Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Met alle respect voor Asserti's kar, maar dat is niet mijn idee van een 318is die in heel goede staat verkeerd.
    Wat scheelt er dan aan volgens jou?
    1991 BMW E30 318is

Comment

• ie heeft gelijk hoor . Allez, lak, carroserie en ophanging zijn vrij slecht
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        ie heeft gelijk hoor . Allez, lak, carroserie en ophanging zijn vrij slecht
        Ik heb ook nog werk aan mijn voortrein.

Heb ik dan een slechte kar?
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

En hij was niet duurder dan een 320.
          wedden van wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            wedden van wel
            Nee.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• dan moet dat al de 318is-koop van de eeuw geweest zijn

Comment

dan moet dat al de 318is-koop van de eeuw geweest zijn
                Veel kan het toch niet gescheeld hebben.
                Anders had ik wss niet zo snel terug een E30 gehad.
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Een 190 2.3 16V kost ook meer dan een 190 2.0.
                  Het is logisch dat een bepaald type van een bepaald model meer kost dan een ander.
                  Het model dat het beste rijdt kost het meest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Een 190 2.3 16V kost ook meer dan een 190 2.0.
                    Het is logisch dat een bepaald type van een bepaald model meer kost dan een ander.
                    Het model dat het beste rijdt kost het meest.
                    een 2.3-16v moet je helaas gelijkstellen aan een M3, Tom. Niet aan een 318is

Comment

Neen, aan een 320is misschien wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        TomT

Comment

• reden ze met een 320is de dtm mee?

ik dacht het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            tzijn allebei vette karren, alleen is de 318is iets vetter!
                            Waar het uiteindelijk op neer komt, is dat mijn 320i het vetst rijd...

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Das een M3 met gebreken... Persoonlijk koop ik liever een 320i met motorschade (of in mijn geval zorg ik voor die motorschade ) en smijt er dan een zwaarder blok in. Uiteindelijk is dat spel met moeite trager dan een M3, en crash je, tja, ga je nieuwe halen

Indertijd heb ik 400euro betaald voor van een 320i een 325i te LATEN maken

Dat waren wel de tijden, met die kutophanging en trommels even een 325i sturen

Nuja, op zich bekeken is een 318is voor ne jonge gast wel de betere keuze. Maar ophaninging is niet echt ter verdediging. Die is ook zwak. En voor 450euro heb je al deftig materiaal in handen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              TomT
                              Die bovenste punt van de links banaan stoot preciés tegen de rechterhoek van het platte beentje van de 'T'.

Sorry voor deze nutteloze bijdrage.

Comment

Oeioei das lelijk.
                                Ik vrees dat mijn photoshop die wielen niet echt goed tot hun recht laat komen maar in het echt zal het dik in orde zijn ze zagen er IRL wel goed uit

Comment

• En voor mijn eigen PK-monster komen morgen 15" BBS wheels eronder

Zal direct heel wat anders zijn dan die plastic dingen
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 13/12/2008, 01:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                    En voor mijn eigen PK-monster komen morgen 15" BBS wheels eronder

Zal direct heel wat anders zijn dan die plastic dingen

Dat is perfect.

En die keskins ken ik wel, en ik blijf ze lelijk vinden.

Comment

Dat is perfect.

En die keskins ken ik wel, en ik blijf ze lelijk vinden.
                                      Ja de BBS wielen zijn inderdaad perfect

Dan ligt het niet aan mijn photoshop ! elk zijn gedacht natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Kar klinkt irl idd echt goed, dat kan ik beamen!
                                        heb jij ooit meegereden?

Geertt, ik begin spijt te krijgen dat ik hem verkocht heb, ik mis de sound en die heerlijke bediening enzo veel te hard
                                        verkoop je 'm niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Alsof een 320i slecht rijdt

Om dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto. Karakter, smoothnes, sound, 'Kraftentfaltung', etc zijn mij een pak belangrijker.

Uiteraard moet het wel goed rijden hé, maar kiezen tussen een gewichtsverdeling 50/50 of 53/47 (ofzo) kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
                                          Ik geloof dat het zelfs nog niet 53/47 is. Die blokken liggen zo ver naar achteren dat BMW dikwijls de 50/50 kan bewaren, ook bij sixpacks. Enkel is ie in algemeen genomen iets zwaarder....

Comment

Working...
                                          X