Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEerste dat ik zou overwegen is de is-lip in het zwart zetten, en wat zeker zou moeten komen op een witte zijn zwarte 15" bbs'jes met geplierde rand.
edit: oja, en mistlampjes steken.
En dan shootje met Geertt z'n 20i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEerste dat ik zou overwegen is de is-lip in het zwart zetten, en wat zeker zou moeten komen op een witte zijn zwarte 15" bbs'jes met geplierde rand.
edit: oja, en mistlampjes steken.
Ik ben er nog altijd niet uit; mistlampen of niet. Als'k er steek dan zouden het gele zijn (nooit witte, dan wordt het echt een allegaartje van kleuren daar vanvoor), maar èn gele koplampen èn gele mistlampen is er dan misschien weer wat over... 'k Vind het best strak gelijk het nu is, eenvoudig, met die gaten langs die kleppen van de mistlampen enzo.
Wat zouden jullie doen?
En nog een vraagske: welke marchang heeft thuis in een hoekje nog een pookzakske liggen wat niet kapot is en waar hij vanaf wil? Kmoet er nog altijd een hebben, 't wordt eens stilaan tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen de koplampringen zwart spuiten!
heb je m'n foto's gekregen vandeweek?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenOk, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
als de prestaties het belangrijkste argument zijn om een 318 te verkizen boven de 320 dan probeerde ik ineens voor een 325 te gaan. Anders zou'k de 320 pakken gezien'k een seconde sneller tot 100 zijn niet vind opwegen tov de zesinlijnsound van de 20 (over de handling zeg'k nu wel ff niks ). En wat is meer eigen aan een BMW dan een zes in lijn naft?
groetjes van het straightsixfront
Last edited by Geertt; 09/12/2008, 15:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen de koplampringen zwart spuiten!
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenzou je gewoon witte mistalampen steken?
Ik ben er nog altijd niet uit; mistlampen of niet. Als'k er steek dan zouden het gele zijn (nooit witte, dan wordt het echt een allegaartje van kleuren daar vanvoor), maar èn gele koplampen èn gele mistlampen is er dan misschien weer wat over... 'k Vind het best strak gelijk het nu is, eenvoudig, met die gaten langs die kleppen van de mistlampen enzo.
Wat zouden jullie doen?
En nog een vraagske: welke marchang heeft thuis in een hoekje nog een pookzakske liggen wat niet kapot is en waar hij vanaf wil? Kmoet er nog altijd een hebben, 't wordt eens stilaan tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJust, da's bij die van Geertt ook gedaan zeker? De is-lip zou ik sowieso in het zwart steken, want nu is het een beetje teveel wit imo. Vraag is dan nog: mistlampgaten zwart of niet? (het mag ook niet téveel zwart worden vooraan)
Good point! Gele mistlampen vind ik iets minder. Op een van de eerste pagina's van Fiddy z'n topic destijds stonden een paar mooie voorbeeldexemplaren, ik ga daar nog es snuisteren.
Comment
-
Hier even de link van die post. De bovenste is met zwarte is-lip, witte mistlichten. Imo ideaal en niet te druk. Zwart rond de mistlichten vind ik op foto al wat minder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtendat ging over die afdekkleppen zwart spuiten of niet en kmoet zeggen dat'k er niet echt iets tussen vond staan wat beter is dan dat het nu is (dacht eerst ook dat dat vet zou zijn, zo zwarte mistlampkleppen en gaten, maar ik ben niet overtuigd).
Comment
-
Wat trouwens wel best vet is is alles wit vanvoor: witte koplampen en witte mistlichten, dat kan dan weer wel goed op een witte vind'k.
In m'n topic zijn foto's te zien van met de witte lampen, en dat was nog best ok eigenlijk. Maar ik was het na een week ook weer beu, wetende dat de gele lampen thuis lagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenWat trouwens wel best vet is is alles wit vanvoor: witte koplampen en witte mistlichten, dat kan dan weer wel goed op een witte vind'k.
In m'n topic zijn foto's te zien van met de witte lampen, en dat was nog best ok eigenlijk. Maar ik was het na een week ook weer beu, wetende dat de gele lampen thuis lagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, is ook nog best ok! Heb je veel werk aan onderhoud aan je gepolierd randje op je velgen?
In de winter eens zien wat'k aan de rest ga doen, en dan ineens bekijken hoe best de glans van zo'n gepolierd deel te behouden, want daar is dat blijkbaar gevoelig voor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenzou je gewoon witte mistalampen steken?
Wat zouden jullie doen?
Ohja, en ik heb nog altijd recht op dat alcantara pookzakje met M-pook hé, in dezelfde kleur als je stuur... Indien je interesse hebt mail ik die kerel eens en gaan we met een paar man gewapend met nokkenassen etc. naar daar, als je mij dan 50€ geeft voor het geheel ben ik content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtengoeie
heb je m'n foto's gekregen vandeweek?
grtz
waar? heb niet meer echt veel op Inet gezeten ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtennog niet gezien
waar? heb niet meer echt veel op Inet gezeten ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenimho ook geen gele mistlampen. Trop is trop.
Ohja, en ik heb nog altijd recht op dat alcantara pookzakje met M-pook hé, in dezelfde kleur als je stuur... Indien je interesse hebt mail ik die kerel eens en gaan we met een paar man gewapend met nokkenassen etc. naar daar, als je mij dan 50€ geeft voor het geheel ben ik content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenMij goed, zeg maar wanneer dat we erom gaan, de komende weekends ben'k beschikbaar normaal gezien!
maar ik ga wel al eens beginnen met die gast een dreigmailtje te sturen. Kent er iemand een website waar ik duitse scheldwoorden kan raadplegen?
Comment
-
Comment