Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Banden: Dunlop SP 66 175/70SR14 M+S
    Velgen: 5,5J14 H2 (OEM BMW)

Ze zijn een beetje vettig wel omdat ze gebruikt werden als een tafel om vuil frituurvet op te zetten

Lol, ik ben nog steeds geinteresseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Lol, ik ben nog steeds geinteresseerd.
      Cava, ze liggen aan de kant.

Ahja, overal tussen de 3 en 4.5mm profiel.

Morgen zit ik in Gent, maar ik vrees dat de velgen niet meer in de auto passen want er moet een passagier mee
      Tenzij het regent, rij ik mss met de Espace.

Comment

Cava, ze liggen aan de kant.

Ahja, overal tussen de 3 en 4.5mm profiel.

Morgen zit ik in Gent, maar ik vrees dat de velgen niet meer in de auto passen want er moet een passagier mee
        Tenzij het regent, rij ik mss met de Espace.
        Pm!

Comment

vuil frituurvet

Comment

• Zalig bandprofiel trouwens!

Comment

• Haha wtf precies camionbanden ofzo, moet leuk zijn om op te roken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                ik geloof je wel dat die kar z'n geld waaard is in onderdelen.... maar da's niet mijn bedoeling. Ik heb niet de plaats, de tijd, het geld en de kennis om even een verzameling e30-stukken aan te leggen en van verschillende karren één deftig rijdende E30 over te houden.

Ik houd het mooi bij één wagen. Dat vinden ze hier thuis al erg genoeg
                Dat is ook een beetje mijn probleem nu...
                'k Had in't donker niet gezien dat hij er zo erg aan toe was. Is echt alleen goed voor stukken blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Na dit gezien te hebben pas ik mijn mening toch aan, fiddybeer. Je hebt gisteren wel niet gemeld dat ie zó brak is. Afblijven, lijkt me een serieus afgeragd krel.
                  Niet echt onlogisch ook he dat er nu en dan redelijk mee doorgereden is... Ligt bij de combinatie m20b25 + sper ergens wel voor de hand he. Dan nog is het natuurlijk steeds de vraag of de motor altijd rustig is warmgereden enz enz...

Comment

• Ge zou zweren dat ze met grasmaaiers tegen elkaar aan't trekken zijn als ge de beelden niet ziet:

http://http://www.youtube.com/watch?v=OTXUOlChTN4&feature=related

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Zalig bandprofiel trouwens!
                      Dacht just hetzelfde, nog nooit eerder gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Ge zou zweren dat ze met grasmaaiers tegen elkaar aan't trekken zijn als ge de beelden niet ziet:

http://http://www.youtube.com/watch?v=OTXUOlChTN4&feature=related

Hoe moet dat dan niet voelen om te horen te krijgen van een 318is-rijder dat hij van je wint met een grasmaaier?

That's hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Hoe moet dat dan niet voelen om te horen te krijgen van een 318is-rijder dat hij van je wint met een grasmaaier?

That's hard.
                          Daar lig ik geen moment van wakker!

Comment

• Ik vind het geluid van een 318is nog goed meevallen, ok, een 320 is nog mooier van geluid. Maar logisch ook.
                            Heb jij nog een standaard uitlaat zitten op je 320i of niet ? Toevallig een filmpje waar je het geluid goed op hoort ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Ik vind het geluid van een 318is nog goed meevallen, ok, een 320 is nog mooier van geluid. Maar logisch ook.
                              Heb jij nog een standaard uitlaat zitten op je 320i of niet ? Toevallig een filmpje waar je het geluid goed op hoort ?
                              Ik zeg het ook maar voor de zwans ze, het geluid valt best mee enzo vind ik!

In m'n vergelijkingsfilmpje van 18is en 20i hoor je het geluid vrij goed, al komt het door de kodak nog iets minder vol over dan het echt is. Tik maar eens op youtube 318 is vs 320 i in, daar stond dat ergens tussen op de eerste pagina.
                              De pot zelf is nog standaard meen ik ja. 't is dezelfde als een E30 325 dacht ik.
                              Heb overlaatst eens gereden met een 25i en het klonk zeeeeker niet slecht, maar twas toch anders (ik vond het minder goed) dan mijn 20 (nuja, dat maakt ook geen bal uit bij een peerkar gelijk zo'n 25 ).

Comment

• Ik ben op zoek naar velgen voor mijn e30.
                                Ik wil graag de 17 inch alpina velgen ofwel de 15 inch bbsjes. Weet iemand hier wat te koop staan? Wat is volgens jullie een correcte prijs voor tweedehands velgen ? En waar kun je aan zien dat het geen nep of namaak alpinas zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                                  Ik ben op zoek naar velgen voor mijn e30.
                                  Ik wil graag de 17 inch alpina velgen ofwel de 15 inch bbsjes. Weet iemand hier wat te koop staan? Wat is volgens jullie een correcte prijs voor tweedehands velgen ? En waar kun je aan zien dat het geen nep of namaak alpinas zijn?
                                  17" echte alpina's bestaan niet in 4 gaats. (Behalve dan vanop de Z1 Alpina maar die kosten stukken van mensen, de kans dat je er trouwens vind is nihil)

16" Alpina's kosten ongeveer €1000 in okkazie met banden in gebruikte staat.
                                  Kan je herkennen aan het aantal spaken (20), er staat ALPINA op in relief, en het naafdekseltje kan vastgemaakt worden met een slot. Normale maten voor de breedte zijn 7.5J vanvoor en 8.5J achteraan.

15" BBS kosten ongeveer €500 met goede banden. Deze moeten 7J breed zijn en hebben ET24 er staat BMW of BBS ingedrukt.

Ik persoonlijk zou voor de 15" BBS gaan.

Comment

Working...
                                  X