Deze reed zeer vermakelijk, schitterend!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDeze reed zeer vermakelijk, schitterend!
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Warsteiner:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
iemand interesse in een E30??denk dat het een 318i(s) is. Staat te koop bij garage Crabbe in Korbeek- dijle vor 250 EURO
staat niet op zijn site, maar ne keer bellen, het is ne blauwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDeze reed zeer vermakelijk, schitterend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVanaf heden start ik met het roken van bastos.
Dan hebben we weer een bewijs dat een E30 je de dood injaagt.
Comment
-
Daarnet nog een dikke E30 gezien
Préfacelift, rode achterlichten, andere uitlaat (wat een sound!), 3 deurs met zwarte raamomlijsting, 15" BBS, plat tegen de grond, achteraan serieus wat camber,...
Moet toch een 325i zijn geweest volgens mij. Hing enorm goed aan de gas, die wolken van onverbrande benzine dat daar uitkwamen
Nummerplaat VHF, iemand van hier ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDaarnet nog een dikke E30 gezien
Préfacelift, rode achterlichten, andere uitlaat (wat een sound!), 3 deurs met zwarte raamomlijsting, 15" BBS, plat tegen de grond, achteraan serieus wat camber,...
Moet toch een 325i zijn geweest volgens mij. Hing enorm goed aan de gas, die wolken van onverbrande benzine dat daar uitkwamen
Nummerplaat VHF, iemand van hier ofzo?
Comment
-
-
Gezocht:
1. dakreling.... de koper die mijn E30 325i gekocht heeft is een dakreling kwijtgespeeld in de carwash. Het is zo'n zilveren reling dus geen zwarte.(zie foto)
2. Lederen interieur al is het alleen maar de voorzetels.Last edited by Dragon; 18/05/2009, 10:27.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVanaf heden start ik met het roken van bastos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIemand uit het antwerpse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHij woont vlakbij de plaats waar jij hem hebt gespot.
Staan er ergens foto's online van die kerel z'n auto?
Comment
Comment