Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Da's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.
    Eerlijkheids halve moet'k wel iets bekennen over het geluid van mijne in dat filmpje

dat is dat de camera krep is en dat al het diepe geluid wegvalt, in't echt is't dus nog een pakske beter, en dat maakt alles dubbelgoed sir

Comment

Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.
      Een 318is stelt op beide vlakken niet veel voor, en toch wil je die?

Comment

Da's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.
        tssss... bijna318ispeet
        !

Comment

• die klinkt echt wel supergoed, die van u. De M50 vind ik heel wat minder. Die blauwe van St@ckdump, of hoe hij hier ook noemt klonk veel beter int echt dan op het filmpje.
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Eerlijkheids halve moet'k wel iets bekennen over het geluid van mijne in dat filmpje

dat is dat de camera krep is en dat al het diepe geluid wegvalt, in't echt is't dus nog een pakske beter, en dat maakt alles dubbelgoed sir

Kar klinkt irl idd echt goed, dat kan ik beamen!

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Een 318is stelt op beide vlakken niet veel voor, en toch wil je die?

Ga een N75-klep vervangen, ofzo.

Comment

Ga een N75-klep vervangen, ofzo.

waarom zou ik dat doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                waarom zou ik dat doen?
                Jij vindt een 318is rommel, N75 is ook rommel.

Comment

• ik vind dat geen rommel hoor

Comment

ik vind dat geen rommel hoor
                    :thumbsup:

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

niet zo slecht toch?
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

niet zo slecht toch?
                        klopt, daarom heb'k er dat filmpje al niet ingestoken

maar standaard is het maar een grasmaaierbedoening

Comment

:thumbsup:
                          4l twaalfcilinder in lijn... 258pk!

Comment

4l twaalfcilinder in lijn... 258pk!

Zalig foto en locatie!

Maar als je daar 2x een 318is plaatst heb je 3,6l achtcilinder in lijn en 272pk.

Comment

Zalig foto en locatie!

Maar als je daar 2x een 318is plaatst heb je 3,6l achtcilinder in lijn en 272pk.
                              Ne V8-grasmaaiersound, benieuwd hoe dat klinkt!

Comment

• én 13000 rpm

Comment

Ne V8-grasmaaiersound, benieuwd hoe dat klinkt!
                                  Achtcilinder in lijn =/= V8 hé.

Zescilindervolk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Wegen wat minder

Mijn VVFL 316 (M10B1 weegt 900kg rijklaar Ooit maak ik dat dat spel 190pk heeft

Voor de rest is het eigenlijk enkel voorkeur. Zo groot zijn de verschillen niet. Zijn vooral kleine dingen die verschillen.

En Classis ga toch in NFL? Mijn coupe van 89 kan ik binnenkort inschrijven als classic. 20jaar oud. Dacht zelfs dat sommige verzekeringsmaatschappijen het vanaf 15 deden. Wel niet vergeten dat je een ander voertuig nodig hebt om als 1ste wagen in te schrijven. Taks blijft gelijk. Is pas vanaf 25jaar goedkoper.
                                    Dat sommigen dat deden vanaf 15 wist ik niet, zou wel goed zijn.. En de wagen word op mijn pa zijn naam ingeschreven.. dus tword zowieso een 'tweede' wagen..
                                    Merci voor de uitleg

Comment

Achtcilinder in lijn =/= V8 hé.

Zescilindervolk...
                                      Ahja, just

als een 8 in lijn is dan lijkt het al helegans nergens op wss

is dat feitelijk ooit gemaakt door een of ander merk?

Comment

wat bedoel je juist met echt stealth?
                                        want ik snap het voordeel niet van een 20-uitlaat onder een 25, tenzij het er zo al opzat?

Is't waar dat een twintig met 25-uitlaat zelfs beter klinkt dan een 25 met 25-uitlaat?
                                        Heb dat graag dat als ik normaal rij niemand om kijkt naar m'n kar

En een 320 met 325 uitlaat klinkt wat zoeter ja, maar 325i klinkt nog altijd iets anders. Of je dat als slechter of beter ervaard moet je zelf uitmaken é

Maar mijn 325i met 320i uitlaat klinkt wel iets minder luid, bruut... Beetje verkouden eigenlijk. Maar uitlaat had klein scheurtje ook. Maakte precies een turbo geluid bijgas lossen

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                        Dat sommigen dat deden vanaf 15 wist ik niet, zou wel goed zijn.. En de wagen word op mijn pa zijn naam ingeschreven.. dus tword zowieso een 'tweede' wagen..
                                        Merci voor de uitleg
                                        Heb ik van horen zeggen é, m'n verzekeringsmakelaar wist mij 20 te zeggen en dat dat wel zou kunnen kloppen dat er zijn van 15, maar dan wss onder meer voorwaarden. Als ik bij m'n huidige verzekering die erbij neem, verzeker ik die aan 50% zonder voorwaarden. Dus dan mag ik bvb met m'n hoofdwagen 10km per jaar rijden en met mijn 2de 10 000km, maakt allemaal niet uit.

Juist de taks moet ik dan nog extra betalen é... Zou het liefst 1 nummerplaat hebben voor verschillende wagens eigenlijk, rij toch maar met 1 tegelijk...

Comment

• Binnen hier en een goeie maand staat mn e30 er als volgt bij (voorlopig enkel een PS)
                                          Keskin KT1 in 7,5*16 en 9*16 met 215/40 besteld in Essen, en hopelijk zijn ze er tegen nieuwjaar!

Comment

Working...
                                          X