Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's waar. En voor mij maken een aantal deuken ook niet uit hoor, de kar moet presteren, maar nog wel wat deftig zijn en ik wil er niet te veel kosten meer aan krijgen.
    Chance en geduld hebben dus. Ik hou m'n ogen open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Dat is geen M3.
      Ik zie een E30 M3 met M-motor, verbrede wielkasten, maar zonder specifieke koffer.

Das een M3 voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ik zie een E30 M3 met M-motor, verbrede wielkasten, maar zonder specifieke koffer.

Das een M3 voor mij
        En zonder specifieke M3 C-stijl. (minder steil vooral)

Daar zie je het altijd aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Link werkt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            En zonder specifieke M3 C-stijl. (minder steil vooral)

Daar zie je het altijd aan.

Dan nog, die motor moet van ergens komen he

Comment

Dan nog, die motor moet van ergens komen he
              Dus dan wou je zeggen:

Weer een M5 verkracht?

Comment

Link werkt niet.
                Nu zou het wel moeten werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Dus dan wou je zeggen:

Weer een M5 verkracht?

Stomme BMW-allesweters

Comment

Shit, zoveel geld voor een E30.

Comment

Nu zou het wel moeten werken.
                      Volgens mij klopt ie nog niet, ik kom op een 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Shit, zoveel geld voor een E30.
                        500 euro eraf en je zit aan een min of meer normale prijs voor een 318is met die kmstand.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Volgens mij klopt ie nog niet, ik kom op een 318is
                        ahaahaahahha

Comment

Stomme BMW-allesweters

En er u zo mooi aant uitklappen

@TomT: 2 cilinders te weinig en voor 3500euro moet het al sneller dan een M3 zijn om het geld er aan te geven ze

Zit niet eens een deftig interieur in, geen sper, geen 2.5/2.7 en toch 3500

Stel, ge moet die wagen verkopen in onderdelen, dan maak je nooit die som...

Motor - 500
                          Achteras - 100
                          Interieur - 100

Dan heb je nog wat prullen over die je voor 200euro wel kan verkopen met wat geluk en dan hebde de velgen over.

Comment

500 euro eraf en je zit aan een min of meer normale prijs voor een 318is met die kmstand.
                            Raar dat je meer zou geven eigenlijk, op 200dkm zitten de meeste met de kosten aan de motor... Koop dan één met 220dkm die de kosten al gemaakt heeft voor minder? Lijkt mij verstandiger? Of koopt u gewoon een 316i en smijt er ne IS blok in. Heb hier alle onderdelen nog liggen Voor minder dan de helft kom je er. En dan ben je tenminste zeker dat de ketting nog goed is, en de tandwielen

Comment

@TomT: 2 cilinders te weinig en voor 3500euro moet het al sneller dan een M3 zijn om het geld er aan te geven ze

Zit niet eens een deftig interieur in, geen sper, geen 2.5/2.7 en toch 3500

Stel, ge moet die wagen verkopen in onderdelen, dan maak je nooit die som...

Motor - 500
                              Achteras - 100
                              Interieur - 100

Dan heb je nog wat prullen over die je voor 200euro wel kan verkopen met wat geluk en dan hebde de velgen over.
                              Zescilinder zuipt zoveel.
                              Sportzeteltjes en die kar is klaar voor mij.
                              En ik ben niet echt van plan die wagen te verkopen in onderdelen.

Comment

Raar dat je meer zou geven eigenlijk, op 200dkm zitten de meeste met de kosten aan de motor... Koop dan één met 220dkm die de kosten al gemaakt heeft voor minder? Lijkt mij verstandiger? Of koopt u gewoon een 316i en smijt er ne IS blok in. Heb hier alle onderdelen nog liggen Voor minder dan de helft kom je er. En dan ben je tenminste zeker dat de ketting nog goed is, en de tandwielen
                                Mja, maar wat zijn die kosten? Zijn die zo groot dan?
                                En geeft dat geen probleem op de keuring, zo'n engine swap?

Comment

Zescilinder zuipt zoveel.
                                  Sportzeteltjes en die kar is klaar voor mij.
                                  En ik ben niet echt van plan die wagen te verkopen in onderdelen.
                                  Das niet nodig, maar je moet gewoon altijd eens de som maken é, is die kar die prijs waard? In mijn ogen niet.

Maar uiteindelijk bepaal je zelf wat je er aan geeft hé Maar ik zou mij toch niet te neig laten verleiden met een lage km stand.

Comment

Ik wist wel dat een M3 een andere achterkant had, maar ik dacht dat dat een opzetstuk was op de originele C-stijl

Comment

Das niet nodig, maar je moet gewoon altijd eens de som maken é, is die kar die prijs waard? In mijn ogen niet.

Maar uiteindelijk bepaal je zelf wat je er aan geeft hé Maar ik zou mij toch niet te neig laten verleiden met een lage km stand.
                                      en 170k is ook niet bepaald laag he.

Comment

• 324Td op PPO en tunen.

--> Zescilinder
                                        --> geen diesel
                                        --> 180pk/veel koppel
                                        --> Roetblazen
                                        --> snel
                                        --> Zuinig en goedkoop

Enige nadeel: continu een verse cilinderkop op voorraad hebben liggen.

Comment

Working...
                                        X