Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zou eventueel wel onderstaande velgen willen op m'n 30je:
voor 500 euro kan'k ze vinden incluis banden (dan wel nog bmw logotjes fixen voor de centercaps, maar dat kan geen probleem zijn). Zal wel niet ideaal zijn voor cirquitwerk ofzo maar ze zien er nice uit, en om rond de kerktoren te bollen moet ik niet meer hebben.
Wat denken jullie? Te veel bling bling, zo in 16"?
Comment
-
Velgen... een van de zaken waar zo belachelijk veel geld aan verdiend wordt.
Gisteren gaan vragen en die Lenso's kosten met ±80 euro het stuk, nieuw.
Dan kijk je eens op kapaza en zie je die setjes aan 500 tot 700 buiten gaan, los erover.
't Is natuurlijk wat de zot er aan geeft he.
Wel 1 minpuntje; echt superragbestendig blijken ze niet te zijn. M'n E30-man had die onder de zijne liggen en met een of andere drift is hem gewoon de velg van het hart geschoten. Al die schroefkes waren gebroken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk heb die lenso-velgen van dicht bij gezien en dat ziet er mij echt brol uit
ik vind het ook net iets te johnny
Comment
-
Jip, vind ik nog steeds veel te johnny
Geef mij maar lekker OEM BBS'en, eventueel diepbed style gelijk die van Malaise, dat is zo wat de enigste verbetering die ik persoonlijk zou willen.
@ Geertt: als je toch beslist voor die velgen te gaan, heb ik wel interesse in je zwarte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenjij gaat er steeds vanuit dat je de ophanging veranderd..
En voor nog geen 600euro heb je al een volledige KW kit met attesten en geinstalleerd door een expert...
Nu, van mijn part blijft je met standaard ophanging rijden, ik stel mij alleen de vraag waarom dit als pluspunt aangehaald word als het later toch zal aangepast worden.
Comment
-
Geile shnizzle! Heb hier ook nog zo een boekske liggen van de 3 reeks, vooral het deel sportiviteit is interessant, alle Mtech kits, sturen, zetels etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenVelgen... een van de zaken waar zo belachelijk veel geld aan verdiend wordt.
Gisteren gaan vragen en die Lenso's kosten met ±80 euro het stuk, nieuw.
Dan kijk je eens op kapaza en zie je die setjes aan 500 tot 700 buiten gaan, los erover.
't Is natuurlijk wat de zot er aan geeft he.
Wel 1 minpuntje; echt superragbestendig blijken ze niet te zijn. M'n E30-man had die onder de zijne liggen en met een of andere drift is hem gewoon de velg van het hart geschoten. Al die schroefkes waren gebroken...
Met die lenso dingen ga je ook geen borduurke moeten passen.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
The M42 is forged on the thighs of a thousand virgins, of shavings from the gates of Hades. Zeus himself is responsible for the design, which its self is the result of Venus and Saturn having interplanetary sex. Many m42s were melted down and used by Saddam Hussein as WMD's. Indeed the Ark of The Covenant, which brought down the walls of Jericho, contained an M42. The Challenger shuttle was the only shuttle not to be powered by the m42, we all know how that ended. The magnetic wobble, experienced by Earth every few centuries is the result of some halfwit stalling a 318is. The 318is is galvanised with the skin of Jesus himself, making it impervious to friction, wind resistance and aerodynamic drag. When Jesus walked on water, he was actually driving a 318is.
There. The concise history of all things m42.
Nice
Comment
Comment