Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn E30 is ook geen drifter. Ga je te hard de bocht in schuiven de voorwielen. Achterkant hangt vast aan de grond. Grotendeels te danken aan Potenza's en vooraan GT Rial ofzoiet

Comment

• Mijne ga dwars alsof em niet rechtuit kan

@Carlito: 930 is toch totaal andere klasse, maar ook al zal de 930 geprefereerd worden, ik weet hier thuis iemand die nog altijd met plezier met mijne 325i rijd

Nuja, ik zou die cabrio waar je met rijd niet direct als referentie nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Mijne ga dwars alsof em niet rechtuit kan

@Carlito: 930 is toch totaal andere klasse, maar ook al zal de 930 geprefereerd worden, ik weet hier thuis iemand die nog altijd met plezier met mijne 325i rijd

Nuja, ik zou die cabrio waar je met rijd niet direct als referentie nemen.
        Wel, dat dwarsgaan had ik van Porker de zijne ook al opgemerkt.

En over die cabrio: ik heb nog nooit, ofga niet met een andere E30 gaan rijden (buiten een M3, maar die reken ik niet als E30), dus voor mij is dat de referentie. Had liever gehad dat de cabrio reed zoals de M3, want die rijdt wél een pak beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Idd, en die 5 min om het mos weg te halen zijn er ook niet van gekomen
          En dan durf jij nog te beweren dat die kar goed onderhouden is!
          Is het nog plezant rijden met open dak? Ik heb het nog nooit geprobeerd. Straks eens het dak van de e46 halen ze geven toch mooi weer uit vandaag.

Comment

• Morgen mag ik normaal gaan kijken naar zo een rammelkar!!! Hopelijk valt hij mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
              Morgen mag ik normaal gaan kijken naar zo een rammelkar!!! Hopelijk valt hij mee.
              Nice! Wat voor een?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Nice! Wat voor een?
                Ik ga hier niet te veel prijs geven want er zijn hier kapers op de kust.

Comment

• gekocht ze komen ze zaterdag brengen
                  Last edited by ; 15/03/2009, 21:52.

Comment

• Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                      Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?
                      Welke banden heb jij?

Comment

• Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
                        Wat zou nog mooi van velg op mn zwarte e30 ? En wat is qua banden aan te raden ( goeie driftbanden kortom). Met welke lig jij Mayonaise?

Comment

• @Mayonaise: http://www.youtube.com/watch?v=7_b0Cjy7uwk ik hoor je bij dit filmpje tussengas geven (omtrent 00:50). Hoe doe je dat juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                            gekocht ze komen ze zaterdag brengen
                            Proficiat! Maak wat pics als je hem hebt

Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                            Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
                            Wat zou nog mooi van velg op mn zwarte e30 ? En wat is qua banden aan te raden ( goeie driftbanden kortom). Met welke lig jij Mayonaise?
                            Rotex, klinkt niet echt goed
                            Ja verkoop die Alpina's maar, ik vind ze persoonlijk te groot en qua design ook niet passen bij de E30. Ik zou persoonlijk gaan voor BBS'jes, ze liggen onder veel E30's maar ze zijn simpelweg het knapst
                            Ik denk dat ze ook het weggedrag gaan verbeteren (minder onafgeveerd gewicht) Welke maat zijn die Alpina's?
                            BBS + mooie verlaging = af

Comment

Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
                              Zalig! Verkopen die handel!

En kutbanden vooraan is gewoon vragen om problemen.
                              Ik zou gewoon 15" BBS kopen, origineel en gewoon het mooist.

Superwijs op een zwarte zijn de 15" BBS 'edition' deze hun hart is gelakt in nogaro-grijs, maar wel fucking zeldzaam (of je moet ze laten spuiten):

.

En elke setup met vooraan goede en achteraan slechte is goed.

Bij mij vooraan Dunlop SP01 en achteraan GT Radial Champiro (205/55/15)

Comment

• Mayonaise heeft gelijk.

Comment

• Zoals Mayonaise het beschrijft, wil ik het!! Die foto, zegt gwn genoeg=> die is e30 is af. Echt prachtig.

Comment

Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?
                                    Nochtans, 316tje is ideaal om de basis wat aan te leren. 325i krijgt ieder rund dwars, leer je niet veel van

Comment

Zoals Mayonaise het beschrijft, wil ik het!! Die foto, zegt gwn genoeg=> die is e30 is af. Echt prachtig.
                                      tuurlijk. Tis een 318is
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten

Nu ja,die Keskins zit ik al jaren mee in mn hoofd, zeker in de staggered combinatie met 9duim breed achteraan
                                        Staan ze er niet mooi onder, dan verkoop ik die gewoon terug é

Dat is bij deze een feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          .En elke setup met vooraan goede en achteraan slechte is goed.

Bij mij vooraan Dunlop SP01 en achteraan GT Radial Champiro (205/55/15)
                                          Heb jij dan niet veel last van een venijnige kont? Dat moet toch vermoeiend worden na een tijd, zo de hele tijd supergeconcentreerd blijven, vooral als het wat nat is?

Comment

Working...
                                          X