Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
prachtig machien, ziet er erg goed onderhouden uit . Vraagprijs van die e30 M3'd zijn natuurijk wat aan de hoge kant nja je hebt dan ook de eerste M3 ooit gemaakt en in goede conditie met weinig km's..
prachtig machien, ziet er erg goed onderhouden uit . Vraagprijs van die e30 M3'd zijn natuurijk wat aan de hoge kant nja je hebt dan ook de eerste M3 ooit gemaakt en in goede conditie met weinig km's..
Die is denk ik zijn geld wel waard vgl met anderen (mocht ik in oostenrijk wonen)
Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
Der 318is mit vierventieltechnik und den 320i mit seinem schwerfälliges Gewicht .
318is heeft 16kleppen wat resulteert in 136pk. 320i heeft slechts 129pk en is zwaarder.
btw: Een m3 heeft ook slechts 4 cilinders en is een 2300cc, die is uiteraard ook sneller dan een 325 6cil.
Dikke ketel!
En staat bovendien vrij dicht bij m'n deur.
Eerste dat ik zou overwegen is de is-lip in het zwart zetten, en wat zeker zou moeten komen op een witte zijn zwarte 15" bbs'jes met geplierde rand.
edit: oja, en mistlampjes steken.
Comment