Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een maat verkoopt zijn E30.
    Super zuiver exemplaar, zowel optisch als technisch.
    Pas een smàk geld in de auto gestoken (oa revisie motor, billsteins, supersprint, alpina's enz...).
    Een van de vetste prefacelifts die ik ken eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      stradge alle pics op www.reto motoring afgelopen om deze pic te vinden ?
      want ik ben zo op zoek naar de eerste scoops van de 190, zonder typische benz-snuit, ne witte

had em ooit in een plakboek zitten die met een verhuis is weggesmeten
      Neenee op autoweek forum ergens gevonden, als ik er een vind van de 190 zet ik hem hier zowiezo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Een maat verkoopt zijn E30.
        Super zuiver exemplaar, zowel optisch als technisch.
        Pas een smàk geld in de auto gestoken (oa revisie motor, billsteins, supersprint, alpina's enz...).
        Een van de vetste prefacelifts die ik ken eigenlijk.
        zwijg mij ervan

Ik zit er al elke dag een paar keer naar te kijken, superknap exemplaar! Maar nog steeds niet de juiste moment voor mij

Comment

• Meningen gevraagd -> http://www.kapaza.be/Autos/BMW/20867...E30_325ix.html

Deze stond er een half geleden ook al eens lange tijd op. Nu opnieuw en nog steeds door dezelfde eigenaar (precies wel een liefhebber). Toen vroeg hij 2600 euro, nu nog 2.000 euro. De wagen heeft een zeer mooi beige lederen interieur herinner ik mij van de vorige advertentie.

Is er misschien iemand die de wagen een beetje (her)kent? Omdat er www.e30.be op te lezen staat.

Comment

• meldt u aan op e30.be, er staat een topic over. Ken de wagen zelf wel niet zo goed.
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Heb er al met gereden. Staat zeker goed. Ruiten ogen wel wat paars vanuit de binnenkant. Das ongeveer het enige minpunt eigenlijk. Vraagprijs moet je zelf uitmaken. 2k is nog niet overdreven eigenlijk.

Zitten wel kutbanden op

Comment

• tnx gasten voor de link, topic gevonden...

Heb toch niet zo'n goed gevoel bij de wagen

Comment

• Vandaag een oud mens van 78 tegenkomen op zich nie speciaal maar ze rijdt met 325i ik hoop dat ze hr e30 binne en jaarke of 3 verkoopt sommige mensen vragen er gewoon om in het zak te zetten
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• is da eigenlijk een correcte prijs?
                    Last edited by ; 29/10/2009, 13:48. Reden: iets vergeten

Comment

• Iets te duur volgens mij want die heeft al 250 000 km.
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Vraagprijs is hoog omdat van de 325ix touring er maar een 1500tal gemaakt zijn. Nu, er zijn ook maar 2 witte 325ix baur's bvb, maar al bij al rij je in mijn ogen dan niet met iets speciaal. Mss mooi om eens te vertellen, en mss hoor je wel eens amai als je het aan de toog zegt, maar al bij al is het gewoon een productiewagen. Dus ikzelf zou er niet echt overdreven veel aan geven.

Kmstand, tja, een gezonde km stand lijkt mij dat wel, of je moet één kopen die weergedraaid is... Een E30 blijft een auto die gekocht werd om met te rijden, en gezien deze makkelijk 20jaar oud zijn, hebben die al heel makkelijk meer dan 200dkm.

Comment

• Vraagje voor de kenners hier: met een budget van 2-3k, kan je daar een deftige 318is mee vinden?

Rekening houden met het feit dat ik zelf geen verstand heb van sleutelen, valt dat dan een beetje mee qua gebruikskosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                            http://www.rauto.be/racardet.asp?id=120198&taal=N

is da eigenlijk een correcte prijs?
                            500 euro minder leek me al iets meer in de goeie richting, afhankelijk van het roest.
                            Wagen ziet er goed uit, maar met die km-stand is de kans op roest aan krikpunten/wielkasten wel groot lijkt me...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              500 euro minder leek me al iets meer in de goeie richting, afhankelijk van het roest.
                              Wagen ziet er goed uit, maar met die km-stand is de kans op roest aan krikpunten/wielkasten wel groot lijkt me...
                              Km stand is zo belangrijk niet. Mijn 89'er E30 had meer dan 243 000km toen ik hem kocht. Altijd autosnelweg, altijd binnen gestaan! Geen spotje roest. Mijn 91'er (en volgens mij kon je dan al goedkoper een autolening krijgen?) heeft een gat, is hier en daar echt in mindere staat en had 189 000km ofzo... Heeft dan ook nooit binnen gestaan...

Die met het meeste roest heb ik gekocht met 89 000km en heeft er nu 106.XXX... Maar heeft eens een jaar/half buiten gestaan niet te ver van een struik. En dat is moordend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Km stand is zo belangrijk niet. Mijn 89'er E30 had meer dan 243 000km toen ik hem kocht. Altijd autosnelweg, altijd binnen gestaan! Geen spotje roest. Mijn 91'er (en volgens mij kon je dan al goedkoper een autolening krijgen?) heeft een gat, is hier en daar echt in mindere staat en had 189 000km ofzo... Heeft dan ook nooit binnen gestaan...

Die met het meeste roest heb ik gekocht met 89 000km en heeft er nu 106.XXX... Maar heeft eens een jaar/half buiten gestaan niet te ver van een struik. En dat is moordend.
                                ja denk dat je vooral voor de roest moet opletten bij een E30 ... mss eens dringend op zoek naar een garage

Comment

• geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    geluid

Comment

• waaaaa

wel korte vitessen

Comment

• Gestoord, zo'n soepblik met een V8
                                        Na 2 vitessen zal zijn chassis al krom staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          Welke uitlaat is dat?
                                          Vind wel dat die nogal een metaalachtig geluid heeft, om een M20 te zijn (veel meer M50-achtig eigenlijk).

Comment

Working...
                                          X