Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mag je altijd eens doen.

Mijn bestuurderszetel is wat gescheurd bij de mijne, op termijn wil ik er wel sportzetels in maar kga er nu meteen nog niet teveel geld tegen smijten en dus gewone zou voorlopig ook al goed zijn eventueel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Mag je altijd eens doen.

Mijn bestuurderszetel is wat gescheurd bij de mijne, op termijn wil ik er wel sportzetels in maar kga er nu meteen nog niet teveel geld tegen smijten en dus gewone zou voorlopig ook al goed zijn eventueel..
      Een van dees maak ik er werk van.
      't Is maar een kleine kost, maar het geeft wel een veeel properdere indruk vermoed ik.

Comment

• idd!

kga eerst wel nog eens kijken hoe de originele eruit zien..

Comment

idd!

kga eerst wel nog eens kijken hoe de originele eruit zien..
          Morgen is het zover
          Ik kijk er al mee naar uit

Comment

• haha, zalig.

Ik kijk er ook enorm naar uit, kzit al een week te staren naar die ene foto. Morgen eindelijk het echte! Foto's zullen voor donderdag zijn aangezien het morgen al donker zal zijn en ik meteen weer weg moet als hij hier thuis staat.

Het pakje geld ligt klaar!

Comment

• Goed zo
              Ga je er dan al mee rijden of wordt hij pas later ingeschreven?

Comment

• hij wordt pas later ingeschreven, ten vroegste begin juli.
                Dat zal wel nog beu zijn dat ik hem heb maar er niet mee kan gaan rijden.
                Maar ik had nooit gedacht al zo snel eentje te vinden, deze stond me zo hard aan dat ik niet meer kon wachten..

Ondertussen verander ik al wat details en geef hem een onderhoud en eventueel polierbeurtje. en ik kom ik er elke dag eens naar kijken.

Comment

• Dat moment van net voor ontvangst en je eerste paar ritjes, er is weinig zaliger dan dat.
                  Geeft me weer helemaal een warm gevoel!

Comment

hij wordt pas later ingeschreven, ten vroegste begin juli.
                    Dat zal wel nog beu zijn dat ik hem heb maar er niet mee kan gaan rijden.
                    Maar ik had nooit gedacht al zo snel eentje te vinden, deze stond me zo hard aan dat ik niet meer kon wachten..

Ondertussen verander ik al wat details en geef hem een onderhoud en eventueel polierbeurtje. en ik kom ik er elke dag eens naar kijken.
                    Respect dat je zo lang kan wachten! Je hebt je rijbewijs nog niet ofwat? Zo leuk die voorpret, als wat kuisen en kleine dingetjes veranderen

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                    Dat moment van net voor ontvangst en je eerste paar ritjes, er is weinig zaliger dan dat.
                    Geeft me weer helemaal een warm gevoel!
                    Zo herkenbaar, de eerste ritjes met je nieuwe auto, zalig

Comment

• nee, rijwewijs hopelijk op mijn 18de verjaardag, 9juli dus.

Vroeger kan ook, maar ik rij nu niet zoveel aangezien de ouders niet altijd tijd hebben. Dus om daarvoor verzekering enzo te betalen..

Comment

• Amai, al een wagen en nog geen rijbewijs! En dan van eerste keer 129 RWHP!!
                        Ik hoop voor jou dat die wagen op je ouders hun naam komt met jij als 'occasionele bestuurder'? Zal anders flink wat kluiten kosten.

Toen ik mijn eerste E30 en tevens eerste wagen had moesten er nog enkele kleine dingetjes aan gebeuren vooraleer hij gekeurd kon worden. Ben er zeker elke dag in de garage naar gaan kijken, in gaan zitten, kuisen, polieren, ... Plaatjes opvijzen van andere wagen en toertje doen...

Ge gaat u amuseren, ook al moogt ge er nog niet mee rijden!
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• 1100 eur of goed bod, staat wel in holland

Kleur: Delphin grau
                          Motor: 2 liter 6 cilinder M20B20
                          Bouwjaar: 1989
                          Km stand: 134.000
                          Toestand: heel goed! Hele nette auto met nieuwe schokdempers voor. Rijdt als de brandweer, veel kracht onderin.
                          5-bak schakel
                          sper-diff
                          ABS
                          Schuif/kanteldak handmatig
                          Electrsiche buitenspiegels, verwarmd als ik me niet vergis.
                          Check Control
                          GEEN stuurbekrachtiging!

Lijkt me goede prijs, voor 1000 meenemen fzo
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• @ Maarten
                                      Hoe is het ermee? Content? Maak eens wat foto's aub

Comment

• Ziet er goed uit ! @ asserti

Comment

• Die 320, da's ook geen geld, daar kan hij volgens mij veel meer voor krijgen.

Lijkt me een goeie deal iig?

Comment

Working...
                                          X