Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    ofwel iets goedkoper met zo'n kmstand en gebruik ik hem om compleet mee te gaan ,
    ofwel iets minder km's en eventueel dan ook iets meer € voor een zeer mooie...

En indien een evo, geen rood streepken...

Comment

• Fak. Moest ik nu een eerste auto moeten kopen was het zo hard een E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        3000€... dat had je al beter Dragon z'n 325i gekocht, die had tenminste een vet blok, én vierdeurs!
        Neen, had nog geen sportzetels, lak was verre van ok. Auto deed me niet veel.

Ik kots op M-TechII.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        en niet verzekerbaar op zijn naam. (325)

Als je gaat zien naar die E30 wil ik wel mee als ge da graag hebt.

Wa ge ook moogt is mijn kar es lenen en doen alsof ge hem gekocht hebt. Weet ge direct wat de reactie zal zijn
        Verzekering en gebruikskosten spelen inderdaad mee in het feit dat ik niet voor een 325i ga.

Comment

• Net mail terug gehad van de verkoper van de witte 318is

Bonjour,

Ce véhicule est de série, aucune modification.
          Je vous envoie d'autre photos avec l'intérieur. Pas de siège baquet.
          Le contrôle technique a été effectué en début d'année.

Dites moi quand vous êtes disponible.

bonne journée
          Wat betekent de zin ' le contrôle technique a été effectué en début d'année'? M'n Frans is nogal zwak bij momenten.

Op foto's ziet de rest er feilloos uit. Alles staat nog origineel, zelfs de radio, volledig gereedschapskoffertje en reservewiel ook. Enige minpunt is dus dat hij maar 14" BBS heeft en geen sportstoelen.
          Prijs moet dus nog drastisch omlaag.
          Hoeveel moet ik voor die stoelen rekenen tweedehands?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Net mail terug gehad van de verkoper van de witte 318is

Wat betekent de zin ' le contrôle technique a été effectué en début d'année'? M'n Frans is nogal zwak bij momenten.

laatste technische controle was begin dit jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              laatste technische controle was begin dit jaar
              Thanks! Ik dacht dat het dat moest zijn, maar ik wou zeker zijn. Merci!

Comment

• Een hele tijd terug werd es gezegd hoe je bij een e30 kon zien of de kmstand teruggedraaid was of niet. Ik vind er niets over terug. Iemand die het wel weet?

Comment

• Als je medekeurders nodig hebt wil 'k ook wel mee.

Comment

• Ook geinteresseerd dit te weten

Anderzijds, iemand die een correcte schatting kan doen voor een 320i van '86 met 176000 kms en anderzijds in perfecte staat?
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                      Ook geinteresseerd dit te weten

Anderzijds, iemand die een correcte schatting kan doen voor een 320i van '86 met 176000 kms en anderzijds in perfecte staat?
                      Hangt af van opties, velgen, interieur enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Als je medekeurders nodig hebt wil 'k ook wel mee.
                        Ik laat jullie iets weten als het zo ver is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Als je medekeurders nodig hebt wil 'k ook wel mee.

Waarom verbaast het mij niet dat Tom u nog niet op de hoogte gesteld had

Tom, tamzak! Moet ik dan álles regelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Waarom verbaast het mij niet dat Tom u nog niet op de hoogte gesteld had

Tom, tamzak! Moet ik dan álles regelen?
                            Jij moet niets regelen. Jij moet je met je eigen zaken moeien.

Comment

Jij moet niets regelen. Jij moet je met je eigen zaken moeien.
                              Als ik dat hier niet regel heb je volgend jaar nóg geen auto en je weet het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Als ik dat hier niet regel heb je volgend jaar nóg geen auto en je weet het
                                Ik dacht dat je na gisteren wel al door zou hebben dat jouw druk géén invloed heeft op mij. Je bent dus werkelijk zo dom als je eruit ziet.

Comment

Ik dacht dat je na gisteren wel al door zou hebben dat jouw druk géén invloed heeft op mij. Je bent dus werkelijk zo dom als je eruit ziet.
                                  Nog dommer!

Neem voor morgen alvast oordopjes mee. Dan zijn we met 2 om u onder druk te zetten

Comment

• Zo sportzetels gaat van 100 tot 750euro (heel interieur). Hangt er wat van af wat het kalf er voor vraagt hé.

Er zijn er die daar veel te veel voor geven. Heb zelf 200 of 250 betaald voor volledig M3 interieur...

Persoonlijk geef ik liever wat minder uit aan een slecht interieur en investeer dan om dat te laten overtrekken. Dan heb je echt een nieuw. Een interieur is zo goed als nooit echt in top staat.

En dat van een IS, sommigen rekenen daar meer voor, maar zo speciaal is dat niet é, zijn er duizenden van gemaakt, juist de stof is wat anders, maar moet ik dan nu ineens meer vragen voor mijn stoffenen interieur omdat er een ander motiefje op zit

Sportzetels zijn wel nodig, anders gaat je middenconsole stuk bij het driften

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                      Zo sportzetels gaat van 100 tot 750euro (heel interieur). Hangt er wat van af wat het kalf er voor vraagt hé.

Er zijn er die daar veel te veel voor geven. Heb zelf 200 of 250 betaald voor volledig M3 interieur...

Persoonlijk geef ik liever wat minder uit aan een slecht interieur en investeer dan om dat te laten overtrekken. Dan heb je echt een nieuw. Een interieur is zo goed als nooit echt in top staat.

En dat van een IS, sommigen rekenen daar meer voor, maar zo speciaal is dat niet é, zijn er duizenden van gemaakt, juist de stof is wat anders, maar moet ik dan nu ineens meer vragen voor mijn stoffenen interieur omdat er een ander motiefje op zit

Sportzetels zijn wel nodig, anders gaat je middenconsole stuk bij het driften
                                      Rood: Verklaar!

Ik ben ook niet echt van plan daar gigantisch grote kosten aan te doen. Ik wil enkel dat ik in mijn stoel blijf zitten in een bocht, en niet tegen m'n deurpaneel plak.

Comment

Rood: Verklaar!

Ik ben ook niet echt van plan daar gigantisch grote kosten aan te doen. Ik wil enkel dat ik in mijn stoel blijf zitten in een bocht, en niet tegen m'n deurpaneel plak.
                                        Ge verklaard het zelf eigenlijk al

In mijn 316i is de middenconsole naar de zak van er tegen te vliegen omdat ik niet echt in de zetel bleef zitten bij 't pendelen

Comment

• ge zet uw benen wat breed om u vast in uw stoel te duwen, rechts met de hiel van je gasvoet en links tegen de voetsteun. Aangezien je dan ook nog de gas moet bedienen zit je meestal met je rechterknie tegen de middenconsole te duwen. En dat is daar niet op berekend
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X