Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Als er hier iemand standaard zetels in erg goeie staat zoekt, ik heb nog een setje in de weg staan.

Zijn deze zetels nog te koop.? We zijn er dringend naar op zoek .

Comment

• Dag shana_g20

Oorspronkelijk geplaatst door shana_g20 Bekijk Berichten
      Zijn deze zetels nog te koop.? We zijn er dringend naar op zoek .
      Je hebt PM!
      Last edited by Geertt; 27/01/2010, 15:32.

Comment

• Nu pas mail terug gehad op een rode E30 berline met dat stukje geel in de voorbumper, wie daar interesse in heeft wil ik de mail wel eens sturen
        wagen staat op 2dehands en kapaza dacht ik.

Comment

• Pfff fak, ik wil echte shadowline raamomlijstingen... Dat is echt nièt te vinden precies, nergens op 2dehandssites, ebay, ...
          We nog eens een wrak sloopt, denk aub aan mij!

Comment

• Verder heb'k eens laten tellen voor een sper. 600 a 700 euro nieuw.
            Op een auto van deze waarde vind'k dat toch redelijk .

Verder zou'k dit misschien wel zien zitten:

Er is jammer genoeg nergens een soundfile te vinden, maar afgaande op een kennis carbon filter zou dit toch nice moeten klinken...
            Kan zoiets eigenlijk nadelige effecten hebben op de power? Vanaf dat je een open filter hebt is het aangeraden een hitteschild te plaatsen zeker?
            Dat fix ik misschien nog eens wanneer'k in een knutselstemming ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Pfff fak, ik wil echte shadowline raamomlijstingen... Dat is echt nièt te vinden precies, nergens op 2dehandssites, ebay, ...
              We nog eens een wrak sloopt, denk aub aan mij!
              Dat is omdat dat quasi niet (zonder kapot te maken) van een e30 gaat. Eigenlijk moet je dat nieuw kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Dat is omdat dat quasi niet (zonder kapot te maken) van een e30 gaat. Eigenlijk moet je dat nieuw kopen.
                HEEL graag, maar 't is volgens de dealer niet nieuw verkrijgbaar. Kerel die dat dat nagekeken heeft, is zelf E30-freak, ik denk dat hij gelijk heeft (al kan ik hopen van niet natuurlijk)...

Comment

HEEL graag, maar 't is volgens de dealer niet nieuw verkrijgbaar. Kerel die dat dat nagekeken heeft, is zelf E30-freak, ik denk dat hij gelijk heeft (al kan ik hopen van niet natuurlijk)...
                  Da's wel mottig dan...

Comment

• Té zalige 'is:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik heb nog een gedeeltelijke shadowline. Had ik het toen geweten had ik een volledige voor u. Vorige keer ook vergeten dat te zeggen. Moest ge nog eens in de buurt zijn mag je van mij wel wat delen meenemen. Is wel van op een coupé. Dus gaat niet alles kunnen gebruiken. En de deurpanelen zijn al weg.

Zoals Mayo zegt, die dingen krijgen snel een andere vorm als je die los doet. Bij welke dealer ben je gegaan?

Volgens Realoem verkrijgbaar:

Volgens BMWfans ook:

Die prijs klopt trouwens ongeveer. Meestal is het een euro of 2 meer en het is wel BTWe.

Best duur dus.

Comment

tgoh. Op e30.be heeft er onlangs nog te koop gestaan, maar wist niet dat ie er nog zocht.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Verder heb'k eens laten tellen voor een sper. 600 a 700 euro nieuw.
                          Op een auto van deze waarde vind'k dat toch redelijk .

Verder zou'k dit misschien wel zien zitten:

Er is jammer genoeg nergens een soundfile te vinden, maar afgaande op een kennis carbon filter zou dit toch nice moeten klinken...
                          Kan zoiets eigenlijk nadelige effecten hebben op de power? Vanaf dat je een open filter hebt is het aangeraden een hitteschild te plaatsen zeker?
                          Dat fix ik misschien nog eens wanneer'k in een knutselstemming ben.
                          dat carbon is toch het hitteschild ik denk niet dat dit anders gaat klinken dan een conventionele openluchtfilter, maar dat is lang niet slecht natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            dat carbon is toch het hitteschild ik denk niet dat dit anders gaat klinken dan een conventionele openluchtfilter, maar dat is lang niet slecht natuurlijk
                            *Meup* dat denk ik niet.
                            Deze filters worden vaak aangeboden icm schilden, zal wel z'n reden hebben vermoed ik?
                            Ivm klank weet ik het echt niet. Krulke van hier op het forum heeft een carbonn luchtfilter op z'n E46 320 en dat klinkt echt on-ge-lo-fe-lijk vet/bruut... Ding kostte wel 500 ipv 75 euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Ik heb nog een gedeeltelijke shadowline. Had ik het toen geweten had ik een volledige voor u. Vorige keer ook vergeten dat te zeggen. Moest ge nog eens in de buurt zijn mag je van mij wel wat delen meenemen. Is wel van op een coupé. Dus gaat niet alles kunnen gebruiken. En de deurpanelen zijn al weg.

Zoals Mayo zegt, die dingen krijgen snel een andere vorm als je die los doet. Bij welke dealer ben je gegaan?

Volgens Realoem verkrijgbaar:

Volgens BMWfans ook:

Die prijs klopt trouwens ongeveer. Meestal is het een euro of 2 meer en het is wel BTWe.

Best duur dus.
                              Damn ja, gaat er redelijk over.
                              Jammer dat een sloper met shadowline zo moeilijk te vinden is..

Heb bij Beliën in Neerpelt gevraagd...

Comment

• Vermoedelijk heb'k m'n volledige shadowline bij elkaar; ben enkel nog aan't wachten op foto's.
                                Thanks to Cas voor de voor-en achterruitomlijstingen en al de rest zou van een E30.be-er komen.

Zolang het allemaal iet of wat deftig te plaatsen is ben'k een tevreden man!

Comment

• Comment

• Voor mij de V8 graag, liefst als 4,4.

Hoewel die uit de X5 4.8is ook wel mag, maar qua kostprijs zal dat wel tellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                      Voor mij de V8 graag, liefst als 4,4.

Hoewel die uit de X5 4.8is ook wel mag, maar qua kostprijs zal dat wel tellen.
                                      Dat is ook de eerste keer dat je iets kleiners verkiest.

Comment

Dat is ook de eerste keer dat je iets kleiners verkiest.
                                        V12 is ni te doen met ne manuele 6bak. Echt moeilijk te vinden. Ook weegt die teveel.

V8 is lichter, manuele 5bak is makkelijk te vinden en de 6bak als je wat meer wilt uitgeven vind je ook wel.

Plus, de 4.0 en 4.4 leveren beiden 286pk, de 4.0 heeft iets minder koppel, maar dat samen met de 5bak, maken die al sneller als de V12 met automaat (zelfs V8 met automaat is sneller). Dan nog eens het lager verbruik ervan daar het een veel modernere motor is, maken dat in mijn ogen een pak meer geschikt.

Als je voor een V12 gaat, moet het een 48v zijn

Comment

• Dat is wel de V12 uit de 850Csi!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X