Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@mayo
??
een bekende of niet? staat hier niet ver vandaan. Qua opties enzo heeft ie iig alles wat ik nodig heb....vraag me alleen af of hij technisch evengoed staat als opties. Veel km's en aan de bijgewerkte teller te zien vermoed ik dat er goed mee is doorgereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten@mayo
??
een bekende of niet? staat hier niet ver vandaan. Qua opties enzo heeft ie iig alles wat ik nodig heb....vraag me alleen af of hij technisch evengoed staat als opties. Veel km's en aan de bijgewerkte teller te zien vermoed ik dat er goed mee is doorgereden.
-edit- ziet er wel goed uit op foto vind'k.
Dit is alleszins een bekende. (vraag mij af of hij niet door de keuring is geraakt. )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStaat al heel lang te koop. Wel niet aan die prijs.
Dit is alleszins een bekende. (vraag mij af of hij niet door de keuring is geraakt. )
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=151783870
wel een vet hok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten"Passe le CT sans problème."
wel een vet hok.
Niet dat 't al gedaan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGeen sportstoelen en geen V8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMja, volgens mij bedoelt hij, dat de controle wel zal lukken....
Niet dat 't al gedaan is.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtengij aap. Staat op e30.be, de gehele ombouw ook. Keuring gepasseerd met flying colors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten@mayo
??
een bekende of niet? staat hier niet ver vandaan. Qua opties enzo heeft ie iig alles wat ik nodig heb....vraag me alleen af of hij technisch evengoed staat als opties. Veel km's en aan de bijgewerkte teller te zien vermoed ik dat er goed mee is doorgereden.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStaat al heel lang te koop. Wel niet aan die prijs.
-edit- ziet er wel goed uit op foto vind'k.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=151783870
is dat die ex van bavarianbimmer? ja toch hé? want dan zijn dat er wel +600k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
maar ik zoek een karretje waar ik vooral stuurplezier aan zou hebben, de rest heb ik niet nodig.
'k moet toegeven dat ik zot loop van de lijn van een E34T, maar..... dan wel liefst een 540i of een M5 als het even kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDoennn, die 6 cilinder verdraagt wel wat en die kar is zo extreem vet uitgerust... 300 eraf en meenemen!Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten300?
dat is niet afbieden hé
nah, ik vind 'm wat te duur. Zou liever rond de 2500 zien, max 3000....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMja, volgens mij bedoelt hij, dat de controle wel zal lukken....
Niet dat 't al gedaan is.
Comment
Comment