Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten'Er is wat werk aan' is wel héél zacht uitgedrukt imo.
Die kar staat schever dan olivierooo na een nachtje pintjes pakken!
Comment
-
btw, die schade achteraan is er ongetwijfeld uit te trekken.
Maar dan heb je nog steeds geen knappe 325i touring, daarvoor komt er wel nog wat meer bij kijken.
Wat je op foto niet ziet:
-dakhemel hing los
-remmen waren blijkbaar op
-dempers idem (volgens Geertt dan toch, mijn interesse was al te ver over, heb het er niet meer over gehad)
-deurrubbers zagen er niet echt goed meer uit, schuifdakrubbers idem
-eventjes wat gas geven, handje achter de uitlaat houden, in de handjes wrijven en je bent de neger (letterlijk dan)
-onderin zat er ook wel wat roest
en ongetwijfeld zal het nog wel verder gaan dan dat.....
Comment
-
Hmmm, waar staat die?
Even rekenen:
- 16" Hartge velgen met band => 400/500euro
- 325i motor met vbak (indien in goeie staat) 400/500euro
- sperdiff 250/350euro (gaat soms meer, maar dan ben je gewoon teveel aan het betalen )
De rest krijg je dan gratis erbij, lijkt mij geen slechte deal. Achteras kan je ook wel voor een 100euro verkopen (voor ombouw 320i naar 325i bij sedan of coupé) en das met stabistang.
Alé, als die prijs dat Geertt zei klopt, dan zou ik er wel nog achter gaan voor de onderdelen. Zeker als je zelf je 320i wil ombouwen naar 325i, je neemt wat je nodig hebt en de rest verkoop je. De kas gaat naar het oud ijzer. Dat herstellen is voor de polen ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHmmm, waar staat die?
Even rekenen:
- sperdiff 250/350euro (gaat soms meer, maar dan ben je gewoon teveel aan het betalen )
De rest krijg je dan gratis erbij, lijkt mij geen slechte deal. Achteras kan je ook wel voor een 100euro verkopen (voor ombouw 320i naar 325i bij sedan of coupé) en das met stabistang.
Alé, als die prijs dat Geertt zei klopt, dan zou ik er wel nog achter gaan voor de onderdelen. Zeker als je zelf je 320i wil ombouwen naar 325i, je neemt wat je nodig hebt en de rest verkoop je. De kas gaat naar het oud ijzer. Dat herstellen is voor de polen ze.
Ik houd het mooi bij één wagen. Dat vinden ze hier thuis al erg genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHmmm, waar staat die?
Even rekenen:
Dat zijn 15" Hartge's.
n00b!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat zijn 15" Hartge's.
n00b!
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenHoeveel vraagt die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk heb die nog niet in 15"
Niet zoveel. Ik heb al meer betaald voor een E30.
Comment
-
Ik heb hier trouwens nog 4 OEM BMW 14" stalen velgen liggen voor een E30 (en de andere wagens waar ze op passen) met winterbanden rond. Dunlop nogiets.
Velgen zijn vies, maar volgens mij niet echt overdreven geroest. Banden zijn er 2 nog goed van en 2 minder, maar aangezien het winterbanden zijn van de tijd dat de E30 nog nieuw was, moet je er niet veel meer van verwachten.
Iemand intresse in dit setje ragvelgen + banden? Je kan het gratis komen halen. Of evt pak ik het wel een keer mee naar Antwerpen/Brussel ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb hier trouwens nog 4 OEM BMW 14" stalen velgen liggen voor een E30 (en de andere wagens waar ze op passen) met winterbanden rond. Dunlop nogiets.
Velgen zijn vies, maar volgens mij niet echt overdreven geroest. Banden zijn er 2 nog goed van en 2 minder, maar aangezien het winterbanden zijn van de tijd dat de E30 nog nieuw was, moet je er niet veel meer van verwachten.
Iemand intresse in dit setje ragvelgen + banden? Je kan het gratis komen halen. Of evt pak ik het wel een keer mee naar Antwerpen/Brussel ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGratis klinkt goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKom ze maar halen
Ik reserveer ze alvast om op te roken. kan wel nog 2 weken duren eer ik daar geraak.
Comment
-
Banden: Dunlop SP 66 175/70SR14 M+S
Velgen: 5,5J14 H2 (OEM BMW)
Ze zijn een beetje vettig wel omdat ze gebruikt werden als een tafel om vuil frituurvet op te zetten
Comment
Comment