Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
911, hoe kut
Ik weet dat ik echt enórm pissed zou zijn moest dat bij mij gebeuren, zeker als het al redelijk moeilijk is om een deftige te vinden
Veel succes in de zoektocht naar een ander exemplaar!
Moest ik een mail sturen naar onze BMW dealer met de vraag of ze iets zouden kunnen laten weten moest er een e30 binnenkomen (voor inruil oid), zouden ze daar rekening mee houden? Of is dit een dom idee?
Moest ik een mail sturen naar onze BMW dealer met de vraag of ze iets zouden kunnen laten weten moest er een e30 binnenkomen (voor inruil oid), zouden ze daar rekening mee houden? Of is dit een dom idee?
Dat kan je doen. Maar meestal zullen de echte goede gekocht worden door personeel die deze auto's dan zelf met winst verder verkopen
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Ja, het lijkt wel zo. Ik eigenlijk ook, maar bij mij zal het nog een paar jaar duren vooraleer er hier een 318is staat, misschien ooit.
Sterkte in ieder geval, NineEleven! 'k zou het zelf niet graag meemaken.
Als je in 2009 (2010) een E30 koopt, kies je tussen een 318is of een 325i, tenzij het motorisch gedeelte u niets zegt (maar daar is weinig kans voor op dit forum). Beiden van die zijn zeer verschillend, maar fun genoeg. Andere modellen zijn ook leuk, maar voor die 300 euro verschil zou ik dat niet laten.
320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...
Ik vond die 320i vlot genoeg. Even zalige klank en loopcultuur als de 325i, minder taks en verzekering.
True, die 325i is een pak sneller, en daar ga je nog meer plezier mee hebben. Maar om te beginnen is een 320i al mooi (waarom heb jij eerst een 318i en dan een 'is gekocht? ), nadien kan je nog overschakelen naar een 325i... of het blok gewoon switchen. Op zich heb je dan een nog interessantere wagen dan een 325i
Ik ben voor het geluid van een 6 cilinder. Ik verkies een 6 cilinder boven 4 cilinder, omdat een iS het geluid van een 320i nu eenmaal niet kan evenaren. Laat mij dan maar rijden met een domme keuze, tzal wel met glimlach zijn
Comment