Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
    Happy now ? i am !
    Vetjes, nu nog zakken:

En uw kapjes verkopen!

Comment

• Geertt, enig idee hoeveel ie er voor zou willen?

Comment

• Als ik mij niet vergis heeft er zo één op kapaza gestaan voor 4500. Maar had geen rolkooi en stond ook niks in van remmen. Was een redelijk standaard spel precies.

Heb eens met zo een 325i 24v touring meegereden, persoonlijk mocht er van mij onderin nog wat meer zitten. Eigenaar vond z'n 327i beter, hoop dat da ni was om mij wat op te fleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          Geertt, enig idee hoeveel ie er voor zou willen?
          Geen idee, zal eens horen een van dees!

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ah dan was het een andere kar die hier overlaatst gepasseerd is.

maar ge gaat mij toch niet zeggen dat dat een veel genomen optie was? Hier op het forum zit bv niemand met een E30 met leder, right?
            Hoi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Vetjes, nu nog zakken:

En uw kapjes verkopen!
              Lager dan de huidige toestand zit er niet in ! blijft mijn low budget SUV
              Ja center caps ! reminder to myself : nergens parkeren met center caps nog op de velgen anders ben ik ze kwijt want e30 lovers zitten overal !

Comment

• Ik heb ook nog een centerkapje nodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Lager dan de huidige toestand zit er niet in ! blijft mijn low budget SUV
                  Ja center caps ! reminder to myself : nergens parkeren met center caps nog op de velgen anders ben ik ze kwijt want e30 lovers zitten overal !
                  Centercaps merken aan de binnenkant met uw initialen, en o wee als we ooit 1 terugvinden op een andere e30!!

Comment

• Heb er nog nooit last van gehad. Wagen heeft ook eens buiten gestaan bij de garagist met IS lip nog op, en toen ik die hing halen was die er af

Maar blijkbaar moest die er af om de brug op te kunnen rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Sorry maar het verschil in sound tussen de ex-320i van Beertje (of de 325i van Cas, maakt al niet uit), tegenover dat uit een 318is, vind ik toch wel groot hoor.

Idd, een 'is klinkt heel goed voor een 4 pittertje. Mss een beetje 'flets' naar mijn persoonlijke goesting, maar wel lekker racy.
                      Groot gelijk!! Thoeft nie supersnel te zijn, tgeluid mag ook wat hebbe
                      En een 320i als eerste auto vinnek toch al deftig

Comment

• 316i

Zonde vind ik. Naar mijn mening helemaal niet mooi, en tis dan nog zo traag of iets.. véél liever een 20i zonder al die zever erop dan!

Comment

• Zo overdreven traag is een 316i eigenlijk niet. Toch 99pk voor 1200kg.

Comment

• Kan goed zijn. Maar een 320i zal toch veel leuker zijn?

En ik denk dat er wel redelijk wat geld in die E30 hierboven zit, geld dat ik liever in benzine en taxen van een 6cilinder zou steken..

Comment

• 320i rijd naar mijn mening leuker ja, maar die maakt naar mijn mening dan ook weer teveel lawaai voor de prestaties dat die maar brengt.

En op dat laatste, ieder zijn zin é. Sommige begrijpen ook niet dat de helft van het interieur bij mij ontbreekt en je de wagen voorziet van hardere dempers aangezien er dan wat comfort weg gaat, terwijl dat voor mij vanzelfsprekend lijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                320i rijd naar mijn mening leuker ja, maar die maakt naar mijn mening dan ook weer teveel lawaai voor de prestaties dat die maar brengt.

En op dat laatste, ieder zijn zin é. Sommige begrijpen ook niet dat de helft van het interieur bij mij ontbreekt en je de wagen voorziet van hardere dempers aangezien er dan wat comfort weg gaat, terwijl dat voor mij vanzelfsprekend lijkt.
                                Tuurlijk, ieder zijn mening ik geef de mijne gewoon.

Kvind die 316 hierboven meer show dan go, en bij mij zou het omgekeerd moeten zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  Tuurlijk, ieder zijn mening ik geef de mijne gewoon.

Kvind die 316 hierboven meer show dan go, en bij mij zou het omgekeerd moeten zijn..
                                  Dan kijk ik al uit naar uw kar

Heb persoonlijk ook liever meer go dan show. Ik haat het ook als je grotere velgen hebt dan dat de remmen zijn. Zeker als er dan nog zo trommels zitten achteraan

Maar zoals ik al zei, ieder zijn ding é...

Comment

• Liever go dan show..

Maar int begin dat ik een E30 heb zal ik al blij zijn dat ik hem heb kunnen kopen, dus veel zal ik er niet meteen aan veranderen

Comment

• Ik ben zo op't gemakske aan het uitkijken, want binnen dit en twee jaar ben ik bijna verplicht van een iets praktischere wagen te kopen, als "papa-auto". Een mogelijkheid daarvan is zeker de E30 Touring!

Alleen lijkt er mij wel weinig aanbod van te zijn, zeker hier in België
                                      Last edited by Tigra; 23/12/2008, 12:03.

Comment

• Jep, hier in België is er geen overschot aan.
                                        In Duitsland zijn er wel enkele te vinden, maar een goede touring wordt stilaan zeldzamer en zeldzamer.

Comment

• op e30.be bij 'te koop gezien', als ge dat int oog houdt zult de ge de schone wel zien passeren.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X