij persoonlijk niks uit, gelijk wat daar in zit, op een halve dag heb je het toch veranderd. En de staat van de lak kan je altijd wat aan doen...
Gewoon goed rondkijken, en spreek gerust mensen eens aan. M'n eerste E30 stond niet eens te koop. Maar de eigenaar had hem een Jaguar gekocht (z'n 2de) en aangezien die zijn verzekering en dergelijke deed bij een maat van mij wist ik dat die 537km had gereden op een heel jaar met die E30. Dus hem even gevraagd of die hem niet wegdoet, en voor 500euro stond die bij mij op de oprit. 89037km stonden er op Was trouwens 1ste eigenaar.
Om het over het werk te hebben. Bij die 316i op lpg heb ik de ophanging veranderd (KW onderstel) en ga ik de motor veranderen, die heeft een ingesleten nokkenas. Dus die heb ik ergens teveel betaald. Die touring heeft een darm die wat versleten is (zal geen 50euro kosten) en de uitlaat heeft een klein gaatje. Wss niet erg voor de keuring, maar voor 59,30euro heb ik een nieuwe aan huis laten leveren... Dus das ook het eind van de wereld niet. Al bij al, nog een paar kleine dingen aan gedaan en pakt dat tegen dat em gekeurd is en ingeschreven die een 1000euro gekost heeft. Dan staat die wel perfect en is em goed tot het volgende onderhoud tegen dat die kosten heeft.
Trouwens, een 320i heeft wel het 6cilinder geluid en kan je zo ombouwen tot 325i/327i. Iets dat je mss in het achterhoofd wilt houden?
Comment
Comment