Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• awejaa, als je 4WD wilt koop je een subaru!

Punt is gewoon, 90% van de mensen die nu een e30 kopen, doen dat om z'n lichtvoetigheid, speelsheid, en vooral RWD.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• CAS, niet zeveren hé.

325i >>>>>>>>> 325iX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        CAS, niet zeveren hé.

325i >>>>>>>>> 325iX
        Waar zeg ik het tegenovergestelde?

Ik zeg enkel dat een 325iX een serieuze funkar is. En negatieve commentaar op een awd systeem geven zonder ervaring er mee te hebben lijkt mij gewoon wat raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          Ge zou die mischien wel voor een appel en ei kunnen afkopen
          Als haar kleinkinderen 206'kes hebben met een dikke bumper op en ze zelf nog niet weet hoe ze met internet om moet gaan, is de kans groot.

Gewoon eens tegen houden en vragen of ze die niet weg doet :p

Comment

• is bij zo'n iX het tricky karakter nog aanwezig of is het eerder een Audi geworden?

Comment

• Zelf nog geen E30 met vierwielaandrijving gereden neen. Maar zoals Asserti zegt.. Waarom koop je een E30? Niet om op slecht terrein toch makkelijk weg te kunnen. OK, zal soms wel handig zijn, maar het grootste deel van de mensen waar ik weet van hebt koop zeker niet om die reden een E30.

Kheb al vaak met voorwielaandrijving gereden. Niets voor mij.
              Ook al met vierwielaandrijving, iets minder, maar toch. En om echt fun mee te hebben. Neen dank u het stoort me.
              Ik zal niet snel afwijken van mijn gedacht. Of het moet zijn dat ik door één of andere reden altijd in modder enzo moet rijden.

Comment

• Fak ik wil dit !
                Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• mtech1 vind ik wel leuker maar dat is ook niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Ik ook al zou ik nie helemaal tot in Engeland gaan om eentje te gaan halen
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Nee idd, voor die prijs moet dichter bij huis toch ook wel een knappe E30 te vinden zijn..
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Nee idd, voor die prijs moet dichter bij huis toch ook wel een knappe E30 te vinden zijn..
                        Feit.

Ik zou het zeker zien zitten om een roadtripje te doen, maar dan moet het ook wel goedkoper uitkomen.
                        Bij deze zou dit inderdaad het geval niet zijn, maar t'is toch een zeer nette wagen dus wou ik hem hier even posten

Comment

• hoeveel zuipt zo een 320i eigenlijk?
                          want vandaag is dat natuurlijk ook wel (een beetje) belangrijk

Comment

• +10l
                            Kan wel zuiniger maar daar koop je geen e30 voor

Comment

• Mene pa reed er vroeger gemiddeld 10-11l mee als ge hem als funkar gaat gebruiken kan dat natuurlijk wel oplopen.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                mtech1 leuker
                                ZO hard niet!
                                Prefacelift=bijna altijd schraal, met m-tech iets minder, maar toch.
                                Die zwarte hier = moddervet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  ZO hard niet!
                                  ik dank u
                                  toch iemand die mij steunt, ik vind dit echt een vet exemplaar !

Die van mayonaise vind ik ook zo fucking geil !

Comment

ZO hard niet!
                                    VFL altijd schraal? tsk tsk tsk!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      VFL altijd schraal? tsk tsk tsk!
                                      Nee, niet altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                        ik dank u
                                        toch iemand die mij steunt, ik vind dit echt een vet exemplaar !

Die van mayonaise vind ik ook zo fucking geil !
                                        Is ook een super strak karretje ja, damn!

Enkel jammer van het onder de voorbumper gemonteerde uitstekend ding wat je ziet wanneer je hem langs de zijkant bekijkt.

Comment

Nee, niet altijd.
                                          Wanneer niet dan?

Het "ontbreken" van een schort onder de achterbumper oogt wel wat raar. Maar een type 1 die wat lager staat en wat breder is eigenlijk echt wel vet zonder verdere aanpassingen.

Terwijl een type 2 dan eigenlijk nog niet zo vet is. Gaat niet zo snel breed overkomen imo.

Nu, toen ik met mijn VVFL reed stoorde ik mij altijd aan die kont, en moest persee een type 2 hebben, maar eens ik die had, ben ik toch de schoonheid van een (v)vfl gaan waarderen.

Moet mijne trouwens dringend eens in orde zetten in inschrijven, het spel is oldtimer geworden vorig jaar

Comment

Working...
                                          X