Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toch maar snel een paar fotokes gaan nemen:

Comment

• Comment

• Lijkt mij eerder dat je met de voorschot de hele wagen betaald

Comment

• Onlangs heb ik me BBS kruisspaak (15 inch) velgjes gekocht, deze zouden moeten heropgemaakt worden. Weet iemand hier een goed adres? Ik heb alu-repair al gecontacteerd maar hun agenda zit propvol. Ik ben nu op zoek naar een ander bedrijf. Liefst is de regio Oost-Vlaanderen.
          Dank bij voorbaat !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            18i met strakke ophanging is ook al fun
            Grapjas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
              neen hoor, om de S4 wat te sparen nu ik die toch ga houden, altijd die korte afstanden die ik doe daar houdt ie niet van.

een rwd is toch altijd fun?? dat wordt hier toch beweerd....
              Jaja, als uw vorige wagen een Micra is, niet met een S4 vergeleken

Comment

• staat hier ergens dat ik die met de S4 ga vergelijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Grapjas
                  Mijne 316i is nochtans wijs om mee te rijden. En daarmee moet ge tenminste nog wat snelheid hebben om dat spel scheef te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Mijne 316i is nochtans wijs om mee te rijden. En daarmee moet ge tenminste nog wat snelheid hebben om dat spel scheef te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                      Was jij het niet die dacht dat het een 325i was En in de bochten zag ik die IS achter mij toch kleiner worden

Comment

• Is die niet rot?

Als je op die zichtbare plaatsen al roest hebt, is het dan meestal niet erger?
                        Maar hij is ongetwijfeld in goede handen... veel plezier ermee!

Comment

• gewoon strippen die kar. 150kg eruit en je zal wel een deftige acceleratie hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Is die niet rot?

kan goed zijn ja, maar dan is het toch goed weggewerkt, langs den andere kant, ik werk graag zelf aan mn auto's maar bij de S4 heb ik schrik om iets mis te doen, bij deze zal dat niet zo zijn

Comment

• Veel plezier met het in orde zetten, zijn wel redelijk aangename bakjes om aan te prullen heb ik de indruk!

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                              toch maar snel een paar fotokes gaan nemen:

Daar ligt precies gene motor in, als je ziet wat het hoogte verschil is tussen voor en achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                7e E30.be Meeting - Vliegveld Sanicole, Leopoldsburg, 10 mei

wie gaat er nog?
                                tja... waarom ook niet he?!

onder voorbehoud kom ik ne keer tot ginds afgezakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Grapjas
                                  de 316i van CAS met gewoon een KW'tje rijdt de flikken er nochtans af in de bochten.

Ge moet geen pk's hebben om u te amuseren.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Is die niet rot?

Da zijn nu idd niet de meeste logische plaatsen aan een E30 om roest te hebben...

Das die van Nico zeker?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      7e E30.be Meeting - Vliegveld Sanicole, Leopoldsburg, 10 mei

wie gaat er nog?
                                      heb je een linkje met meer info?
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        de 316i van CAS met gewoon een KW'tje rijdt de flikken er nochtans af in de bochten.

Ge moet geen pk's hebben om u te amuseren.
                                        Flikken vonden het wel minder grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          heb je een linkje met meer info?

Normaal gezien ook aanwezig
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X