Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een compact is op zich dan wel weer retelelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      De jouwe telt niet mee want die klinkt beter dan een standaard 32Oi!
      Tuttut, das allemaal OEM enzo

Comment

• Dat wel, en retelelijk interieur ook. Maar toch is het wel zo imo. Puur rijderskarretje met z'n korte wielbasis, potente motor, nice!
        De coupe vind ik de mooiste der E36's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Wat voor mods zitten daarop misschien?
          gewone 25-uitlaat en gaatjes in de luchtfilter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Nee. Da's hier 't E30 topic + ik heb niet zoveel ervaring met de E36 + een E36 318is heeft niet de helft van 't karakter dat een E30 318is heeft. En de E90 320si is nog erger, miljaar da's helemaal een onfuttige bak zeg. Ze hadden verdorie een E90 320si kunnen maken die 150 kg minder woog en dik 220 pk leverde, en op die manier terug een zeer speelse "cheape" rakker maken, zijn ze daar effe de mist ingegaan zeg.

De karakterbak van de E36 (zoals de 318is dat was bij de E30, dus niet met de grootste motor en zeker niet de snelste) is imo de 323ti compact.
            320si ook maar niets? Vind ik Spijtig. Vicky vond em leuk in 5th gear
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              gewone 25-uitlaat en gaatjes in de luchtfilter
              Ik heb het omgekeerde 2.5 met 2.0 uitlaat. Klinkt iets minder luid, zeker in lage toeren. Maar echt stealth krijg ik die precies niet...

Comment

• Waar blijft dat filmpje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Waar blijft dat filmpje!
                  Aaaaarrrrgh kt, youtube is't nog aan't verwerken.
                  'k Hoop dat het er na tien minuten is, anders is't voor morgen (maar dan is't misschien al te laat voor TomT )...

Edit: morgen dus...
                  Last edited by Geertt; 11/12/2008, 00:18.

Comment

Aaaaarrrrgh kt, youtube is't nog aan't verwerken.
                    'k Hoop dat het er na tien minuten is, anders is't voor morgen (maar dan is't misschien al te laat voor TomT )...
                    Don't worry.

Comment

Ik heb het omgekeerde 2.5 met 2.0 uitlaat. Klinkt iets minder luid, zeker in lage toeren. Maar echt stealth krijg ik die precies niet...
                      wat bedoel je juist met echt stealth?
                      want ik snap het voordeel niet van een 20-uitlaat onder een 25, tenzij het er zo al opzat?

Is't waar dat een twintig met 25-uitlaat zelfs beter klinkt dan een 25 met 25-uitlaat?

Comment

Een compact is op zich dan wel weer retelelijk.
                        Helemaal waar. En toch zo vet.

323ti compact

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          320si ook maar niets? Vind ik Spijtig. Vicky vond em leuk in 5th gear
                          Ik vond 'm teleurstellend. Niks ... niks ... niks ... beetje power ... ha, nog iéts van power ... revlimiter. Kon zo'n gave bak zijn geweest...

Comment

• Goedenavond E30-vrienden.

Zoals beloofd het filmpje wat de keuze E30 4pitter/6inlijn zou moeten vergemakkelijken!

http://www.youtube.com/watch?v=YNkZOyqVWYI

Vriendelijke groeten,

Het zesinlijnfront!

Comment

Goedenavond E30-vrienden.

Zoals beloofd het filmpje wat de keuze E30 4pitter/6inlijn zou moeten vergemakkelijken!

Vriendelijke groeten,

Het zesinlijnfront!
                              Overdreven grappig!

Comment

Overdreven grappig!
                                En en en , zijt ge nu overtuigd?

Comment

• zalig filmpke
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

En en en , zijt ge nu overtuigd?
                                    Neen, want ge hebt ook slechte smaak qua vrouwen.
                                    Geen beetje klasse, allemaal RRD-chicks.

Comment

Neen, want ge hebt ook slechte smaak qua vrouwen.
                                      Geen beetje klasse, allemaal RRD-chicks.
                                      damn

Dat weet'k dat het RRD-chicks zijn, 't moest rapraprap zijn, de selectie
                                      maar er zitten er wel een paaaar bij met een lief gezichtje he

Comment

damn

Dat weet'k dat het RRD-chicks zijn, 't moest rapraprap zijn, de selectie
                                        maar er zitten er wel een paaaar bij met een lief gezichtje he
                                        Da's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.

Comment

Da's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.
                                          TomT

Comment

Working...
                                          X