Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
    Jip, vind ik nog steeds veel te johnny

Geef mij maar lekker OEM BBS'en, eventueel diepbed style gelijk die van Malaise, dat is zo wat de enigste verbetering die ik persoonlijk zou willen.

@ Geertt: als je toch beslist voor die velgen te gaan, heb ik wel interesse in je zwarte!
    Ik weet het niet. Mijn zwarte zijn in matige staat... niet slecht, maar als hij een spuitbeurtkrijgt zouden perfect in orde staande velgen hem niet misstaan.
    Nog eens een nachtje over slapen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Dat is dan ook het verschil tussen een bbs en een namaak velg. Waarschijnlijk zijn het die bbs-en die 700 gaan op ebay?
      Met die lenso dingen ga je ook geen borduurke moeten passen.
      Waren de Lenso's hoor.
      Zelfs ene die 1000 vraagt, omdat ze nieuw zijn en omdat er nieuwe banden op liggen. Ik hoop voor hem dat hij het er voor krijgt natuurlijk.

Comment

• Komt die M42 aanbidding oorspronkelijk niet van M42club.com ?

@ Geertt: op je foto's kon ik niet zien dat ze maar in matige staat waren. Jammer natuurlijk. Maar ik blijf er bij dat je dan beter wat geld uitgeeft om die velgen te laten herspuiten samen met je kar dan andere velgen te kopen
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ja, in feite is het beterkoop dan nieuwe kopen, maar ze zijn ook geen 100% recht meer, wat natuurlijk een extra stimulans is om andere in huis te halen.

Comment

• Hoe zie je dat als uw velgen niet meer recht zijn?
            En hoe beïnvloed dat de rijeigenschappen?
            Honda S2000 2002
            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Waren de Lenso's hoor.
              Zelfs ene die 1000 vraagt, omdat ze nieuw zijn en omdat er nieuwe banden op liggen. Ik hoop voor hem dat hij het er voor krijgt natuurlijk.
              Banden mag je ook niet onderschatten é. Heb hier setje velgen met 1200euro aan band op. De velgen zelf zijn eigenlijk niet veel waard, denk dat je voor 500euro wel nieuwe set hebt. Maar dan zonder band. Als ik dat verkoop, zou ik toch ook liever meer dan 500euro hebben hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                Hoe zie je dat als uw velgen niet meer recht zijn?
                En hoe beïnvloed dat de rijeigenschappen?
                Aan de hoeveelheid lood die er aan de buitenkant op hangt.
                Nee, ben er eens mee naar de E30man gegaan en hij heeft dat eens gechecked en heeft er echt veel lood aan moeten hangen om ze weer min of mee in balans te krijgen.

Comment

• Deze Uitlaat is gewoon van een 325i ? Zal dus bij een 320i niet veel doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                    Deze Uitlaat is gewoon van een 325i ? Zal dus bij een 320i niet veel doen?
                    325i uitlaat is zoals bij Geertt dacht ik? Dat klinkt echt onverantwoord goed!

Comment

• Hm, iemand een filmpje van ?

Met die uitlaat geraak je ook door de keuring zeker ?

Comment

• Als dat effectief een 25-pot is dan zou'k me dat in huis halen, voor dat geld kan je niet twijfelen.
                        Voor een voorbeeldgeluidje van mijne moet je onderstaand filmpje nog maar eens kijken (op 1.14):

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat geeft ongeveeer een beeld, al verknalt de camera al wel wat van het geluid.
                        Voor mij is het een gulden middenweg tussen luid genoeg bij doorduwen en toch nog ergens discreet kunnen passeren. Als'k uit matertos zijn E36 325 non vanos stap, dan denk ik ook wel ooit 'die van mij mag nog een stukje harder', maar 't is goed gelijk het is.
                        En keuring is zeker geen probleem.

Comment

• Ik weet eigenlijk niet hoe een standaard 320 klinkt, kan dus niet zeggen of het echt een groot verschil is.
                          Zie gewoon dat de pot die je koopt niet nieuw is, denk dat het inslijten ook al veel doet aan het geluid.

Comment

• Kga toch nu nog geen kopen. Eerst die uitlaat die erbij zat eens beluisteren..
                            Het mag wel luid genoeg voor mij zijn, tis een funkar, dus maakt niet zoveel uit. Kga er ook wel mee naar school, maar dan zal ik me wel wat rustiger houden..

Nu is het standaard bij mij, kzal eens een filmpje maken als ik eens op de baan ga (=zout weg is..)

Comment

• Dan hang er maar ineens een leeggehaalde einddemper onder.

btw, is het eigenlijk 'schadelijk' om de motor aan de gang te draaien zonder uitlaat?

Comment

• Ik vind hier juist de originele factuur van mene pa zene 320i uit 1989
                                813 536 BEF eigenlijk wel veel geld in die tijd wel nog 67 375 BEF korting dus een totaal van 746 161 BEF.

Als ge die opties in BEF ziet staan ziet ge pas hoe duur het allemaal is eigenlijk ;23 700 BEF voor een mechanisch open dak is de duurste optie.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• 'imitatie opzet mat zwarte niertjes '

Iemand die weet wat dit juist is?
                                  Volgens de verkoper dit : zijn 2 stukken die je over ke niertjes kan schuiven

Ik ken het niet, iemand foto's?

Comment

• Heb dat al in mijn handen gehad. Denk dat je toch beter bent met gewoon zwarte nieren te kopen. Weet niet of het altijd zo gaat zijn, maar die dat ik had liggen pasten niet volledig over de nieren, dus als je dicht ging gaan kijken, zag je het chroom nog wat.

Zou het zelf nooit steken in ieder geval. Zwarte nieren vind je voor weinig geld, en het is echt super makkelijk die te vervangen.

Comment

• Ik heb ze hier liggen, zijn gewoon covers die je over je niertjes schuift. Dan kan je nog kiezen of je ze vastlijmt of niet. Op zich leuk, ik switch zo af en toe wel eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Heb dat al in mijn handen gehad. Denk dat je toch beter bent met gewoon zwarte nieren te kopen. Weet niet of het altijd zo gaat zijn, maar die dat ik had liggen pasten niet volledig over de nieren, dus als je dicht ging gaan kijken, zag je het chroom nog wat.

Zou het zelf nooit steken in ieder geval. Zwarte nieren vind je voor weinig geld, en het is echt super makkelijk die te vervangen.
                                        jij hebt er toevallig geen liggen?

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Ik heb ze hier liggen, zijn gewoon covers die je over je niertjes schuift. Dan kan je nog kiezen of je ze vastlijmt of niet. Op zich leuk, ik switch zo af en toe wel eens.
                                        foto van ? Hoeveel betaal je daar normaal voor ? Tzou wel eens handig zijn om soms eens te wisselen en als ik er dan volledig uit ben kan ik nog steeds zwarte niertjes kopen of de huidige laten zitten..

Comment

• Is dat dit ?

Comment

Working...
                                          X