Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eentje voor 2k. Ziet er wel niet echt super uit ofzo. (verkeerd stuur en pook al)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Eentje voor 2k. Ziet er wel niet echt super uit ofzo. (verkeerd stuur en pook al)

http://www.2dehands.be/bwm-e30-te-ko...q=e30&start=21
      Is vlgs mij een 316i Edition geweest. Aan de interieurwijzigingen en het roest onder de achterlichten te zien, stond die een paar maand geleden te koop voor 400 euro. Was er naar gaan kijken...

Ook onder de linkse achterraam zat een roestblaas. Het kan een andere zijn, maar de gelijkenissen zijn iets te treffend.

Verder kapotte nokkenas, slechte besuurderszetel, en veel roest.
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Holy Sh.. dit is vet!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          zo ook de vette prijs

Comment

• Waarom zou je een cabrio-versie kopen van één van de leukste driver's cars ter wereld?? En zéker bij een e30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Waarom zou je een cabrio-versie kopen van één van de leukste driver's cars ter wereld?? En zéker bij een e30.
              Enkel en alleen omdat ze zeldzamer zijn, denk ik.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik heb enkele vraagjes eigenlijk.

1. Wat is het verschil tussen een 318i en een 318is?

2. Hoeveel verbruiken een 316i, een 318i en een 320i bij normale rijstijl?

Comment

Ik heb enkele vraagjes eigenlijk.

Comment

• Voor degenen die op zoek zijn, hier kwam ik net bij uit: http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14297..._E30_320i.html

lijkt op het eerste zicht ok voor die prijs

Comment

• Ik begin die E30's eigenlijk meer en meer te appreciëren. Valt het eigenlijk mee om zo iets als daily te gebruiken? Qua betrouwbaarheid e.d. bedoel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Ik begin die E30's eigenlijk meer en meer te appreciëren. Valt het eigenlijk mee om zo iets als daily te gebruiken? Qua betrouwbaarheid e.d. bedoel ik.
                        Ik gebruik mijn 30 ooit meerdere dagen achter elkaar als daily (als golf in garage is, of als iemand thuis em nodig heeft), en 'k zou er goed mee kunnen leven moest het m'n enige auto zijn. 'k Heb de eerste sneeuwvlaag meegemaakt een paar maand terug (de huidige niet meer met de E30, staat -gelukkig voor hem- binnen nu) en zelfs in die omstandigheden deed hij het prima. Je mist hier en daar wel eens een klein luxeprulletje, maar das het ergste niet.
                        Qua betrouwbaarheid is't natuurlijk een beetje afhankelijk van E30 tot E30, maar door de band genomen kan je volgens mij weinig kwalitatief/technisch betere auto's van die leeftijd vinden in die klasse (op een goeie 190 na misschien).

Comment

Ik begin die E30's eigenlijk meer en meer te appreciëren. Valt het eigenlijk mee om zo iets als daily te gebruiken? Qua betrouwbaarheid e.d. bedoel ik.
                          Zoals gezegd, bij die oude bakken kan dat wel verschillen, maar over het algemeen genomen neem je geen oude bak omwille van zijn betrouwbaarheid, let me put it that way.

Comment

Ik heb enkele vraagjes eigenlijk.

Oejoej

Kies u een 318is, en iedereen is tevreden verbruik ligt allemaal dicht bij elkaar

318is heeft 4 kleppen/cilinder

Comment

Maat van mij rijd er nu dagelijks mee, heeft hem nog nooit in de steek gelaten...

Heb vroeger de mijne ook dagelijks gebruikt en ook nooit last mee. Als je één koopt en je maakt dat alles in orde staat, gaan die bakken gewoon super lang mee. Vervang nu soms nog onderdelen die er van de fabriek op zaten...

Comment

• Dit is zo geskift lekker miljaaaaaaaar:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Nice work:

Volgens mne maat had hij met z'n 200 pk voldoende om een E36 M3 op cirquit redelijk bij te houden, das wel een nice gedacht.
                                  Hij heeft er een een hele tijd mee rondgebold, maar doet em stilaan weg voor z'n volgende E30. Prijs weet ik niet direct, maar de rolkooi voor het betere cirquitwerk is iig inbegrepen .
                                  Dat motorblok, het beste van een E36, en dat in een E30

fok man

Comment

Voor degenen die op zoek zijn, hier kwam ik net bij uit: http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14297..._E30_320i.html

lijkt op het eerste zicht ok voor die prijs
                                    1500 geeft em al op op fora, dus zal nog wel afkunnen. 1500euro inclusief keuring zou mooi zijn. Hoewel de motor nog veranderd moet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Dat motorblok, het beste van een E36, en dat in een E30

fok man
                                      indd.

respect voor mannen die zo'n projectjes uit hunne mouw schudden!

Comment

Qua betrouwbaarheid is't natuurlijk een beetje afhankelijk van E30 tot E30, maar door de band genomen kan je volgens mij weinig kwalitatief/technisch betere auto's van die leeftijd vinden in die klasse (op een goeie 190 na misschien).
                                        Ela ela, een E34 520i 24V ni vergeten!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Ela ela, een E34 520i 24V ni vergeten!
                                          das een andere klasse voor mij

Comment

Working...
                                          X