Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat!!

Maak eens stante pede een topicje aan aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      mijn E30 viel ook niet te driften. Had nochtans champiro banden, maar de ophanging was, hoewel vers, te slap. Ook wou ik er mij niet aan wagen, zo zonder servostuur.
      Hoezo, zo zonder servostuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Proficiat!!

Maak eens stante pede een topicje aan aub.
        Merci
        Nog even geduld, in het weekend eerst nog polieren, vanbinnen nog eens goed kuisen en deftige pics maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Merci
          Nog even geduld, in het weekend eerst nog polieren, vanbinnen nog eens goed kuisen en deftige pics maken

A toch gegaan voor een e30 respect!!! Je gaat er veel meer plezier aan beleven. En veel sportiever dan die 190
          Ik verlang al naar de pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Jawel, daarstraks Turnhout-Gierle-Tielen-Kasterlee-Retie-Arendonk-Oud-Turnhout gedaan zonder dat ze me gezien hebben
            Wel cruisend met dak open. Fak ik wil een échte cabrio!

Scheefgaan op boerenbaantjes met 2 wielen in de graskant is ook wel leuk, alleen niet zo goed voor de auto denk ik.

Nog een beetje en het word een echte bmw liefhebber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
              Nog een beetje en het word een echte bmw liefhebber.
              Hoop daar maar niet te hard op.

Het rijplezier dat die E30 mij geeft kan ik ook hebben met een Pug 306 Cabrio of Renault 19 cabrio ofzo.

Wazig stuur, slappe ophanging en geen vermogen is niet moeilijk te vinden in een cabrio

Maar eerlijk is eerlijk, het zijn goede stoelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Hoezo, zo zonder servostuur?
                met die 38 omwentelingen gaf me dat weinig vertrouwen om eens een driftje te leggen. Het kan soooowieso hoor, kijk maar naar jullie allemaal, maar met die slappe ophanging in combinatie met mijn gebrek aan rwd-ervaring toch maar niet gedaan

Comment

Merci
                  Ik wil eventueel wel wat foto's maken als je dat wil.

Comment

• Comment

• Kijk eens goed op die eerste foto.
                      Rechts.

Een deftige auto .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Kijk eens goed op die eerste foto.
                        Links.

Geen tjoeken auto .
                        2nd that!

Comment

Kijk eens goed op die eerste foto.
                          Rechts.

Een deftige auto .

Maak ervan een deftigeRE auto en ik ben akkoord.

Comment

• Ik wil die poster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              met die 38 omwentelingen gaf me dat weinig vertrouwen om eens een driftje te leggen. Het kan soooowieso hoor, kijk maar naar jullie allemaal, maar met die slappe ophanging in combinatie met mijn gebrek aan rwd-ervaring toch maar niet gedaan
                              Omwentelingen maakt toch niet uit? Stuur door u handen laten glijden en opvangen... Sturen doet ge met uwe rechtervoet.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Mooi voorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                                A toch gegaan voor een e30 respect!!! Je gaat er veel meer plezier aan beleven. En veel sportiever dan die 190
                                Ik verlang al naar de pics
                                Zijt ge serieus
                                Ik heb wel een 190 gekocht
                                Ik ben geen meeloper
                                Neenee, E30's zijn leuk, maar de 190 past meer bij mij denk ik en heb er al veel plezier mee gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik wil eventueel wel wat foto's maken als je dat wil.
                                Nice
                                Misschien in de zomer eens een uitgebreide shoot ofzo, als hij op de juiste velgen staat en ik wat schoonheidsfoutjes weggewerkt heb en hij nog niet in de gracht ligt ofzo . Ik laat het nog weten bro.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Ik wil die poster.
                                Damn, zalige foto idd
                                Boze blik

Comment

Ik heb nu al met 2 verschillende E30's gereden (Fiddy's en Clitto's) en dat is niets dan onderstuuuur.
                                  met die van mij niets dan onderstuur?

vreemd.

Comment

• Misschien kan RRD gewoon niet rijden

*vlucht snel naar het 190 topic*

Comment

Misschien kan RRD gewoon niet rijden

*vlucht snel naar het 190 topic*

dat ga je mij niet horen zeggen. En ik ga evenmin beweren dat mijn e30 'perfect' reed, integendeel. Ik reed er érg graag mee (ik ben dan misschien ook iets minder verwend dan carlito/rrd, of stel iets andere verwachtingen aan zo'n wagen?), vooral door de motor, de boite, de bediening, de 'puurheid' van het rijden die je bij moderne auto's niet meer hebt.... maar perfect reed ie niet, en dat lag vooral aan zijn stuur dat te indirect en gevoelloos was, en de voortrein die nogal zweverig aanvoelde (wat imo serieus verbeterde na wat te klungelen met de wielgeometrie vooraan), en bijgevolg ook het feit dat ik maar met moeite veel vertrouwen in de wegligging kreeg.

Maar echt onderstuur? Dat betekent volgens mij nog steeds dat je over je voorwielen naar buiten schuift in de bocht, en ik kan me eerlijk niet herinneren dat ik dat heel vaak gehad heb.

Comment

• Haha neenee RRD zal wel kunnen rijden
                                        Maar je hoort regelmatig dat de E30 dé drivers car bij uitstek is in z'n klasse. Maar de laatste tijd hoor ik ook veel mensen zagen over onderstuur, weinig meewerkende poep en vaag stuur, ik vond het gewoon raar. Maar het zal waarschijnlijk idd ook wel aan de verschillende verwachtingen/gewoonten liggen, het blijft een kar die al 25 jaar bestaat.

Comment

Haha neenee RRD zal wel kunnen rijden
                                          Maar je hoort regelmatig dat de E30 dé drivers car bij uitstek is in z'n klasse. Maar de laatste tijd hoor ik ook veel mensen zagen over onderstuur, weinig meewerkende poep en vaag stuur, ik vond het gewoon raar. Maar het zal waarschijnlijk idd ook wel aan de verschillende verwachtingen/gewoonten liggen, het blijft een kar die al 25 jaar bestaat.
                                          Aan zo'n auto moet je je ook willen aanpassen. Wil je dat niet en verwacht je eigenschappen van een veel modernere wagen, dan blijf je er beter van af.

Ohja; wat wél algemeen geweten is, is dat een E30 cabrio een ontzettend slappe koets heeft, wat uiteraard absoluut niet bevorderlijk is voor de wegligging

Comment

Working...
                                          X