Eentje voor 2k. Ziet er wel niet echt super uit ofzo. (verkeerd stuur en pook al)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEentje voor 2k. Ziet er wel niet echt super uit ofzo. (verkeerd stuur en pook al)
http://www.2dehands.be/bwm-e30-te-ko...q=e30&start=21
Ook onder de linkse achterraam zat een roestblaas. Het kan een andere zijn, maar de gelijkenissen zijn iets te treffend.
Verder kapotte nokkenas, slechte besuurderszetel, en veel roest.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom zou je een cabrio-versie kopen van één van de leukste driver's cars ter wereld?? En zéker bij een e30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk heb enkele vraagjes eigenlijk.
1. Wat is het verschil tussen een 318i en een 318is?
2. Hoeveel verbruiken een 316i, een 318i en een 320i bij normale rijstijl?
Comment
-
Voor degenen die op zoek zijn, hier kwam ik net bij uit: http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14297..._E30_320i.html
lijkt op het eerste zicht ok voor die prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk begin die E30's eigenlijk meer en meer te appreciëren. Valt het eigenlijk mee om zo iets als daily te gebruiken? Qua betrouwbaarheid e.d. bedoel ik.
Qua betrouwbaarheid is't natuurlijk een beetje afhankelijk van E30 tot E30, maar door de band genomen kan je volgens mij weinig kwalitatief/technisch betere auto's van die leeftijd vinden in die klasse (op een goeie 190 na misschien).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenIk begin die E30's eigenlijk meer en meer te appreciëren. Valt het eigenlijk mee om zo iets als daily te gebruiken? Qua betrouwbaarheid e.d. bedoel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk heb enkele vraagjes eigenlijk.
1. Wat is het verschil tussen een 318i en een 318is?
2. Hoeveel verbruiken een 316i, een 318i en een 320i bij normale rijstijl?
Kies u een 318is, en iedereen is tevreden verbruik ligt allemaal dicht bij elkaar
318is heeft 4 kleppen/cilinder
Comment
-
Heb vroeger de mijne ook dagelijks gebruikt en ook nooit last mee. Als je één koopt en je maakt dat alles in orde staat, gaan die bakken gewoon super lang mee. Vervang nu soms nog onderdelen die er van de fabriek op zaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNice work:
Volgens mne maat had hij met z'n 200 pk voldoende om een E36 M3 op cirquit redelijk bij te houden, das wel een nice gedacht.
Hij heeft er een een hele tijd mee rondgebold, maar doet em stilaan weg voor z'n volgende E30. Prijs weet ik niet direct, maar de rolkooi voor het betere cirquitwerk is iig inbegrepen .
fok man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVoor degenen die op zoek zijn, hier kwam ik net bij uit: http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14297..._E30_320i.html
lijkt op het eerste zicht ok voor die prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat motorblok, het beste van een E36, en dat in een E30
fok man
respect voor mannen die zo'n projectjes uit hunne mouw schudden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenQua betrouwbaarheid is't natuurlijk een beetje afhankelijk van E30 tot E30, maar door de band genomen kan je volgens mij weinig kwalitatief/technisch betere auto's van die leeftijd vinden in die klasse (op een goeie 190 na misschien).Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEla ela, een E34 520i 24V ni vergeten!
Comment
Comment