Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die 15" BBS'jes staan trouwens ook dik onder een mini

Die 18" JCW pastten jammer genoeg niet onder de E30
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hah zalig, dat staat écht goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        17" echte alpina's bestaan niet in 4 gaats. (Behalve dan vanop de Z1 Alpina maar die kosten stukken van mensen, de kans dat je er trouwens vind is nihil)

16" Alpina's kosten ongeveer €1000 in okkazie met banden in gebruikte staat.
        Kan je herkennen aan het aantal spaken (20), er staat ALPINA op in relief, en het naafdekseltje kan vastgemaakt worden met een slot. Normale maten voor de breedte zijn 7.5J vanvoor en 8.5J achteraan.

15" BBS kosten ongeveer €500 met goede banden. Deze moeten 7J breed zijn en hebben ET24 er staat BMW of BBS ingedrukt.

Ik persoonlijk zou voor de 15" BBS gaan.
        Bedankt voor de reactie Ik denk ook van de 15" bbs te nemen. 1000 euro heb ik er nu niet direct over voor de alpina's. Er zitten nu van die kroonkurkjes op maar dat is geen zicht. Ik zal morgen eens proberen van foto's te maken van de wagen. Enig idee of de bumpers verschillend zijn van een coupe en cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
          Bedankt voor de reactie Ik denk ook van de 15" bbs te nemen. 1000 euro heb ik er nu niet direct over voor de alpina's. Er zitten nu van die kroonkurkjes op maar dat is geen zicht. Ik zal morgen eens proberen van foto's te maken van de wagen. Enig idee of de bumpers verschillend zijn van een coupe en cabrio?
          Zijn hetzelfde.

Comment

Zijn hetzelfde.
            Dit weekend dan eens gaan zoeken naar een sloopertje. Mijn zwarte stootlijstjes of hoe noemt men dat zitten vol krassen. Hopelijk zijn deze makkelijk te verwijderen. De vorige eigenaar kon blijkbaar niet goed parkeren.

Comment

Dit weekend dan eens gaan zoeken naar een sloopertje. Mijn zwarte stootlijstjes of hoe noemt men dat zitten vol krassen. Hopelijk zijn deze makkelijk te verwijderen. De vorige eigenaar kon blijkbaar niet goed parkeren.
              Post eens wat foto's van je aanwinst! Of direct een topic!

Comment

Post eens wat foto's van je aanwinst! Of direct een topic!
                Ik ga er zaterdag zeker werk van maken. Staat nu netjes geparkeerd in de garage. Zaterdag eens het interieur onder handen nemen. Weet er hier trouwens iemand waar ik aan zo een venstertje kan raken. Velen zeggen dat ik mij ga blauw betalen bij bmw, dat er nog goedkopere op de markt zijn. Maar ik weet niet waar. Ik ga nu eens het internet afzoeken misschien vind ik daar wel iets.

Comment

• Heeft er hier iemand nog een linker achterlicht liggen?

Comment

• Volgens mij heeft CAS er nog wel eentje.

Comment

• Heb nog een set of 4/5 dusja... Maar voor apart links moet ik eens zien. Was dat voor u TomT dat ge ook eens voor een linkse vroeg? En links als in bestuurderskant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Heb nog een set of 4/5 dusja... Maar voor apart links moet ik eens zien. Was dat voor u TomT dat ge ook eens voor een linkse vroeg? En links als in bestuurderskant?
                        Jep, idd, dat was het achterlicht voor bestuurderskant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Jep, idd, dat was het achterlicht voor bestuurderskant.
                          Ideaal, van dat heb ik dus 1 teveel. Gio, intresse?

Comment

Toevallig geen velgen op overschot?
                            Ik zoek ook nog de strips voor op de voor en achter bumper Heb jij deze niet toevallig? Is voor op een cabrio?

Comment

Toevallig geen velgen op overschot?
                              Ik zoek ook nog de strips voor op de voor en achter bumper Heb jij deze niet toevallig? Is voor op een cabrio?
                              Wat voor velgen zoek je? Kroonkurken heb ik in ieder geval in overvloed. Met die strips, bedoel je die plastiek langs de buitenkant? Heb dat nog liggen voor een VFL, maar normaal gezien moet je daar nieuwe voor plaatsen. Deze zijn ook niet overdreven duur eigenlijk nieuw.

Comment

Ja heb een achterlicht nodig van de bestuurderskant. Hoeveel moet mij dat kosten?

Comment

• Ik kwam op ebay 4 nieuwe centerkapjes tegen voor de 15" BBS'jes (ben zelf 1 kapje kwijt). Ik stuur die mens een mail met de vraag of hij niet voor't einde van de veiling wilt verkopen en dat hij me eens een prijs moet maken.
                                  antwoord: 110€

wtf dat is er toch over hé?
                                  Ok ze zijn volledig nieuw en nooit gemonteerd maar toch...

Comment

• Zijt ge'm helemaal in orde aan't maken voor het nieuw seizoen? Dus hij blijft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Zijt ge'm helemaal in orde aan't maken voor het nieuw seizoen? Dus hij blijft?
                                      Gooh in orde maken...beetje wel ja
                                      Dat centerkapje ben ik al een tijdje kwijt en 't is toch iets dat me een beetje stoort

Eind april word de koets terug in orde gezet: deukje in gardebou eruit, onderspoiler terug recht trekken (hopelijk lukt dat, geen zin om die te vervangen) en bluts achteraan gaat er ook uit en dus terug spuiten daar. Een nieuw achterlicht koop ik van de CAS dus dat is ook al in orde
                                      En dan zou ik nog graag eens de lak wat opfrissen en dan zijn we rond denk ik

Ah ja, voor croix krijgt hij nog een nieuwe oliefilter en olie. Remolie zal ook nog vervangen worden

Dus eigelijk....ja ik ben hem aan't klaar zetten voor't nieuwe seizoen
                                      Heb er vannacht nog open met gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Ik kwam op ebay 4 nieuwe centerkapjes tegen voor de 15" BBS'jes (ben zelf 1 kapje kwijt). Ik stuur die mens een mail met de vraag of hij niet voor't einde van de veiling wilt verkopen en dat hij me eens een prijs moet maken.

Ik geef 50 euro voor de 3 andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Ik kwam op ebay 4 nieuwe centerkapjes tegen voor de 15" BBS'jes (ben zelf 1 kapje kwijt). Ik stuur die mens een mail met de vraag of hij niet voor't einde van de veiling wilt verkopen en dat hij me eens een prijs moet maken.

Dat is imo ook direct één van de grootste nadelen van de E30.... sommige gegeerde onderdelen zijn belachelijk duur.

Comment

Working...
                                          X