Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• motor etc zou ik geen schrik voor hebben, boite en koppeling ook niet echt, ophangingrubbers eerder. Maar met een 2-300 tal zijn die al-le-maal vernieuwd. Is +- zelf te steken, als je een pers kunt gebruiken.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Wat moet een goed, gezond 325i blok nog ongeveer kosten denken jullie?
      Hoelang kunnen de versnellingsbakken van die auto's mee?
      Vbak heb ik nog liggen moest die stuk gaan. 70euro met nieuwe olie op. 50euro zo.

Op die km's moet je u niet blind staren. Zo goed als alle rubbers zijn al versleten bij een E30 als er geen vermelding bij staat dat die niet vervangen zijn. Dus die moet je toch vervangen.

Comment

• Wie gaat er mee?

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

....

Ik wil dat de tijd nu een sprong maakt van 3 jaar

Comment

• Ik zit ook vaak te kijken daar voor een e30. Maar het stuur houd me tegen, voor mezelf kan het me niets schelen, maar herverkoopwaarde..
          Moest ik nu zeker zijn dat ik die blijf houden om na als daily te dienen een circuitbak van te maken, maar dat weet ik nu nog allemaal niet.. moeilijk!

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Ik denk dak mij wel iets int buitenland ga halen.
              Liefst eens 318is'ke en da vind ge vooral in engeland.
              Op mobile staan er niet zoveel e30 318is'kes.
              Maar idd, in engeland zit je met het probleem van het stuur.
              Al zijn er wel een paar LHD.

Bv, wel een 325i, maar daarom niet minder leuk

Dit doet mij dan wel weer twijfel ik vind die zo lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                Prachtig, als zoiets binnen 3 jaar online staat, en ik kan het financieel aan ga ik niet twijfel.
                Lekkere wagen ook dit!

Comment

• Cas-taar of Assorti,

stel dat je een relatief goed blok van 4 à 500 euro vindt, dan is het aangewezen om riem en dergelijke ineens te vervangen zekers? Zijn er nog dingen waar op gelet moet worden qua vervangen of andere zaken? Pak dat daar nog een 2 à 300 euro bijkomt zeker...

Mijn E30-man zei me dat een ander blok laten steken bij hem me ± 2000 euro zou kosten. Is dat geen 500 a 1000 euro te veel?? Niet te vergeten dat m'n huidig blok ingelverd moest worden!

Comment

Die's nog wel dik in orde!

wel rare uitlaat, zal wel aftermarket zijn ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      Prachtig, als zoiets binnen 3 jaar online staat, en ik kan het financieel aan ga ik niet twijfel.
                      Lekkere wagen ook dit!
                      Veel zin om hem te gaan halen nu.

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Die's nog wel dik in orde!

wel rare uitlaat, zal wel aftermarket zijn ofzo...
                      Idd. Liever de originele.

Comment

Veel zin om hem te gaan halen nu.

Idd. Liever de originele.
                        Doen!
                        Ik wil zelfs meegaan als gezelschap + om eens te zien hoe zoiets eigelijk precies loopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Cas-taar of Assorti,

stel dat je een relatief goed blok van 4 à 500 euro vindt, dan is het aangewezen om riem en dergelijke ineens te vervangen zekers? Zijn er nog dingen waar op gelet moet worden qua vervangen of andere zaken? Pak dat daar nog een 2 à 300 euro bijkomt zeker...

Mijn E30-man zei me dat een ander blok laten steken bij hem me ± 2000 euro zou kosten. Is dat geen 500 a 1000 euro te veel?? Niet te vergeten dat m'n huidig blok ingelverd moest worden!
                          swap zelf pakt 8 uur met ne man of 2

500 voor blok idd, max 300 voor bijkomstigheden, maar da's al heel ruim gerekend, dan heb je riem, olie, filter, spanrollen, mss zelfs al wa dichtingen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

Ik heb indertijd 4 of 500euro betaald voor 2.5 te laten steken. Dat was mijn 320i binnen doen zonder iets, dus gewoon zoals jij nu één hebt en er met wegrijden als een 325I en ik mocht m'n blok + vbak houden :p

Maar das wel extreem goedkoop. 2000euro is eigenlijk redelijk wat geld. Eigenlijk kan je dat goed zelf doen. Het enigste dat er bij komt tov nu is een oliekoeler.

Kosten hangt er vanaf é, als de koppakking stuk is...

Als je een tijdje rondrijd met de landrover is het wel de moeite om een 2.5 swap te doen. Wel rekening houden dat je uw eindverhouding moet veranderen, gezien de leeftijd van de wagen, nu 4.1 is. En dat rij je op termijn gewoon stuk met een 2.5 (tenzij sper).

Uitlaat kan je dezelfde gebruiken.

Comment

Doen!
                              Ik wil zelfs meegaan als gezelschap + om eens te zien hoe zoiets eigelijk precies loopt
                              Tzal niet voor nu zijn. Eerst een paar andere dingen voor de E30

Comment

Tzal niet voor nu zijn. Eerst een paar andere dingen voor de E30
                                begrijpbaar dat je eerst je maagdelijkheid wil verliezen. Veel succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

Comment

Wie gaat er mee?

....

Ik wil dat de tijd nu een sprong maakt van 3 jaar
                                    Hier hetzelfde e30 vooral met een sixpack
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                        ja denk dat je vooral voor de roest moet opletten bij een E30 ... mss eens dringend op zoek naar een garage
                                        Hmmja, beter is het wel, maar we praten hier nog steeds wel over wagens ... mijn idee is : een wagen moet daartegen kunnen, en kan ie dat niet, dan is dat spijtig. Roest is idd. heel vervelend, maar de jaren '80 zijn voorbij, en wagens kunnen er tegenwoordig toch heel wat beter tegen, dan vroeger. Then again, een E30 is van de jaren '80

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Ziet er in goede staat uit.

Wel redelijk duur..

Comment

Working...
                                          X