In augustus doen de Nederlandse vrienden weer hun jaarlijkse Summer Meet. Echt wel al iets groter dan de gemiddelde E30 meeting in B.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bon, gisteren thuisgekomen en gewacht op regen, en tegen acht uur was het zover: eindelijk eens wat oefenen op kontengooierij enzo. Eerst fijn warm gereden en dan op naar een safe rondpuntje. Had vorige week al eens in het droge geprobeerd, dus 'k meende al wel een idee te hebben hoe het zou kunnen gaan.
Zo gezegd zo gedaan. Rond punt tegen 40/50 in tweede (ong 4000 toeren), daar zou hij het meeste koppel moeten beginnen hebben. Beetje gas gegeven, maar hij ging niet echt naar buiten. Dan maar kleine lastwissel en stevig doorgestampt. Toen ging ons gezicht ongeveer zo: ==> ==> ==>
Volledig rond in no time, dat was nu ook weer niet de bedoeling... Maar rap terug in de juiste richting gezet en ons weggemaakt gemaakt richting grote open ruimtes. Daar ging het wel redelijk, maar dat was telkens bij een bocht die haaksom was, dus daar heb je vanzelf een deftige lastwissel, hetgeen op een rond punt niet zo is.
Wat is jullie trukje om de wagen op een rondpuntachtig iets deftig scheef te krijgen zonder daarbij zotte dingen te moeten doen? Moet wel zeggen dat'k banden met redelijk wat profiel heb opliggen vanachter, dat doet er wss ook veel toe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenLijkt me nog wel de moeite om eens tot ginder te gaan! Zal wel afwachten zijn tot het moment daar is eer ik dat zeker kan zeggen. Ga jij ook, duvel? Of nog iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEn dat wil zeggen...
edit zegt met mij wss niet, na de uitleg op de meeting van de vogeldetails die je in een witte E30 kan fixen
Er hing trouwens een witte opgedroogde substantie op die middenconsole. Moet ik me daar vragen bij stellen?
Enne, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! (voor die meeting dan eh)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenah, maar ik doelde op mijnen uitleg van m'n gebuffeld vlees eerder in de week
btw, die substantie op de console, daar zou ge u indd vragen bij mogen/moeten/kunnen stellen, 'tgong er stevig aan toe overlaatst
AW weet dit ten zeerste te appreciëren.
Ik zal hier dan maar een fotoke zetten zeker...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIn augustus doen de Nederlandse vrienden weer hun jaarlijkse Summer Meet. Echt wel al iets groter dan de gemiddelde E30 meeting in B.
Hoe vet zou't zijn om met enkel 'is - kes toe te komen.
En ze allemaal per kleur naast elkaar parkeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenHoe vet zou't zijn om met enkel 'is - kes toe te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenHoe vet zou't zijn om met enkel 'is - kes toe te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWaarom? schrik dat alle aandacht naar een sixpack zou gaan moest die meerijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWaarom? schrik dat alle aandacht naar een sixpack zou gaan moest die meerijden?
Tenzij het een 'is look-a-like is. Dan zou't niet uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenWat is jullie trukje om de wagen op een rondpuntachtig iets deftig scheef te krijgen zonder daarbij zotte dingen te moeten doen? Moet wel zeggen dat'k banden met redelijk wat profiel heb opliggen vanachter, dat doet er wss ook veel toe...
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOmdat die nu eenmaal cooler zijn.
Tenzij het een 'is look-a-like is. Dan zou't niet uitmaken.
Comment
-
Ik denk van mijn e30 te laten herspuiten. De wagen heeft wat roest aan de achterste wielkassen en hier en daar een builtje en krasje. Wat lijkt jullie een redelijk prijs om zoiets te laten doen. Sommige mensen zeggen dat het zonde is om de wagen te laten overspuiten. Andere dan weer niet. Anderen zeggen dan dat de wagen het niet waard is om die kosten aan te doen. Wat moet ik er nu mee doen?
Comment
Comment