Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nee, ik heb daar geen extra info over...
Meeting zou trouwens naar een van de parkings van Zolder verhuizen.
Comment
-
hier E30-peten, doe eens iets leuk met jullie 318is'n
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhier E30-peten, doe eens iets leuk met jullie 318is'n
http://cgi.ebay.de/Mosselman-Turbo-K...dZp1638Q2em122
Ik wou die hier net ook posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk moet zoiets hebben voor een M20 blok
Ik heb dat nog ergens liggen denk ik. Wel te reviseren, en niet echt compleet. Maar wel spruitstukken en twee turbo's. Denk toch dat het voor een BMW sixpack is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhier E30-peten, doe eens iets leuk met jullie 318is'n
http://cgi.ebay.de/Mosselman-Turbo-K...dZp1638Q2em122Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhier E30-peten, doe eens iets leuk met jullie 318is'n
http://cgi.ebay.de/Mosselman-Turbo-K...dZp1638Q2em122
Holset moet ge steken ja!
De rechtse dus. Perfect voor BMW! En lag heb je enkel als het de moeite waard is om te wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen. Zo'n grote turbo rijdt voor geen meter. Turbogat tot 4500 rpm en dan plots 500Nm op uw achteraske waarmee die toch geen blijf weet. Belachelijk gewoon.
Daar zit hem juist de fun! Controleerbare wagen is overrated!
Maar denk wel dat we dezelfde visie er over hebben ze :p Maar ooit wil ik wel eens een te grote turbo op een blok smijten. Ook al rijd dat geen meter, gewoon eens voor de fun.
Comment
-
Dan niet in een dagelijkse/veel gebruikte wagen.
Dat is net het leuke aan zo'n mosselman kit. Dat monteer je op een volledig standaard motortje, je hebt instantly een pak meer vermogen en koppel, turbogat is erg klein, en bijgevolg is de motor een pak krachtiger in héél het toerentalbereik. Daarbij komt dat de drukken en extra thermische belastingen laag genoeg blijven om de betrouwbaarheid van het blok niet in het gedrang te brengen.
Die 300E wordt na de 300TD mijn dagelijkse auto, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Die 300E wordt na de 300TD mijn dagelijkse auto, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten@sjakie: niet goed bezig man.
Laat die roestbak staan en koop u een goeie
heb er toch al slechtere gezien ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenhéhé, ziet die er nu echt zo slecht uit??
heb er toch al slechtere gezien ze
Comment
Comment