Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren wat liggen driften met m'n cabrio op een parking (gladde beton). Ik ben gewoon moeten stoppen omdat ik buiten adem was
    Ge moet gewoon zoooooveel draaien aan dat klote stuur! Was eigelijk de eerste keer dat ik zoveel gedrift heb met m'n kar. Heb heel de tijd 8'tjes liggen maken (of toch proberen) rond 2 palen...Leuke bezigheid moet ik zeggen.

Koeling van zo'n blok bij dat driften is wel niet alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Gisteren wat liggen driften met m'n cabrio op een parking (gladde beton). Ik ben gewoon moeten stoppen omdat ik buiten adem was
      Ge moet gewoon zoooooveel draaien aan dat klote stuur! Was eigelijk de eerste keer dat ik zoveel gedrift heb met m'n kar. Heb heel de tijd 8'tjes liggen maken (of toch proberen) rond 2 palen...Leuke bezigheid moet ik zeggen.

Sturen doe je met de rechtse pedaal :p

Koeling is ook makkelijk op te lossen eigenlijk. Voor nog geen 200euro ben je gesteld met nieuwe onderdelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Sturen doe je met de rechtse pedaal :p

Koeling is ook makkelijk op te lossen eigenlijk. Voor nog geen 200euro ben je gesteld met nieuwe onderdelen!
        voor die keren dat ik eens drift
        Was de eerste keer zo uitgebreid.

324td radiator zeker?

Comment

• kar ging goed

Comment

voor die keren dat ik eens drift
            Was de eerste keer zo uitgebreid.

324td radiator zeker?
            150euro nieuw bij hella...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              kar ging goed
              haha eens die banden warm stonden gleed die véél makkelijker

Comment

Gisteren wat liggen driften met m'n cabrio op een parking (gladde beton). Ik ben gewoon moeten stoppen omdat ik buiten adem was

driften = stuur loslaten.

Dat gezegd zijnde, tis idd wel intensief
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Hoeveel is een cabriolet ongeveer waard?

Hoe kan je gemakkelijk zien (van de buitenkant) of je met een vroeg of laat type te maken hebt?
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Hoeveel is een cabriolet ongeveer waard?

Hoe kan je gemakkelijk zien (van de buitenkant) of je met een vroeg of laat type te maken hebt?
                    Bumpers, neus, kont zijn anders... Dus gemakkelijk zie je dat wel ja

Waarde bepaal je zelf.

Comment

Hoeveel is een cabriolet ongeveer waard?

Kopen?

Comment

• Waar moet ik vooral op letten bij de aankoop van zo een e30. Waar zitten de zwakke plaatsen? De wagen is van 85 is een 320ia.

Comment

• of'em servo heeft
                          maar das bij een automaat wel vaker zo

Comment

• kriksteunen es controleren op roest, vanachter batterijbak links en rechts. Voor de rest de normale dingen, oliepeil, zien of em nie lekt, luisteren of ge geen rare geluiden hoort...
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Roest aan het plaatwerk bij het sleepoog rechtsachter, komt dat wel vaker voor?
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                                Waar moet ik vooral op letten bij de aankoop van zo een e30. Waar zitten de zwakke plaatsen? De wagen is van 85 is een 320ia.
                                ? een 320i auto? no way als het zo is zou ik het maar skippen :p

Comment

Roest aan het plaatwerk bij het sleepoog rechtsachter, komt dat wel vaker voor?
                                  ook al gezien ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                    ook voor hier:

http://www.tourenwagen-revival.de/

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb zin om te gaan.
                                    Supersuper vet dat! Ziet die ketels over dat asfalt vliegen...

Kan wel eens zijn dat'k ga...

Comment

• Mijn tijdelijk vervoermiddel

Let ook op de markeringen van de Espace zijn carter en uitlaat

Ben ondertussen de "BMW" aan het opleren. Hij mag elke dag naar echte auto's kijken

Volgende week toch eens aan de baas vragen of hij die EVO 2 niet wilt wisselen met dit karamel
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Precies niet blij mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          ? een 320i auto? no way als het zo is zou ik het maar skippen :p
                                          Wat zou jij dan nemen?

Comment

Working...
                                          X