Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenie heeft gelijk hoor . Allez, lak, carroserie en ophanging zijn vrij slecht
Heb ik dan een slechte kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
En hij was niet duurder dan een 320.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendan moet dat al de 318is-koop van de eeuw geweest zijn
Anders had ik wss niet zo snel terug een E30 gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen 190 2.3 16V kost ook meer dan een 190 2.0.
Het is logisch dat een bepaald type van een bepaald model meer kost dan een ander.
Het model dat het beste rijdt kost het meest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 2.3-16v moet je helaas gelijkstellen aan een M3, Tom. Niet aan een 318is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 2.3-16v moet je helaas gelijkstellen aan een M3, Tom. Niet aan een 318isOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNeen, aan een 320is misschien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtentzijn allebei vette karren, alleen is de 318is iets vetter!
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNeen, aan een 320is misschien wel.
Indertijd heb ik 400euro betaald voor van een 320i een 325i te LATEN maken
Dat waren wel de tijden, met die kutophanging en trommels even een 325i sturen
Nuja, op zich bekeken is een 318is voor ne jonge gast wel de betere keuze. Maar ophaninging is niet echt ter verdediging. Die is ook zwak. En voor 450euro heb je al deftig materiaal in handen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenTomT
Sorry voor deze nutteloze bijdrage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOeioei das lelijk.
Comment
-
En voor mijn eigen PK-monster komen morgen 15" BBS wheels eronder
Zal direct heel wat anders zijn dan die plastic dingen
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEn voor mijn eigen PK-monster komen morgen 15" BBS wheels eronder
Zal direct heel wat anders zijn dan die plastic dingen
Dat is perfect.
En die keskins ken ik wel, en ik blijf ze lelijk vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat is perfect.
En die keskins ken ik wel, en ik blijf ze lelijk vinden.
Dan ligt het niet aan mijn photoshop ! elk zijn gedacht natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Kar klinkt irl idd echt goed, dat kan ik beamen!
Geertt, ik begin spijt te krijgen dat ik hem verkocht heb, ik mis de sound en die heerlijke bediening enzo veel te hard
verkoop je 'm niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlsof een 320i slecht rijdt
Om dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto. Karakter, smoothnes, sound, 'Kraftentfaltung', etc zijn mij een pak belangrijker.
Uiteraard moet het wel goed rijden hé, maar kiezen tussen een gewichtsverdeling 50/50 of 53/47 (ofzo) kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
Comment
Comment