Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    waaaaa

wel korte vitessen
    Zijn niet zo kort, z'n 1ste is 55 en 2de 90. Mochten wel langer, maar is eigenlijk normaal. M'n E30 325i deed maar 80 in 2de. 1ste was toen wel effectief te kort. In de regen in 2de vertrekken...

Comment

• Ik ben op zoek naar een ruitenwissermotor voor een E30. Iemand die weet waar ik dat kan vinden ? merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Ik ben op zoek naar een ruitenwissermotor voor een E30. Iemand die weet waar ik dat kan vinden ? merci
        In mijn garage ligt dat nog. €20 en ge krijgt er bij wat je wil van aanbouw. Dus ruitenwissers, moeren, die roosterkes... Als ge nog onderdelen nodig hebt moet je het maar zeggen.

Comment

• Onlineshop CAS = topservice!

Comment

• nice! Gsm nummer en adres in pm aub ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Onlineshop CAS = topservice!

Ik heb trouwens gele mistlichten + lichtschakelaarunit met dus knop voor mistlichten voor + achter liggen

Mss nog iets voor u?

@Maarten: PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Zijn niet zo kort, z'n 1ste is 55 en 2de 90. Mochten wel langer, maar is eigenlijk normaal. M'n E30 325i deed maar 80 in 2de. 1ste was toen wel effectief te kort. In de regen in 2de vertrekken...
                veel te kort voor een V8 imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  veel te kort voor een V8 imo
                  Ja, zal wss nog met een E30 diff zitten.

Comment

• iemand ideetjes van hoe een witte E30 er kan uitzien buiten de M kleuren ?

Tis voor op een E30 325i voor op circuit die er duidelijk ook zo uitziet..

Comment

• heb een mailtje van een kennis. Die juist een E30 325i heeft gekocht voor op circuit. (waar ik het hierboven al over had)

'Ik denk dat ik bij een witte met DTM-striping blijf. Ik ben nu op zoek naar plastic deuren, M3-kofferdeksel (dus met spoiler), en de verbredingen achteraan. Met plastic bedoel ik polyester of carbon. Ken jij goede adresjes? Ook het achterpaneel dient vervangen worden. Dit blijft wel in staal maar het moet een E30 serie 1 worden, dus met de kleinere achterlichten.'

Iemand die hem kan helpen?

Comment

• dit is hem btw:

Comment

• Comment

• Tzijn kruisjes bij mij

Comment

heb een mailtje van een kennis. Die juist een E30 325i heeft gekocht voor op circuit. (waar ik het hierboven al over had)

'Ik denk dat ik bij een witte met DTM-striping blijf. Ik ben nu op zoek naar plastic deuren, M3-kofferdeksel (dus met spoiler), en de verbredingen achteraan. Met plastic bedoel ik polyester of carbon. Ken jij goede adresjes? Ook het achterpaneel dient vervangen worden. Dit blijft wel in staal maar het moet een E30 serie 1 worden, dus met de kleinere achterlichten.'

www.vinkmotorsport.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Tzijn kruisjes bij mij
                                ²²²²²

Comment

heb een mailtje van een kennis. Die juist een E30 325i heeft gekocht voor op circuit. (waar ik het hierboven al over had)

Bedoeld die polyster deuren?

Zowiezo, M3 koffer gaat niet passen, die is breder... En volgens mij wil die hem enkel voor de spoiler. Zo namaak kan je wel ergens vinden. De verbredingen ook. Maar dat gaat niet zomaar...

Maat van mij heeft wel een volledige M3 replica gemaakt, mss is dat gewoon iets voor hem?

Type II naar I ombouwen gaat ook niet zomaar, de kont moet veranderd worden. Das geen plug and play meer.

Voor een show kar zou het al te zot zijn infeite (omgekeerd lijkt me logischer), en voor te racen zeker. Uw kar moet toch gewoon in goede staat zijn :s Met die verbredingen en spoilertoestanden zal die niet sneller gaan. Gewone M tech is al meer dan genoeg.

Comment

• Wat moet een goed, gezond 325i blok nog ongeveer kosten denken jullie?
                                    Hoelang kunnen de versnellingsbakken van die auto's mee?

Comment

• 4 à 500, vbak 70 euro en vrij stevig
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Er staat er eentje te koop met 300.000km. Ik twijfel vooral voor motor, koppeling, boite en ophangingsrubbers. Zijn er nog andere zaken die ik over het hoofd zie?

Hoeveel kosten ophangingsrubbers en is dat allemaal zelf te steken?
                                        Staan er motorblokken te koop op e30.be? Of een andere cheap 325i met motor ok? Kan momenteel niet op e30.be, account is verlopen.

Comment

• Deze week een engels bwm-boekske gekocht daar staat eene vette e30 in man
                                          met een 535i blok .
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X