Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Sturen doe je met de gaspedaal
    Daar heb je ook een punt

Ga die M3 halen! Wie weet voor een appel en een ei is die voor u

Comment

• Als er plek genoeg is achter die wagen om de remorque te zetten moet ik zelf niet sturen

Maar een M3 is nog niks voor mij. Das voor als ik al een collectie wagens heb en ik op een bepaalde zondag namiddag eens een relatief rustig toerke wil gaan doen.

Comment

Als er plek genoeg is achter die wagen om de remorque te zetten moet ik zelf niet sturen

Maar een M3 is nog niks voor mij. Das voor als ik al een collectie wagens heb en ik op een bepaalde zondag namiddag eens een relatief rustig toerke wil gaan doen.
        Euhm....wie zit daar achter de PC?

Comment

• Wat is dat kastje daar rechts van het sleutelgat? Turbotimer? LPG regeling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Bemerk het woord: 'relatief'.

Comment

Daar heb je ook een punt

Ga die M3 halen! Wie weet voor een appel en een ei is die voor u

Ik beklaag het mij nog altijd dat ik toen aan de hotelbaas niet gevraagd heb of hij die M3 niet verkocht.
              Maja, ik had/heb toch geen geld.

Maar als er iemand van jullie interesse heeft zou ik dat zeker eens navragen.
              Mijn gedacht verkoopt die kerel dat toch onder de marktprijs. Al hij die wagen zo verwaarloosd dan is ie voor hem wrs alleen "de prijs vant oudijzer" waard en wil hij er sowieso vanaf + het feit dat je door de schade overal nog is serieus kunt afpingelen.

Het interieur is echt zalig, ik kon er niet genoeg van krijgen. Mijn gedacht vind je ook niet zoveel van die full option M3's. Kheb is een tijd geleden het internet afgezocht maar je vond er echt niet veel in deze configuratie (los van de kleur). Zwarte kleur, zwarte lederen zetels en dat hifi-systeem, beste M-car ever volgens EVO,airco, ... Wat moet een auto meer zijn?

Comment

M3 is voor in de garage te staan é Das zo ne wagen da ge eens buiten neemt met toch wa schrik int achterhoofd om die perto te rijden.

Niet dat ik mijne E30 perto wil, maar er zal wel ne keer een ei mee gezet worden

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Wat is dat kastje daar rechts van het sleutelgat? Turbotimer? LPG regeling?
                Regeling van zijne super de luxe radio.

Comment

@Landroverboy: als je die plastiek rond de stuurstang verwijderd, kan je zo'n E30 redelijk makkelijk met een platte schroevendraaier starten

Als het haastig moet, zo'n kap vind je wel nog bij de dealer

; rij op de oprit, rij tot vanachter, draai links mee in, rij in de ondergrondse parkeer garage, en dan direct aan de rechter kant. It's all yours... Overnachten doe je er beter niet want het trekt er op de kl*ten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                    http://www.hotel-babot.com/

; rij op de oprit, rij tot vanachter, draai links mee in, rij in de ondergrondse parkeer garage, en dan direct aan de rechter kant. It's all yours... Overnachten doe je er beter niet want het trekt er op de kl*ten.
                    kzou beter eens bellen

Comment

• Dingske zocht hier een touring?

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                        http://www.hotel-babot.com/

Andorra, is dat spaanstalig? Of Franstalig?

Ik rij binnenkort wss toch eens naar Barcelona, zal ik daar ff een auto meepakken

Comment

• 333i te koop in kaapstad.

Find thousands of classic cars for sale on ClassicCarsforSale.co.uk. Place your private advert for free today on the UK's best marketplace for buyers and traders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            boeja
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wat denken jullie van deze? Ziet dat er wat goed uit? En hoe presteert een 316i? Is dat echt traag of nog vlot? Hij zou dienen als 2e kar om af en toe eens zot te doen (driften in nat, gewoon bochtjes nemen, af en toe eens goed gassen).
                              Carburateur zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                http://www.kapaza.be/Autos/BMW/13110...6i_bj1990.html
                                Wat denken jullie van deze? Ziet dat er wat goed uit? En hoe presteert een 316i? Is dat echt traag of nog vlot? Hij zou dienen als 2e kar om af en toe eens zot te doen (driften in nat, gewoon bochtjes nemen, af en toe eens goed gassen).
                                Carburateur zeker?
                                ahhahaha. (nemo-lachje)

Comment

• ik vrees dat je het te licht zal vinden, ook al kan je er al geweldig mee spelen.

Deftige ophanging/verlaging en gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                    ahhahaha. (nemo-lachje)
                                    injectie dus
                                    Sorry Bucky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      ik vrees dat je het te licht zal vinden, ook al kan je er al geweldig mee spelen.

Deftige ophanging/verlaging en gaan!
                                      Hmm ja ik vrees er ook voor
                                      Maar heb je echt het gevoel dat hij erg traag is of trekt dat spel nog gretig in toeren?
                                      En als je ergens een goedkope E30 (<1000 euro) nog motorisch in deftige staat vind, laat maar weten

Comment

• "ophanging rubber blokken wel aan vervanging toe"
                                        Wat zou dat kosten?

Comment

Working...
                                        X