Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of eerder 'kroonkurkvelgenmeeting' want mijn e30 heeft geen winterbanden é! (en die van u ook enkel achteraan )
Cool pics Putje, dit weekend gaan we er nog wa gaan shooten é
Of eerder 'kroonkurkvelgenmeeting' want mijn e30 heeft geen winterbanden é! (en die van u ook enkel achteraan )
Cool pics Putje, dit weekend gaan we er nog wa gaan shooten é
Awel waar zou jij de winterbanden wel leggen
Zondag ist in rijsel grote shooting allée bij goed weer dan toch
Daarnet op de verkeerswisselaar een rode 318is gezien. Een oudere man van zo'n 65-75 jaar schat ik, die reed met z'n is'je zoals het een is-rijder betaamt!
Zalig zicht!
Daarnet op de verkeerswisselaar een rode 318is gezien. Een oudere man van zo'n 65-75 jaar schat ik, die reed met z'n is'je zoals het een is-rijder betaamt!
Zalig zicht!
Ik heb die eergisteren ook zien rijden op de baan tussen Aalter en Tielt.
Ben vorig weekend eens bij Loo auto (Lochristi) gaan horen naar een KW-verlaging maar die mens zegt dat ik eerst naar de keuring moet bellen om te horen of mijn auto wel mag verlaagd worden. Ik was even verwonderd omdat eigenlijk veel e30's verlaagd zijn, dus dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. Kheb nog niet naar de keuring gebeld, ik wou eerst hier eens horen wat jullie ervaringen hiermee zijn.
Merci, tis minder dan de prijzen die ik al gehoord heb Maar dat van mij zou wel een kit van 40 mm zijn dus misschien zit daar het verschil.
Neen, verlaging maakt niet uit. Was voor -35 rondom, -60/-40, etc etc. Weitec was 392euro dus KW is eigenlijk de enige optie Was voor een wagen met versleten schokdempers. Nieuwe normale kosten 480euro zonder de veren...
Ben vorig weekend eens bij Loo auto (Lochristi) gaan horen naar een KW-verlaging maar die mens zegt dat ik eerst naar de keuring moet bellen om te horen of mijn auto wel mag verlaagd worden. Ik was even verwonderd omdat eigenlijk veel e30's verlaagd zijn, dus dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. Kheb nog niet naar de keuring gebeld, ik wou eerst hier eens horen wat jullie ervaringen hiermee zijn.
Waarom zoude uw auto ni mogen verlagen Ge moet gewoon die bodemvrijheid respecteren, en zelfs zonder dat te respecteren valt het te doen eigenlijk.
Een E30 hangt altijd laag, meeste hun originele veren zijn toch al ingezakt. Om het bij dat touring voorbeeld te houden, -35 rondom zorgde achteraan voor een verlaging van 6mm...
Comment