Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar staat die? heb je een link? meer foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
      Weet er hier iemand een goed adres voor KW-verlagingen, tegen een redelijke prijs? Mag ook in Duisland zijn.
      Dit weekend eigenlijk iets goed tegengekomen? Of enkel nog maar eens gaan kijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        323i 1984 115000 : 2300€
        Die ziet er echt goed uit, extreem jammer van de automaat.

Comment

• Idd, jammer

Ik moet geen automaat, ziet er wel zeer goed uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Die lijn van nieuwe BMW's komt toch ècht voor gene meter ruiken aan het oude he...
            sjiek in orde ISje trouwens!

Comment

Die ziet er echt goed uit, extreem jammer van de automaat.
              Ja anders was die al laaaaaaaaaang verkocht

Comment

• Wat denken jullie van deze? Wel erg weinig km's he.
                Staat ergens bij een Mitsubishi dealer in Wallonië. Overname-auto?
                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Wat denken jullie van deze? Wel erg weinig km's he.
                  Staat ergens bij een Mitsubishi dealer in Wallonië. Overname-auto?
                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=150842155
                  Ik vind dat veel geld voor een kale 318i.

Leg dan liever 1000euro bij, op ebay.be staat er een rode 318is met maar 80.000km.

Comment

Ik vind dat veel geld voor een kale 318i.

Leg dan liever 1000euro bij, op ebay.be staat er een rode 318is met maar 80.000km.
                    Meer dan 2000euro kan ik me niet permitteren vrees ik
                    En ik wil geen 2deurs. Wat zou een goede prijs zijn voor die 318i? Ik zou er dan een is-lip, spoilerlip en BBSjes onder zwieren, dan heb ik de limousine van Porkers kar

Comment

En ik wil geen 2deurs. Wat zou een goede prijs zijn voor die 318i? Ik zou er dan een is-lip, spoilerlip en BBSjes onder zwieren, dan heb ik de limousine van Porkers kar
                      ik zou ècht m'n geld niet in zo'n 318i steken eerlijk gezegd!
                      Dan ging ik nu voor een 316i, hield'k basic ofzo, en dan na een jaartje voor een ISke of een 20 met wat mods. Zo'n 18i zal wel niet zoveel trager zijn dan bijvoorbeeld een 20i, maar gaat wel vervelen op den duur denk ik (320 heeft verschillende troeven omdat niet te doen, en een 318is zeker ook). Kost wel ietske meer, en als er dat nu niet vanaf kan zou'k echt iets kopen wat ge na een jaar weg kunt doen zonder verlies en dan iets vetters kopen (ok, velgen en islip kunt ge wel overnemen op een volgende E30, maar toch).

Comment

Dan mankeer je nog het blok, shadowline, sportzetels, sportstuur, ophanging..

Pakt dat 1250 een normale prijs zou zijn voor die 318i.

Comment

• Deze ziet er op het eerste zicht nog goed uit:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                            Deze ziet er op het eerste zicht nog goed uit:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=153059249
                            Ok, Mayo/CAS/iemand anders: wat is een aanvaarbare prijs voor een servopomp tweedehands op e-bay?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Ok, Mayo/CAS/iemand anders: wat is een aanvaarbare prijs voor een servopomp tweedehands op e-bay?
                              'k weet niet, zoek eens.

Comment

Kost 200€ nieuw ofzo

Comment

niet veel.

En daarbij, je kan ook zonder servo rondbollen op die kar. Circuit kortsluiten. Dus is niet echt een noodzakelijk dringende herstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    niet veel.

En daarbij, je kan ook zonder servo rondbollen op die kar. Circuit kortsluiten. Dus is niet echt een noodzakelijk dringende herstelling.
                                    Comfort is ook handig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                      Deze ziet er op het eerste zicht nog goed uit:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=153059249
                                      Dit is een E30 gelijk ik er één zoek. Touring, motor en uitrusting.... kloppen volledig.

Damn

Berlijn

En ik ga nu nie mogen

Gelukkig mag TomT ook niet van z'n thuis, dus ik heb nog een paar weken tijd om dat hier om te praten. Krokusvakantie -> roadtrip to Berlijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Comfort is ook handig
                                        Als je comfort wilt, koop je geen E30 op een bilstein-fahrwerk. Zoek u dan een E32 ofzo.

Comment

Working...
                                        X