Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
    Ik ook, het grote broertje van de huidige
    En met ooit hoop ik binnen de 3 maand
    e30 M3?
    Gaat de 'is dan weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      e30 M3?
      Gaat de 'is dan weg?
      Yep
      De Mercedes vliegt als eerste buiten;
      de 318is weet ik nog niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
        Yep
        De Mercedes vliegt als eerste buiten;
        de 318is weet ik nog niet..
        Way to go, makker!

Comment

Way to go, makker!
          Zou graag ééntje vinden waarvan de geschiedenis deftig is en rond de 100k km's
          Meeste die ik vind zijn 130-150k km's

ééntje in oostenrijk is echter wel ideaal, maar fokking ver:

link

Comment

• prachtig machien, ziet er erg goed onderhouden uit . Vraagprijs van die e30 M3'd zijn natuurijk wat aan de hoge kant nja je hebt dan ook de eerste M3 ooit gemaakt en in goede conditie met weinig km's..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
              prachtig machien, ziet er erg goed onderhouden uit . Vraagprijs van die e30 M3'd zijn natuurijk wat aan de hoge kant nja je hebt dan ook de eerste M3 ooit gemaakt en in goede conditie met weinig km's..
              Die is denk ik zijn geld wel waard vgl met anderen (mocht ik in oostenrijk wonen)

Comment

• Staat op 1200km van Gent.

1200*2 = 2400km

2400*1,2 (dieselprijs aan de hoge kant gerekend) * 6/100 = €172,8

Reken dan nog eens een enkele rit met de M3 aan 11l/100km en €1,3/l:

1200*1,3*11/100 = €171,6

Voor een €350 en 2 dagjes tijd ben je die dus gaan halen.

Comment

• Zou wel de max zijn

Comment

• Vet kleur,
                    Vette km-stand,
                    Vette wielen,

Stom interieurkleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Stom interieurkleur.
                      maakt mij niet veel uit, 't ziet er als nieuw uit, das positief genoeg

Comment

• max dish is goed bezig

Comment

• Stef+ contacteren, die schudt wel ergens een goed M3tje uit z'n mouw
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Stef+ contacteren, die schudt wel ergens een goed M3tje uit z'n mouw
                            En een goede prijs uit z'n andere mouw?

Comment

• Eentje voor TomT:

Comment

• Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken

Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken

Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
                                  Der 318is mit vierventieltechnik und den 320i mit seinem schwerfälliges Gewicht .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                    Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken

318is heeft 16kleppen wat resulteert in 136pk. 320i heeft slechts 129pk en is zwaarder.

btw: Een m3 heeft ook slechts 4 cilinders en is een 2300cc, die is uiteraard ook sneller dan een 325 6cil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Dikke ketel!
                                      En staat bovendien vrij dicht bij m'n deur.

Comment

• 3600€

Comment

Dikke ketel!
                                          En staat bovendien vrij dicht bij m'n deur.
                                          Eerste dat ik zou overwegen is de is-lip in het zwart zetten, en wat zeker zou moeten komen op een witte zijn zwarte 15" bbs'jes met geplierde rand.
                                          edit: oja, en mistlampjes steken.

Comment

Working...
                                          X