Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGooh in orde maken...beetje wel ja
Dat centerkapje ben ik al een tijdje kwijt en 't is toch iets dat me een beetje stoort
Eind april word de koets terug in orde gezet: deukje in gardebou eruit, onderspoiler terug recht trekken (hopelijk lukt dat, geen zin om die te vervangen) en bluts achteraan gaat er ook uit en dus terug spuiten daar. Een nieuw achterlicht koop ik van de CAS dus dat is ook al in orde
En dan zou ik nog graag eens de lak wat opfrissen en dan zijn we rond denk ik
Ah ja, voor croix krijgt hij nog een nieuwe oliefilter en olie. Remolie zal ook nog vervangen worden
Dus eigelijk....ja ik ben hem aan't klaar zetten voor't nieuwe seizoen
Heb er vannacht nog open met gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen de wieldoppen niet vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk geef 50 euro voor de 3 andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAls het zwarte centerkapjes zouden zijn dan kocht ik ze af. Volgens mij heeft een van de vorige eigenaars de huidige geverfd met waterverf ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAls het zwarte centerkapjes zouden zijn dan kocht ik ze af. Volgens mij heeft een van de vorige eigenaars de huidige geverfd met waterverf ofzo.
houd het niet?
is nochtans grondverf + autolak. Normaal gezien zou dat toch vrij deftig moeten zijn.
BTW, die van u zijn niet 'gewoon' zwart. Probeer maar eens met zwart er langs, steekt vrij hard af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKom kom, je hebt diene jongen gewoon in de zak gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
houd het niet?
is nochtans grondverf + autolak. Normaal gezien zou dat toch vrij deftig moeten zijn.
BTW, die van u zijn niet 'gewoon' zwart. Probeer maar eens met zwart er langs, steekt vrij hard af
Ooit een opnieuw proberen, dan laat'k ze er desnoods wel even af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk voel me dan ook serieus genomen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenOpletten met zo'n uitspraken
Comment
-
-
Op de Terheidelaan in Aarschot bij Millenium Cars (als dat daar die naam nog draagt) staat een zilveren E30 M3 te koop. Of het een goeie is, dat weet ik niet.
Comment
-
Iemand een idee wat ik voor die E30 Cabrio kan vragen?
1992 318i Cabrio
- 295.000km
- Sterlingzilver (denk ik, kan ook ander zilver zijn)
- Softtop + Hardtop
- Stoffen sportinterieur in zeer goede staat (als er niet zoiets bestond als carpass zou je bij deze kar gerust 150.000km kunnen afdraaien vind ik, alleen de pookzak is gescheurd) Enige minpunt aan het interieur is een gaatje van een sigarettenpeuk achterzetel links
- Elektrische ruiten rondom
- 15" BBS-velgen met redelijk nieuwe banden
- Nardi Sportstuur + versnellingspook
- "Houtinleg"
- Blanco gekeurd
Eventueel kan er nog een groot onderhoud (met vervangen distributieriem) bij, als het de moeite is in herverkoopwaarde.
Het is de enige E30 met hardtop trouwens die ik al gezien heb, is dat een meerwaarde die hardtop? of is dat zoiets dat er bij is, maar waar niets voor wordt betaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk denk wat de zot er voor geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie hardtop kan je nog voor vrij veel verpatsen, best zonder de wagen verkopen denk'k.
Want voor 100 of 200 euro een hoop moeite doen is ook niet echt de bedoeling
Comment
Comment