Zo'n 24v ontbreekt wel wat koppel onderin tov 327i
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDat zeggen ze idd, maar volgens mij is da er toch achteraf bij verzonnen 't Is al waanzinnig genoeg dat er meer dan 1000pk uit een 4cilinderke met amper 1500cc kwam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenToen mijn ma zei dat ik geen huisdieren mocht hebben, kwam ik gewoon thuis met een lief klein katje. Dat beest loopt hier nu nog voor mijn voeten...
Toen ze zei dat ik niet meer dan 1 auto mocht kopen, was het al te laat.
Doe gewoon u ding man 't Is binnenkort toch nieuwjaar! Zet gewoon ne E30 op die oprit, hang er ne grote strik rond, zet hem als ge het thuis viert iets voor 12 op de oprit en loop dan naar binnen en knuffel uw ouders en zeg da ze super bedankt zijn voor die cadeau
echt wel goed idee. Doen Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk BerichtenTomT, ik zit in dezelfde situatie, alleen dat ik m'n ouders niet écht moet overtuigen (ze zijn er wel tegen, maar heb m'n XR ook gekocht zonder hun toestemming)
Ik heb ook aan m'n pa gevraagd of ik een 190 mocht kopen, en het antwoord was 'neen'.
Maar toen ik dat vroeg stond ie thuis al in de garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk zeg niet dat ze niet anders klinken hé.
Het sound aspect = Men laat een 318is staan voor een 320i omwille van de sound.
Comment
-
eerst zeggen dant e goekoop wrak is
dan zeggen dant gewoon om aan te sleutelen is, niet om in te schrijven
maand later inschrijven
doneOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet enige waar een 'is veel punten op kan pakken imo is de gewichtsverdeling en handling.
En het verbruik een beetje (pak 1 à 2 liter verschil), en wat minder taks... verzekering is dan weer evenveel hoger dan dat de taks lager is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenCorrect. Nu snap je het.
Het sound aspect is gewoon zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen 'is is echt pakken beter op lage toeren dan een 320i.
Als 'is eigenaar klink ik miss niet zo geloofwaardig. (maar datzelfde geldt voor de 320i mannen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJe moet wel mijn post ervoor lezen he.
Het sound aspect is gewoon zever.
mijn antwoord: verre van. Dat was voor mij zelfs doorslaggevend om toch maar voor een sixpack te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHad ik gedaan hoor
mijn antwoord: verre van. Dat was voor mij zelfs doorslaggevend om toch maar voor een sixpack te gaan.
Volgens mij speelde de prijs ook wel een rol. Een 318is in de staat waarin jouw 320i verkeerde kost gewoon dubbel zoveel, minstens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVolgens mij speelde de prijs ook wel een rol. Een 318is in de staat waarin jouw 320i verkeerde kost gewoon dubbel zoveel, minstens.
ohja, ik moet je nog een PM sturen *lui*
edit: ik had die avond thans een 'is'je kunnen kopen voor minder geld dan dat ik m'n 20i toen heb gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen da's belachelijk hé, niet?
ohja, ik moet je nog een PM sturen *lui*
edit: ik had die avond thans een 'is'je kunnen kopen voor minder geld dan dat ik m'n 20i toen heb gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtende zes in lijn (ook al is de mijne net een tikkie minder pittig dan een IS) is nu net hetgene waarvoor ik persee m’n E30 wilde hebben…
Zo zalig typisch BMW, dat geluidje. Ik zeg niet dat een IS lelijk klinkt, maar ‘k zou echt nooit een BMW met een vierpitter naft moeten hebben… Vanaf het moment dat’k daarvoor op zoek was ging’k ook bij andere merken zien. Een E30 M3 is VET en waarschijnlijk super efficiënt, maar absoluut niet m’n droom-E30; een 325 met Mtech en de nodige dingen spreekt me zeker zoveel aan…
Dit weekend met het beste van 2 werelden gereden: een E30 met een 24klepper 6 in lijn… Er zat een 2500 van de E36 in, met aangepast motormanagement enzo, kwam op ongeveer 200 pk uit; M3-prestaties met 6 cilinder-sound dus, i-de-aal!
Een van dees zal’k eens wat straight-6 videomateriaal posten.
of kom maar eens langs, m'n cam staat nog klaar van Jerain z'n auspufvid
ohja.... ik vind wel - persoonlijk - dat een 24-klepper 6-pack uit de E36 een PAK minder knap/opzwepend/luid/... klinkt dan de 12-klepper, en toch zeker dan jouw 20i met 25i-uitlaat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEn wat is er belachelijk?
Daar zorgen die mayomannen voor met hun hoge prijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat die bakjes eigenlijk way overpriced zijn
Daar zorgen die mayomannen voor met hun hoge prijzen
Jouw '20i was, aan het eind van de rit toch ook verdubbeld van 'aankoopprijs', niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJouw '20i was, aan het eind van de rit toch ook verdubbeld van 'aankoopprijs', niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenja. Maar toen was dat een heel goede 20i, onderhoudshistorie, technisch in orde, met een paar leuke extra's, die nog steeds een pak minder kost dan de meeste 'isjes
Enkel het soundaspect is zever. De prijs is doorslaggevend dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDuuuuuuuuuusssssss,
Enkel het soundaspect is zever. De prijs is doorslaggevend dan.
Comment
Comment