16 gewoon volgens mij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ben echt benieuwd naar die auto.
Zit tweede motor in, is aan gelast, dak is herspoten, etc. en de verkoper vertelt dat er allemaal bij. Ofwel is dat verkoperspraat (maar ik zou dat allemaal niet vertellen) ofwel is hij goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Hoeveel duim zouden deze velgen zijn? 17?
Comment
-
Ik ben gaan kijken. Was een beetje gelijkaardig aan de vorige waar ik naar gaan kijken ben. Maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet verwachten. Op E30.be zegt men dat een goede oldtimer €3500 kost...
Bovenstaande wagen vond ik erg mooi met die BBS-velgen, lak was te doen maar niet erg goed. Als je ging zitten en naar de onderkant van de bumpers keek bleken deze nagenoeg overal rot te zijn maar dat zie je niet normaalgezien.
Eén krikpunt was redelijk hersteld maar er was nog een beetje roest in die buurt, alsook aan een wielrand. Dah herspoten (vernis was weg omwille van stickers tijdens gebruik op circuit Zolder) Interieur is zeer goed want er was een nieuwe bestuurderszetel bij. Uitlaat was nieuw maar hing niet goed vast ofzo (lek-geluid). Koppelingspedaal was keihard om te bedienen, schakelen redelijk, remmen slecht, ophanging oncomfortabel Lampje van remolie brandde, alsook Check Engine. En verder had de motor geen koppel
Maar voor €1500 wordt hij gekeurd voor verkoop zonder opmerkingen. Eigenaar ging dan de nodige kosten doen...
Op weg naar huis nog een E30 oldtimer die te koop stond tegengekomen maar dat bleek ook maar een roestbak te zijn
Ik dacht dat de E30 oldtimer een goedkoper en vlotter alternatief ging zijn voor de Mercedes 190E oldtimer maar ik heb mij daar waarschijnlijk in vergist
Comment
-
De combinatie van reeds oldtimer en goede staat zal toch veel tijd vragen om te vinden.
Voor 1000 euro vind je genoeg E30's, als je er tenminste zelf aan kan werken.
In Duitsland zie je er soms nog voor minder dan 3500 euro:
320i
In België is het aanbod beperkt, zeker als hij reeds die oldtimerstatus moet bereikt hebben.
In de andere prijsrichting vind je er trouwens ook:
323i
Als je genoeg tijd en geduld hebt, is natuurlijk nog alles mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat een goeie e30 3500 moet kosten is larie en hoop van het e30-forum
tijd brengt raad
Comment
-
Veeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan die Alpina's
Ze lijken wel wat klein maar dat komt door de zwarte kleur denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs dat normaal dat zo'n kar van 5 groene lichtjes naar 1 groen gaat in 1500km ofzo?
Waarom zetten ze er dan 5 in?
als het onderhoudsinterval in functie staat van de rijstijl, lijkt me dit volkomen aannemelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
als het onderhoudsinterval in functie staat van de rijstijl, lijkt me dit volkomen aannemelijk
Ik rij die kar altijd mooi warm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs dat normaal dat zo'n kar van 5 groene lichtjes naar 1 groen gaat in 1500km ofzo?
Waarom zetten ze er dan 5 in?
Kan zijn dat de batterijen in je dashbord rot zijn en dat de indicator niet meer tegoei werkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNormaal duurt da wel iets langer denk ik...
Kan zijn dat de batterijen in je dashbord rot zijn en dat de indicator niet meer tegoei werkt...
Ik dacht dat dat stom ding gewoon op verstreken kilometers afging.
Morgen nog eens resetten, zien hoe lang het dan duurt
Comment
-
Stel die vraag es op www.e30.be/forum, schuim kapaza en tweedehands af, en hou ebay in de gaten; ik denk dat je op deze plaatsen rapper iets gaat vinden dan hier.
Comment
Comment