Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
320i is imo de domste keuze, tenzij het plan is om hem helemaal te modden incl 325i blok om wat taks en verzekering te sparen...
domste keuze? Eerst en vooral, de verzekering kost minder... IS valt bij sommige zelfs onder sportwagen... Jaarlijkse taks is amper meer.
323i of 325i => die kerel is hoe oud? Op u 18 zien ze u graag komen om een 325i te verzekeren...
320i kost doorgaans minder dan een IS, is makkelijker te vinden als niet afgeragd aangezien er veel oudere peetjes nog een 320i hebben om toch maar een 6cilinder te hebben.
Dus, goedkopere aankoop, goedkopere verzekering (taks is te verwaarlozen) en amper minder pk. Dan nog een pak meer potentieel, want uiteindelijk is een IS de top 4cilinder (tenzij je een S14 gaat inbouwen maar dan zit je met een groter budget). 320i naar 325i ombouwen kost amper iets en ondertussen geniet je nog steeds van de "goedkope" verzekering.
318is blijft imo overrated. Continu bij de pro's zie je de mtech ophanging, terwijl ik mij toch afvraag, hoeveel van de IS peten hier nog met de standaard ophanging zitten...
Nu, voor mij is het iedereen zijn keuze. Een IS is veel haalbaarder als dagelijkse inzetbaarheid (al rijd de 320i iets beter voor dagelijks gebruik), maar om uitspraken te gaan doen als domste keuze
True, die 325i is een pak sneller, en daar ga je nog meer plezier mee hebben. Maar om te beginnen is een 320i al mooi (waarom heb jij eerst een 318i en dan een 'is gekocht? ),
Daarom beschouw ik mij ook als expert ter zake over miskopen.
Ik ben voor het geluid van een 6 cilinder. Ik verkies een 6 cilinder boven 4 cilinder, omdat een iS het geluid van een 320i nu eenmaal niet kan evenaren. Laat mij dan maar rijden met een domme keuze, tzal wel met glimlach zijn
320i kost doorgaans minder dan een IS, is makkelijker te vinden als niet afgeragd aangezien er veel oudere peetjes nog een 320i hebben om toch maar een 6cilinder te hebben.
Bohff, ik heb toch al aardig wat deftige non afgeragde 'is jes de revue zien passeren. En als we maarten mogen geloven is de 320i zoektocht ook niet om over naar huis te schrijven momenteel...
goedkopere verzekering (taks is te verwaarlozen) en amper minder pk. Dan nog een pak meer potentieel, want uiteindelijk is een IS de top 4cilinder (tenzij je een S14 gaat inbouwen maar dan zit je met een groter budget). 320i naar 325i ombouwen kost amper iets en ondertussen geniet je nog steeds van de "goedkope" verzekering.
Koop dan direct een 323i of 325i, tenzij je alles zelf kan doen (wat bij jou idd het geval is)
318is blijft imo overrated. Continu bij de pro's zie je de mtech ophanging, terwijl ik mij toch afvraag, hoeveel van de IS peten hier nog met de standaard ophanging zitten...
Over die discussie nog eens. Het verschil 318is - 320i zit ook in de gewone aankleding, de spoilertjes, de 14" of 15" velgen, het sportinterieur. Een 318is is gewoon standaard alles wat je zoekt in een e30 als jonge gast. Een 320i ga je zelf nog mogen aanpassen, dat kost enerzijds meer geld en tijd maar is ook wel plezant.
Over die discussie nog eens. Het verschil 318is - 320i zit ook in de gewone aankleding, de spoilertjes, de 14" of 15" velgen, het sportinterieur. Een 318is is gewoon standaard alles wat je zoekt in een e30 als jonge gast. Een 320i ga je zelf nog mogen aanpassen, dat kost enerzijds meer geld en tijd maar is ook wel plezant.
Een 318is heeft niet standaard een sportinterieur. Tenzij je van een motief al onder de indruk bent. Die heeft ook standaard geen 15" velgjes. De meeste hun IS lip voorraan ontbreekt trouwens...
Nu, ieder zijn ding é, een IS is en blijft een goede wagen. Maar een 320i is dat ook. En aangezien er minder zotten daar naar zitten te zoeken is de prijs 9/10 gunstig ook. Er blijven er natuurlijk altijd goud voor vragen, maar voor 1500euro moet je eigenlijk al met een enorm deftig ding naar huis gaan.
Een 318is heeft niet standaard een sportinterieur. Tenzij je van een motief al onder de indruk bent. Die heeft ook standaard geen 15" velgjes. De meeste hun IS lip voorraan ontbreekt trouwens...
Een belgische 318is had naar mijn weten wel standaard de sportzetels.
En inderdaad, niet de 15" bbsjes, maar wel de 14" bbsjes.
ik lees hier dat de e30 318is een sportiever onderstel krag dan de 318i of 320i. Is dat ook zo bij de e36 318is dat deze een iets sportiever onderstel heeft of niet?
ik lees hier dat de e30 318is een sportiever onderstel krag dan de 318i of 320i. Is dat ook zo bij de e36 318is dat deze een iets sportiever onderstel heeft of niet?
ik lees hier dat de e30 318is een sportiever onderstel krag dan de 318i of 320i. Is dat ook zo bij de e36 318is dat deze een iets sportiever onderstel heeft of niet?
Ik kreeg
jij krag
krag jij?
hij krag
wij kraggen
jullie kraggen
zij kraggen
In herverkoop boezemt dat alleszins weinig vertrouwen in...
E30 blijft zeker een hele tijd, als hij al ooit weggaat. En dan nog, als je een auto moet kopen en terwijl al moet denken aan wanneer je hem terug verkoopt.. Toch bij zo'n lage bedragen, zoveel kan je er niet aan verliezen.
Als eens gezien wat ze momenteel voor een kale 320i vragen?
Koop dan direct een 323i of 325i, tenzij je alles zelf kan doen (wat bij jou idd het geval is)
Veel te veel in de meeste gevallen.
Maar een 25i kost meteen een pakje meer en een 23i is bijna niet te vinden.
En ik kan ook alles zelf doen, handig dus.
Jep, sedan. Vind ik nog iéts vetter. Ik zou geen coupe laten staan omdat het een coupe is. Maar ben toch blij dat het een sedan is. Ben vooral blij dat het een zwarte is, dat wou ik vooral.
Comment