Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hiredcode Bekijk Berichten
    Ik wil een classic BMW die ik elke dag kan gebruiken.
    Mijn keuze is gevallen op een e30
    het wordt hoogstwaarschijnlijk een 320i, en ik ga vanaf nu op zoek.
    :-)

enkele vraagjes, wat zijn de voornaamste verschillen tussen de tweeklepper en de 4klepper (of de 125 en de 150pk) op het gebied van prestaties/verbruik/betrouwbaarheid
    /rijplezier.

Alle tips zijn welkom

veel groeten,

HC
    Nice, nog een erbij! Al zal het misschien nog een stevige zoektoch worden naar een goeie 320...
    Leg me wel je 'twee of vierklepper vraagje' eens uit, daar ben ik niet helemaal mee mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Wat stak erin? Was het dan na deze dat hij het licht gezien had
      Maak voor uzelf uit of hij toen het licht heeft gezien, daarna kocht hij een Benz 190D
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        Maak voor uzelf uit of hij toen het licht heeft gezien, daarna kocht hij een Benz 190D
        "Verstand komt met de jaren" zoals de leuze luidt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hiredcode Bekijk Berichten
          Ik wil een classic BMW die ik elke dag kan gebruiken.
          Mijn keuze is gevallen op een e30
          het wordt hoogstwaarschijnlijk een 320i, en ik ga vanaf nu op zoek.
          :-)

enkele vraagjes, wat zijn de voornaamste verschillen tussen de tweeklepper en de 4klepper (of de 125 en de 150pk) op het gebied van prestaties/verbruik/betrouwbaarheid
          /rijplezier.

Alle tips zijn welkom

veel groeten,

HC
          De 150 pk 4-klepper is een M50. Is nooit door BMW zelf in de E30 gelegd...
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            7e E30.be Meeting - Vliegveld Sanicole, Leopoldsburg, 10 mei

wie gaat er nog?
            kheb wel zin om te komen kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              kheb wel zin om te komen kijken
              Niemand gaat je tegenhouden...
              1991 BMW E30 318is

Comment

• vandaag kwam een hollander met een e30 naar de buurman zijn garage. er zat blijkbaar remolie in de servo
                hij heeft een 318i touring met 366k km op de klok
                paarse lak en bbs eronder, best wel ok voor die km stand.

Comment

• Onlangs heb ik me BBS kruisspaak (15 inch) velgjes gekocht, deze zouden moeten heropgemaakt worden. Weet iemand hier een goed adres? Ik heb alu-repair al gecontacteerd maar hun agenda zit propvol. Ik ben nu op zoek naar een ander bedrijf. Liefst is de regio Oost-Vlaanderen.
                  Dank bij voorbaat !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                    Onlangs heb ik me BBS kruisspaak (15 inch) velgjes gekocht, deze zouden moeten heropgemaakt worden. Weet iemand hier een goed adres? Ik heb alu-repair al gecontacteerd maar hun agenda zit propvol. Ik ben nu op zoek naar een ander bedrijf. Liefst is de regio Oost-Vlaanderen.
                    Dank bij voorbaat !!
                    Wat kost het ongeveer om ze te laten herdoen? Mag eventueel via pm.

Comment

• Gisteren voorschotje betaald op een e30
                      Zal wel nog zeker een maand duren voor ik em heb.

Comment

• Huh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                          Gisteren voorschotje betaald op een e30
                          motorisatie? kms? linkje?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Gisteren voorschotje betaald op een e30

Quattro toch weg?

specs? ik hoop 25i of M3?

Comment

• Straf he

Ga de S4 nog even (2a3mnd) ingeschreven laten maar daarna gaat die een tijdje stil blijven staan

Comment

• neenee, de quattro mag blijven, die krijgt tijdelijk een droge plaats in mn garage.

het is een gewone 318i van '89 2-deurs, zwart, 215.000 km, weet niet of die ergens opt net staat.

Comment

neenee, de quattro mag blijven, die krijgt tijdelijk een droge plaats in mn garage.

het is een gewone 318i van '89 2-deurs, zwart, 215.000 km, weet niet of die ergens opt net staat.
                                  niet slecht bedoeld, maar heb je dat gekocht om het rijplezier te vinden wat je in je S4 miste?

Comment

• neen hoor, om de S4 wat te sparen nu ik die toch ga houden, altijd die korte afstanden die ik doe daar houdt ie niet van.

een rwd is toch altijd fun?? dat wordt hier toch beweerd....

ik ga me dat zo hard beklagen hé

(als ik nog eens op een klein circuit ga zal het met het A3ke vant vrouwke zijn)

Comment

neen hoor, om de S4 wat te sparen nu ik die toch ga houden, altijd die korte afstanden die ik doe daar houdt ie niet van.

een rwd is toch altijd fun?? dat wordt hier toch beweerd....

ik ga me dat zo hard beklagen hé

(als ik nog eens op een klein circuit ga zal het met het A3ke vant vrouwke zijn)
                                      RWD is fun...

maar een 18i is de verkeerde motor daarvoor

Of: goeie handling en goed vooruitgaan -> 318is
                                      of: souplesse/sound en bijna even goed vooruitgaan -> 320i
                                      of: souplesse/sound en nog beter vooruitgaan -> 325i

Comment

• Ik kan mss de motor van de S4 daar inleggen?

Comment

• 18i met strakke ophanging is ook al fun
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X