Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn E30 is ook geen drifter. Ga je te hard de bocht in schuiven de voorwielen. Achterkant hangt vast aan de grond. Grotendeels te danken aan Potenza's en vooraan GT Rial ofzoiet
@Carlito: 930 is toch totaal andere klasse, maar ook al zal de 930 geprefereerd worden, ik weet hier thuis iemand die nog altijd met plezier met mijne 325i rijd
Nuja, ik zou die cabrio waar je met rijd niet direct als referentie nemen.
@Carlito: 930 is toch totaal andere klasse, maar ook al zal de 930 geprefereerd worden, ik weet hier thuis iemand die nog altijd met plezier met mijne 325i rijd
Nuja, ik zou die cabrio waar je met rijd niet direct als referentie nemen.
Wel, dat dwarsgaan had ik van Porker de zijne ook al opgemerkt.
En over die cabrio: ik heb nog nooit, ofga niet met een andere E30 gaan rijden (buiten een M3, maar die reken ik niet als E30), dus voor mij is dat de referentie. Had liever gehad dat de cabrio reed zoals de M3, want die rijdt wél een pak beter.
Idd, en die 5 min om het mos weg te halen zijn er ook niet van gekomen
En dan durf jij nog te beweren dat die kar goed onderhouden is!
Is het nog plezant rijden met open dak? Ik heb het nog nooit geprobeerd. Straks eens het dak van de e46 halen ze geven toch mooi weer uit vandaag.
Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?
Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?
Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
Wat zou nog mooi van velg op mn zwarte e30 ? En wat is qua banden aan te raden ( goeie driftbanden kortom). Met welke lig jij Mayonaise?
Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
Wat zou nog mooi van velg op mn zwarte e30 ? En wat is qua banden aan te raden ( goeie driftbanden kortom). Met welke lig jij Mayonaise?
Rotex, klinkt niet echt goed
Ja verkoop die Alpina's maar, ik vind ze persoonlijk te groot en qua design ook niet passen bij de E30. Ik zou persoonlijk gaan voor BBS'jes, ze liggen onder veel E30's maar ze zijn simpelweg het knapst
Ik denk dat ze ook het weggedrag gaan verbeteren (minder onafgeveerd gewicht) Welke maat zijn die Alpina's?
BBS + mooie verlaging = af
Rotex, ken het persoonlijk niet. Zaten op die alpina's (fake :p). Denk trouwens die te verkopen, tis hard, voortdurend oppassen voor de borduur, tis fake, enz .
Wat zou nog mooi van velg op mn zwarte e30 ? En wat is qua banden aan te raden ( goeie driftbanden kortom). Met welke lig jij Mayonaise?
Zalig! Verkopen die handel!
En kutbanden vooraan is gewoon vragen om problemen.
Ik zou gewoon 15" BBS kopen, origineel en gewoon het mooist.
Superwijs op een zwarte zijn de 15" BBS 'edition' deze hun hart is gelakt in nogaro-grijs, maar wel fucking zeldzaam (of je moet ze laten spuiten):
.
En elke setup met vooraan goede en achteraan slechte is goed.
Bij mij vooraan Dunlop SP01 en achteraan GT Radial Champiro (205/55/15)
Ik heb ook af en toe last van onderstuur met m'n e30. Bijvoorbeeld op een rondpunt. Nu waag ik me er niet meer aan. Binnekort wordt hij 4cm verlaagd, ik hoop dat dit al wat zal helpen. Als je echt wil driften, neem dan toch maar naar een 318iS of een 325i. Zoek later een 25i in te bouwen. Wat moet ik dan voor aanpassingen doen? en ivm met de keuring, zijn daar speciale veranderingen voor nodig?
Nochtans, 316tje is ideaal om de basis wat aan te leren. 325i krijgt ieder rund dwars, leer je niet veel van
Nu ja,die Keskins zit ik al jaren mee in mn hoofd, zeker in de staggered combinatie met 9duim breed achteraan
Staan ze er niet mooi onder, dan verkoop ik die gewoon terug é
.En elke setup met vooraan goede en achteraan slechte is goed.
Bij mij vooraan Dunlop SP01 en achteraan GT Radial Champiro (205/55/15)
Heb jij dan niet veel last van een venijnige kont? Dat moet toch vermoeiend worden na een tijd, zo de hele tijd supergeconcentreerd blijven, vooral als het wat nat is?
Comment