Waar staat die? heb je een link? meer foto's ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenWeet er hier iemand een goed adres voor KW-verlagingen, tegen een redelijke prijs? Mag ook in Duisland zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten323i 1984 115000 : 2300€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
sjiek in orde ISje trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie ziet er echt goed uit, extreem jammer van de automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat denken jullie van deze? Wel erg weinig km's he.
Staat ergens bij een Mitsubishi dealer in Wallonië. Overname-auto?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=150842155
Leg dan liever 1000euro bij, op ebay.be staat er een rode 318is met maar 80.000km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk vind dat veel geld voor een kale 318i.
Leg dan liever 1000euro bij, op ebay.be staat er een rode 318is met maar 80.000km.
En ik wil geen 2deurs. Wat zou een goede prijs zijn voor die 318i? Ik zou er dan een is-lip, spoilerlip en BBSjes onder zwieren, dan heb ik de limousine van Porkers kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMeer dan 2000euro kan ik me niet permitteren vrees ik
En ik wil geen 2deurs. Wat zou een goede prijs zijn voor die 318i? Ik zou er dan een is-lip, spoilerlip en BBSjes onder zwieren, dan heb ik de limousine van Porkers kar
Dan ging ik nu voor een 316i, hield'k basic ofzo, en dan na een jaartje voor een ISke of een 20 met wat mods. Zo'n 18i zal wel niet zoveel trager zijn dan bijvoorbeeld een 20i, maar gaat wel vervelen op den duur denk ik (320 heeft verschillende troeven omdat niet te doen, en een 318is zeker ook). Kost wel ietske meer, en als er dat nu niet vanaf kan zou'k echt iets kopen wat ge na een jaar weg kunt doen zonder verlies en dan iets vetters kopen (ok, velgen en islip kunt ge wel overnemen op een volgende E30, maar toch).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMeer dan 2000euro kan ik me niet permitteren vrees ik
Pakt dat 1250 een normale prijs zou zijn voor die 318i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOk, Mayo/CAS/iemand anders: wat is een aanvaarbare prijs voor een servopomp tweedehands op e-bay?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOk, Mayo/CAS/iemand anders: wat is een aanvaarbare prijs voor een servopomp tweedehands op e-bay?
Comment
-
En daarbij, je kan ook zonder servo rondbollen op die kar. Circuit kortsluiten. Dus is niet echt een noodzakelijk dringende herstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenniet veel.
En daarbij, je kan ook zonder servo rondbollen op die kar. Circuit kortsluiten. Dus is niet echt een noodzakelijk dringende herstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
Damn
Berlijn
En ik ga nu nie mogen
Gelukkig mag TomT ook niet van z'n thuis, dus ik heb nog een paar weken tijd om dat hier om te praten. Krokusvakantie -> roadtrip to Berlijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenComfort is ook handig
Comment
Comment